AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Del Skrevet 2. april 2024 Hei! Jeg lurer på om det er noen som jobber som ufaglært på sykehjem, og som vil dele hva dere har i inntekt fra jobben i måneden ut i fra hvor mye du jobber? Gjerne ansiennitet også. Anonymkode: 0c073...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #2 Del Skrevet 2. april 2024 Ca 22K😊 Anonymkode: 74bc0...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #3 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ca 22K😊 Anonymkode: 74bc0...4b5 Tusen takk for svar ☺️ Er det 100% stilling og dag/kveld/natt? Anonymkode: 0c073...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
William_S Skrevet 2. april 2024 #4 Del Skrevet 2. april 2024 Dette kan man finne ut av i tariffavtalen. Ofte så er stillingskoden assistent eller lettere. I Oslo kommune starter det med lønnstrinn 5 for assistent iallefall. Finnes et Excel dokument hvordan lønnsutviklingen er for alle stillingskoder omtrent i Oslo kommune, men det er litt krøkkete i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Del Skrevet 2. april 2024 Husker ikke hvor mye jeg har i timen, tror det er 194 kr, jeg har full ansiennitet. Jobber jeg 100% kveld og dag kan jeg fort komme på over 20k i måneden, rundt 25k. Jobber ofte mer kveld enn dag. Med overtid kan jeg lett komme på 30k. Anonymkode: fb115...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #6 Del Skrevet 2. april 2024 Minstelønn pr 1/5-2023 i stillinger uten krav til særskilt utdanning er 351200 pr år i 100% stilling. Evt tillegg er ikke tatt med. Oslo kommune har egne satser. Anonymkode: 55d16...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Del Skrevet 3. april 2024 Er sykepleiestudent så tror jeg har et lite tilegg pga det. Men for min del ligger jeg på ca 240kr timen + vi får 70kr i kveldstilegg + 80kr i helgetilegg. Går første året så regner med det ikke er så langt fra hva en ufaglært ville fått. Anonymkode: 29ff1...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #8 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er sykepleiestudent så tror jeg har et lite tilegg pga det. Men for min del ligger jeg på ca 240kr timen + vi får 70kr i kveldstilegg + 80kr i helgetilegg. Går første året så regner med det ikke er så langt fra hva en ufaglært ville fått. Anonymkode: 29ff1...866 Som spl. student er det en bra timelønn... Er selv spl. student på 2. året og sluttet nå nylig i en jobb på sykehjem pga. jeg syns ledelsen og arbeidsmiljøet var dårlig. Der hadde 190 kr i timen, 56 kr i kveldstillegg og 70 kr i helgetillegg. Så det du har er ikke dårlig eller lite til førsteårsstudent på sykehjem å være... Anonymkode: 497ca...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå