Gå til innhold

Lønn ufaglært sykehjem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 

Jeg lurer på om det er noen som jobber som ufaglært på sykehjem, og som vil dele hva dere har i inntekt fra jobben i måneden ut i fra hvor mye du jobber? Gjerne ansiennitet også. 

Anonymkode: 0c073...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ca 22K😊

Anonymkode: 74bc0...4b5

Tusen takk for svar ☺️ Er det 100% stilling og dag/kveld/natt? 

Anonymkode: 0c073...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan man finne ut av i tariffavtalen. Ofte så er stillingskoden assistent eller lettere. I Oslo kommune starter det med lønnstrinn 5 for assistent iallefall. Finnes et Excel dokument hvordan lønnsutviklingen er for alle stillingskoder omtrent i Oslo kommune, men det er litt krøkkete i bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husker ikke hvor mye jeg har i timen, tror det er 194 kr, jeg har full ansiennitet. Jobber jeg 100% kveld og dag kan jeg fort komme på over 20k i måneden, rundt 25k. Jobber ofte mer kveld enn dag. Med overtid kan jeg lett komme på 30k. 

Anonymkode: fb115...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Minstelønn pr 1/5-2023 i stillinger uten krav til særskilt utdanning er 351200 pr år i 100% stilling. Evt tillegg er ikke tatt med. Oslo kommune har egne satser. IMG_6247.thumb.jpeg.a3e4d8332676e531b1927df8304f7402.jpeg

Anonymkode: 55d16...2ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er sykepleiestudent så tror jeg har et lite tilegg pga det. Men for min del ligger jeg på ca 240kr timen + vi får 70kr i kveldstilegg + 80kr i helgetilegg. Går første året så regner med det ikke er så langt fra hva en ufaglært ville fått.

Anonymkode: 29ff1...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er sykepleiestudent så tror jeg har et lite tilegg pga det. Men for min del ligger jeg på ca 240kr timen + vi får 70kr i kveldstilegg + 80kr i helgetilegg. Går første året så regner med det ikke er så langt fra hva en ufaglært ville fått.

Anonymkode: 29ff1...866

Som spl. student er det en bra timelønn... Er selv spl. student på 2. året og sluttet nå nylig i en jobb på sykehjem pga. jeg syns ledelsen og arbeidsmiljøet var dårlig. Der hadde 190 kr i timen, 56 kr i kveldstillegg og 70 kr i helgetillegg. Så det du har er ikke dårlig eller lite til førsteårsstudent på sykehjem å være...

Anonymkode: 497ca...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...