AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Skrevet 2. april 2024 Off, nå har jeg det ikke noe bra.. Har hatt en MA nå i påsken. Alle rundt meg sier det er normalt og at det kommer til å gå greit. Men det jeg ikke har fortalt noen i den runden her er at jeg ble uplanlagt gravid som 16 åring, og da jeg skulle ta planlagt abort da hadde fosteret allerede sluttet å vokse.. Mao en MA. Når dette nå skjer igjen 15 år senere ved ønsket graviditet blir jeg veldig redd at dette er slik kroppen min håndterer graviditeter? Noen som har noen erfaringer? Vet ærlig talt ikke om jeg tør å prøve på nytt nå.. Anonymkode: 64104...123
lotte123 Skrevet 2. april 2024 #2 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Off, nå har jeg det ikke noe bra.. Har hatt en MA nå i påsken. Alle rundt meg sier det er normalt og at det kommer til å gå greit. Men det jeg ikke har fortalt noen i den runden her er at jeg ble uplanlagt gravid som 16 åring, og da jeg skulle ta planlagt abort da hadde fosteret allerede sluttet å vokse.. Mao en MA. Når dette nå skjer igjen 15 år senere ved ønsket graviditet blir jeg veldig redd at dette er slik kroppen min håndterer graviditeter? Noen som har noen erfaringer? Vet ærlig talt ikke om jeg tør å prøve på nytt nå.. Anonymkode: 64104...123 Åh, sånn er vondt 💔 spesielt når du har den hemmeligheten... Jeg har mistet to ganger. Missed abortion begge gangene. En gang i uke 9 og en gang i uke 11. Jeg tror det er tilfeldigheter, MEN jeg tok likevel mange blodprøver hos privat gynekolog. Der kom det fram at jeg har en arvelig mutasjon i kroppen som gjør at jeg får lettere blodpropp. Har googlet masse og kommet fram til at jeg KAN ha hatt små blodpropper i livmor da jeg var gravid. Eller så trenger det ikke å være det.. Dette gjør at jeg har fått resept på albyl-e (blodfortynnende) til neste gang jeg blir gravid 🤞 det KAN hjelpe... Masse lykke til! Jeg har liksom troa, selv om det har gått mye galt på ett år.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå