AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Del Skrevet 2. april Hvis en rasende pitbull eller schæfer og en voksen mann slåss med livet som innsats. Hvem vinner? Hvis to rasende hunder slåss mot en voksen mann med livet som innsats. Hvem vinner? Ingen våpen eller hjelpemidler involvert. Anonymkode: c9242...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #2 Del Skrevet 2. april Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg sier voksen mann. Anonymkode: db86d...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 2. april #3 Del Skrevet 2. april Ett uheldig bitt så sliter mannen. Så jeg sier 60/40 hundene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #4 Del Skrevet 2. april Hvis du vet hvor du skal slå så voksen mann. Hunder har ikke instinktet til å drepe. Så dem ødelegger heller deg. Men to hunder mot deg kan jekke opp hverandre. Så dem kan ødelegge deg mye før du rekker å gjøre det du tenker du skal gjøre. Anonymkode: 57822...ab2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #5 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis en rasende pitbull eller schæfer og en voksen mann slåss med livet som innsats. Hvem vinner? Hvis to rasende hunder slåss mot en voksen mann med livet som innsats. Hvem vinner? Ingen våpen eller hjelpemidler involvert. Anonymkode: c9242...7e1 Hunden. Det har vært gjort forskning på dette. Mennesket, uten våpen, er et dyr som taper mot det meste. Det er hele grunnen til at vi tok i bruk våpen. Mennesket (eller i alle fall en nifst stor andel) er også et tåpelig dyr. Vi tror, som bittesmå veskehunder, at vi vinner kamper med dyr vi er helt underlegne. Anonymkode: 3e2b0...b40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #6 Del Skrevet 2. april Lol. Jeg har vunnet kampen mot en rottweiler som prøvde å ta livet av meg, så mitt svar er voksen kvinne som har levd med hund hele livet. Anonymkode: 641ac...5cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #7 Del Skrevet 2. april Det kommer helt an på hvordan denne kampen starter. Men er det en muskuløs pitbull som angriper med drapsinnstinkt, og den får kjevene på et sårbart punkt på kroppen med en gang, så sliter man. Men får man inn velrettet spark før den klarer det, så har nok hunden liten sjanse, men jeg tror mange undervurderer hvor farlig en stor hund som virkelig klikker kan være Anonymkode: 118d5...1c0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 2. april #8 Del Skrevet 2. april Voksen man helt klart om han har litt forståelse for menneskets styrker og hundens svakheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 2. april #9 Del Skrevet 2. april 5 minutter siden, AnonymBruker said: Mennesket (eller i alle fall en nifst stor andel) er også et tåpelig dyr. Dessverre, helt sant ! uten hjerne, mennesket er fullstendig på bunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #10 Del Skrevet 2. april Mannen i begge tilfellene. I tilfelle 2 er jo hundene veldig små også. Anonymkode: d2a89...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #11 Del Skrevet 2. april Vet mannen at de skal slåss eller blir han tatt i overraskelsesagrep? Er man litt forberedt så tenker jeg at mannen kan vinne. Slå til mot hundens svake punkt. Er det to hunder, så blir det nok verre. Blir jeg angrepet ut av det blå så tror jeg at jeg er for sjokkert til å reagere før det er for sent. Anonymkode: ce403...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #12 Del Skrevet 2. april I en kamp om liv og død er jeg 100% sikker på at jeg hadde vunnet. Er mye større og sterkere enn noen hund. Anonymkode: c5ca9...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #13 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis du vet hvor du skal slå så voksen mann. Hunder har ikke instinktet til å drepe. Så dem ødelegger heller deg. Men to hunder mot deg kan jekke opp hverandre. Så dem kan ødelegge deg mye før du rekker å gjøre det du tenker du skal gjøre. Anonymkode: 57822...ab2 Selvsagt har hunden instinkt om å drepe. De er jo rovdyr. Det er slik de har overlevd før de ble temmet av mennesket. Anonymkode: eb79a...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #14 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): I en kamp om liv og død er jeg 100% sikker på at jeg hadde vunnet. Er mye større og sterkere enn noen hund. Anonymkode: c5ca9...975 Ja. En trenger kun å passe seg for kjeften til hunden. Hunden skal holde styr på våre 4 lemmer og er sjanseløs. Anonymkode: d2a89...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 2. april #15 Del Skrevet 2. april 9 minutter siden, AnonymBruker said: I en kamp om liv og død er jeg 100% sikker på at jeg hadde vunnet. Er mye større og sterkere enn noen hund. Anonymkode: c5ca9...975 og hva mot en sjimpase ? hadde du også vunnet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #16 Del Skrevet 2. april NatNat skrev (1 minutt siden): og hva mot en sjimpase ? hadde du også vunnet ? Chimpen er mye verre enn en hund. Anonymkode: d2a89...7c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 2. april #17 Del Skrevet 2. april (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker said: Chimpen er mye verre enn en hund. Anonymkode: d2a89...7c9 jepp. Men husk at en hund som veier, la oss si 50 kgs, er mye sterkere enn en menneske. Det har noe med muskel kvalitet å gjøre. Og de er rene muskler i tillegg. Endret 2. april av NatNat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #18 Del Skrevet 2. april NatNat skrev (3 minutter siden): og hva mot en sjimpase ? hadde du også vunnet ? Voksen sjimpanse hadde lett tatt livet av et menneske. Anonymkode: e28fd...60c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 2. april #19 Del Skrevet 2. april Just now, AnonymBruker said: Voksen sjimpanse hadde lett tatt livet av et menneske. Anonymkode: e28fd...60c uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #20 Del Skrevet 2. april NatNat skrev (Akkurat nå): jepp. Men husk at en hund som veier, la oss si 50 kgs, er mye sterkere enn en menneske. Det har noe med muskel kvalitet å gjøre. Og de er rene muskler i tillegg. Hvorfor skal jeg huske dette? Anonymkode: d2a89...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå