Gå til innhold

Går det å øke sjansene på datingmarkedet med et uheldig utseende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja ja, har aldri egentlig klart å få meg kjæreste, har jo selv hatt en mistanke om at det er fordi jeg er stygg, men nå har jeg da fått det bekreftet. Fikk tatt en test av ansiktsformen min og resultatene snakker for seg selv. Jeg kan vel bare glemme å få meg noe på datingmarkedet og heller bare kjøpe meg en sånn realdoll eller hva det nå heter. :S

image.thumb.png.c7ea61c030f153d559eac07cec850f63.png

Noen andre med et misformet ansikt som har samme erfaring som meg?

Anonymkode: fb4dc...9c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket kjønn er du?

Er du mann kan du trene og spise sunt, tjene masse penger og jobbe med sosiale. 

Er du kvinne kan du trene og spise sunt, og ta silikon. 

Anonymkode: 061ee...9d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er disse resultatene fra en app hvor du sender inn bildet, eller har du måtte måle trynet ditt selv?

Anonymkode: becf2...55b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann. Jeg trener og spiser relativt bra, men har fagbrev som bilmekaniker så gode penger er jo ikke veldig sannsynlig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er disse resultatene fra en app hvor du sender inn bildet, eller har du måtte måle trynet ditt selv?

Anonymkode: becf2...55b

Det er en nettside hvor du må laste opp bilde.

AnonymBruker
Skrevet

Pleie hud og hår. Vær velstelt og ren. Smil mye. Blek tennene om nødvendig. Få bedre selvtillitt

Anonymkode: ba026...64a

• Liker 2
Skrevet

Jeg mener at utseende hos menn er langt fra det viktigste. Hva mer har du å tilby? hvilke ambisjoner har du? hobby og interesser? stabil økonomi? god humor? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det mulig, men du må satse på å treffe damer i virkeligheten i stedet for på apper.

Så må du være sjarmerende, morsom og hyggelig.

Anonymkode: f6fb1...02a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nja, jeg vet ikke helt, jeg har jo hus og bil, økonomien er stabil, sparer i fond of har en god buffer. Spiller golf på sommeren og står ofte på ski på vinteren. Hadde jo vært veldig fint å eventuelt stifte familie og slikt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nja, jeg vet ikke helt, jeg har jo hus og bil, økonomien er stabil, sparer i fond of har en god buffer. Spiller golf på sommeren og står ofte på ski på vinteren. Hadde jo vært veldig fint å eventuelt stifte familie og slikt.

Her tror jeg vi har det ekte problemet, for du må nemlig aldri bli sammen med noen bare for å ha kjæreste (eller stifte familie), men fordi du liker vedkommende. Mange menn i dagens samfunn tenker mer på å få seg dame enn å finne noen de liker, og damer lukter lunta på veg.

Stol ikke for mye på hva en app forteller deg om målene i ansiktet ditt, det høres mest ut som pseudovitenskap. Stol på deg selv, bli en utgave av deg selv som du er glad i!

Anonymkode: f58d0...ae5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da er det antagelig lurt å henvende seg til damer som golfer eller står på ski.

Anonymkode: f6fb1...02a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men hva har du å tilby en oppegående dame, som også har hus, bil, jobb og buffer?

Vil hun få et hyggeligere og mer interessant liv sammen med deg?

Anonymkode: 79e74...aea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Klart du har sjans, men treff folk i det virkelige liv. Glem alt av apper som kun fokuserer på utseende.

Anonymkode: 08c28...ba0

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Emosjonell modenhet er det viktigste.

Ikke penger, ikke utseende og ikke penisstørrelse.

Anonymkode: df732...452

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønnhet er subjektivt. Jeg ser mange ulike mennekser ha kjærlighet i livet sitt.

Anonymkode: 8b9ba...58b

AnonymBruker
Skrevet

Ts: ta deg en tur på nærmeste lekeplass, park, svømmehall, kjøpesenter, McDonald’s etc. 

Og så ser du deg rundt. Se på folka med barn. Se på folka i parforhold. De har ikke det til felles at de «ikke er stygge». De er, tvert i ot, helt gjennomsnittlige, middelmådige mennesker med skavanker og arr og særheter. Fåtallet av dem er innenfor det man i vår tid og samfunn velger kategorisere som «pen» .

Så, nei, det er ikke ditt utseende som gjør at du ikke har funnet en eller flere partnere som ønsker å etablere et forhold til deg. Da skulle nemlig du være det ene mennesket hvis utseende var en hindring, når de hundrevis av andre du kan se på en helt vanlig lørdag på ditt lokale kjøpesenter ikke har det minste problemer med å finne både partner og få barn uten å være det minste estetisk utmerket.

Anonymkode: fcc3c...b61

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Har du sendt inn bilde av deg selv til en sånn black-pill guru nå? Du vet at det eneste han vil er at du skal kjøpe ting fra han…

Kom deg ut og vekk fra pcen

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Ubulu skrev (38 minutter siden):

Har du sendt inn bilde av deg selv til en sånn black-pill guru nå? Du vet at det eneste han vil er at du skal kjøpe ting fra han…

Kom deg ut og vekk fra pcen

Nei, nei, det er ikke en fyr som hverken selger noe eller gjør det manuelt. Ansiktet måles ved hjelp av KI og svaret du får er kun det, et svar. Ingen e-post du må gi, ingen navn, eller annen kontaktinfo.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært interessant om noen veldig populære menn blant kvinner hadde gjort det samme, og så hadde man sett om de fikk veldig gode resultater. 

Min mann er veldig attraktiv for kvinner, men tviler egentlig på at han hadde fått god skår på noe slikt. Han har veldig avlangt ansikt, stor nese, med mer. Personlighet og sjarm får ham imidlertid til å være mer attraktiv enn utseende tilsier. Han har et strålende smil og veldig glimt i øyet. Utstrålingen er fantastisk. 

Anonymkode: 81ff7...091

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, nei, det er ikke en fyr som hverken selger noe eller gjør det manuelt. Ansiktet måles ved hjelp av KI og svaret du får er kun det, et svar. Ingen e-post du må gi, ingen navn, eller annen kontaktinfo.

Og hva står det med liten skrift? 

Anonymkode: 5fec5...83a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...