AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Skrevet 2. april 2024 Samboeren min har aldri vært noe annet enn trofast. Men så fortalte han meg at han hadde fått munnsex av en annen mann. Jeg vet hvem den andre er. Treningskompis, er snart ferdig fysio. Skulle gi behandling til samboeren min etter trening og dusj, Han fikk stå, hadde bare håndkle. Så tok han andre ham i munnen og sugde til det gikk for ham. Samboeren min protesterte ikke, men bare lot det skje. Jeg visste ikke at han andre var homo, men samboeren min og "alle" vet det, har jeg hørt noe. No big deal, mener sambo. Anonymkode: 7db00...915
Sofiei Skrevet 2. april 2024 #2 Skrevet 2. april 2024 (endret) Er man mindre utro om man er det med en av samme kjønn mener han? Han kunne jo når som helst ha sagt nei og gått. Så han tok jo et aktivt valg og lot det skje. Er man først utro får man stå for det. Endret 2. april 2024 av Sofiei 16 1 10
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #4 Skrevet 2. april 2024 Det bør gå helt fint. Ingen skade skjedd, kun en avsugning. Anonymkode: 40fba...0aa 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Skrevet 2. april 2024 gjelder jo ikke om du ikke visste kompisen var homo. bare å se forbi og be mannen ha på større håndkle neste gang Anonymkode: 0386a...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #6 Skrevet 2. april 2024 Man er ikke utro/homo om man ikke nyter, er det ikke sånn regelen er? Anonymkode: 1792f...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #7 Skrevet 2. april 2024 Ikke noe problem Er bare en opplevelse. Anonymkode: 9f364...f69 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #8 Skrevet 2. april 2024 Hahaha, han bestemmer jo ikke at det ikke er en big deal. Jeg, som kvinne, synes dette er litt sexy, men å ha sex med andre enn den man er sammen med, når ikke annet er avtalt, kalles utroskap. Er han helt fjern? Åpenbart. Anonymkode: 472ae...019 6 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #9 Skrevet 2. april 2024 No big deal? Det er da like mye utroskap om det er mann eller kvinne. Dama hadde ihvertfall blitt singel om hun hadde sex med en kvinne Anonymkode: d90f1...9fb 5 6
Hunmedham Skrevet 2. april 2024 #10 Skrevet 2. april 2024 Dette koker ned til hva du klarer å håndtere, og hvordan det påvirker forholdet deres. Jeg tviler ikke på at dette har skjedd, jeg har hørt "verre" ting enn det. Og jeg er laidback når det gjelder hendelser av denne typen. I et liv og i forhold kan ting skje. Derfor er det dine følelser som styrer dette og du har ikke sagt noe om dem. Ja, dette er uvanlig. Ja, den andre var også en mann. Ja, mannen din godtok å bli sugd av en annen enn deg, og av en mann. Men spørsmålet er og blir: Fikser du det, eller er det helt krise. Min mening er at dette ikke trenger å være krise. Men alt handler om hva du tenker. Og om hans "laidbackhet" signaliserer at han ikke synes utroskap er så ille. 4
Arild37 Skrevet 2. april 2024 #11 Skrevet 2. april 2024 Hvis man har enighet om å være trofast, så er det et stort tillitsbrudd, så det kommer vel an på hva slags enighet man har på forhånd. Kjønn er helt irrelevant 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #12 Skrevet 2. april 2024 Arild37 skrev (Akkurat nå): Hvis man har enighet om å være trofast, så er det et stort tillitsbrudd, så det kommer vel an på hva slags enighet man har på forhånd. Kjønn er helt irrelevant Enigheten inngår som oftest i forholdet. Å være trofast vet alle er en forventet del av forholdspakten. Hadde man ikke tenkt sånn, hadde det heller ikke vært så mye forpliktelsesvegring ute og går. Hvis det er sånn at en person har sex med en annen enn sin kjæreste og så henviser til at de som kjærester ikke har noen avtale om at man ikke skal ha sex med andre, ville jeg tenkt at vedkommende var helt skækk. Da lyver man eller så er de sosiale antennene helt ute Anonymkode: 472ae...019 4
Arild37 Skrevet 2. april 2024 #13 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enigheten inngår som oftest i forholdet. Å være trofast vet alle er en forventet del av forholdspakten. Hadde man ikke tenkt sånn, hadde det heller ikke vært så mye forpliktelsesvegring ute og går. Hvis det er sånn at en person har sex med en annen enn sin kjæreste og så henviser til at de som kjærester ikke har noen avtale om at man ikke skal ha sex med andre, ville jeg tenkt at vedkommende var helt skækk. Da lyver man eller så er de sosiale antennene helt ute Anonymkode: 472ae...019 Du har rett der, det går vel mer andre veien, er det greit å ligge med andre, så er det noe man har snakket om på forhånd. Er ikke noe slikt sagt, så går man ut ifra det er monogamt forhold ja. Alle som er utro vet nok veldig godt hva slags forhold de er i
Hunmedham Skrevet 2. april 2024 #14 Skrevet 2. april 2024 Diverse former av utroskap forekommer oftere enn vi aner og oftere enn det oppgis i statistiske undersøkelser. Her vet vi ikke alderen på TS og samboeren, og selv om forholdet er blitt samboerskap betyr ikke det at de er særlig gamle. Jeg var akkurat blitt samboer da jeg var på sydentur med ham, og med flere andre i familien. Stort sydenhotell med masse bassenger og arrangementer. I et telt ble det tilbudt massasje og jeg tok det. To kjekke fyrer. Kortversjonen er at den ene tok av bikinitrusen og slikket meg. Det er nå 30 år siden omtrent, og jeg fortalte det ikke hjemme før for noen få år siden. Så, ja, vi ble gift og er fortsatt gift. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #15 Skrevet 2. april 2024 Jeg hadde fått helt avsmak på hele typen. Vil ikke ha en mann om synes det er greit å bli sugd av en annen mann. Forhold eller ei Anonymkode: 5a78a...d3f 3 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #16 Skrevet 2. april 2024 Man er jo utro selv om den seksuelle handlingen utføres av en person av samme kjønn. Anonymkode: 72261...718 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #17 Skrevet 2. april 2024 Han hadde sex med en annen. Det er opp til deg å bedømme om dette er «big deal». Anonymkode: bc680...438 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #18 Skrevet 2. april 2024 Hunmedham skrev (29 minutter siden): Diverse former av utroskap forekommer oftere enn vi aner og oftere enn det oppgis i statistiske undersøkelser. Her vet vi ikke alderen på TS og samboeren, og selv om forholdet er blitt samboerskap betyr ikke det at de er særlig gamle. Jeg var akkurat blitt samboer da jeg var på sydentur med ham, og med flere andre i familien. Stort sydenhotell med masse bassenger og arrangementer. I et telt ble det tilbudt massasje og jeg tok det. To kjekke fyrer. Kortversjonen er at den ene tok av bikinitrusen og slikket meg. Det er nå 30 år siden omtrent, og jeg fortalte det ikke hjemme før for noen få år siden. Så, ja, vi ble gift og er fortsatt gift. Du samtykket og nøt, og var med viten og vilje utro? Eller turde du ikke si nei? Hva har det med denne tråden å gjøre i det hele tatt? Selvsagt syns ikke samboeren din dette var ok. Anonymkode: bc680...438 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #19 Skrevet 2. april 2024 Hva han mener spiller jo ingen rolle. Hva du mener er det som har noe å si for din del. Syns du det er greit at partneren din ble sugd av en annen mann eller dame? Det spiller faktisk ingen rolle hvilket kjønn det er. Spørs hva du definerer som utroskap. Dersom du syns det er greit fordi det er en mann og ikke en kvinne, vil jeg påstå du er ganske naiv. Men det er opp til deg. En blowjob er en blowjob - uavhengig av kjønn som utfører. En seksuell handling er det uansett kjønn. Så spørsmålet er - Syns du det er greit at din partner nøt en seksuell handling - en blowjob av noen andre enn deg? Og ville han syns det var greit at du ble sleiket av en annen enn han? Hvis ikke.. Vel da er han dobbelmoralsk som mener dette var ok. Anonymkode: 44b96...d85 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #20 Skrevet 2. april 2024 Jeg hadde startet å pakke hans - ev. mine - ting, alt ettersom hvem som eier bolig. En ting er utroskap som skjer i fylla, som man angrer og deretter velger å ikke drikke særlig videre fordi man da åpenbart ikke greier å kontrollere seg selv - da tar man ansvar og endrer seg. En mann som Ts sin samboer, så forsøker å få deg til å tro at bare han er utro med en annen mann så gjelder det ikke... det er en mann som rett og slett er for dum for meg. Og måten han sier det på viser også at han ikke har noen respekt for deg eller forholdet deres, Ts. Anonymkode: 56de3...a5b 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå