Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, kunne dere menn i denne aldersgruppen vært sammen med ei jente i starten av 20 årene hvis dere hadde vært single, eller blitt skilt? Jeg liker eldre menn, men har ofte hørt at jeg er for ung for disse mennene.

Anonymkode: 72d97...72f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😂

Anonymkode: 86dbf...873

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

😂

Anonymkode: 86dbf...873

?

AnonymBruker
Skrevet

spenstig 

Anonymkode: a3aa5...27f

Skrevet

Mange kunne nok det, kanskje mest for det seksuelle med unge.

Men et varig forhold tror jeg mange ganger ikke vil fungere med et sånt alderssprik da de er mentalt og erfaringsmessig på veldig forskjellig plan.

Men noen ganger kan det sikkert gå fint. 

• Liker 2
Skrevet

Nå er ikke jeg en mann, men min eksmann fant seg ei 20 år yngre etter vi ble skilt. De fikk et barn sammen etter hennes ønske, når ungen ble 1 år ville hun gå i fra han. Når det blir så stor aldersforskjell tenker jeg at mannen har mer å tape på det ettersom at hans tid er «mer verdifull». Hun er ung og har hele livet foran seg, og har god tid i forhold til han. Nå er han alene og singel igjen på tinderkjøret, imens jeg har giftet meg igjen med en jevnaldrende mann. Syns han er patetisk, og har ingen sympati for han.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hei, kunne dere menn i denne aldersgruppen vært sammen med ei jente i starten av 20 årene hvis dere hadde vært single, eller blitt skilt? Jeg liker eldre menn, men har ofte hørt at jeg er for ung for disse mennene.

😂  Mange sikkert men du hadde blitt alt for ung for meg ( er over 50 og da )

Dere er søte i den alderen men føles mer som ei datter enn noen jeg ville pult så nei fra meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For en natt…. Kanskje… De eldre er som regel bedre, men helt sjanseløs er du ikke.

For et forhold… helt uaktuelt.

Anonymkode: a0acb...de1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (1 minutt siden):

😂  Mange sikkert men du hadde blitt alt for ung for meg ( er over 50 og da )

Dere er søte i den alderen men føles mer som ei datter enn noen jeg ville pult så nei fra meg.

Nei fra meg også. Man ville ikke hatt noe til felles? En pusher pensjon og den andre vil stifte familie. 

Anonymkode: a9b81...3ce

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei fra meg også. Man ville ikke hatt noe til felles? En pusher pensjon og den andre vil stifte familie. 

Anonymkode: a9b81...3ce

😅😅 du sa noe der

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min hadde nok blitt smigret (gitt vi var skilt, selvsagt) og kunne sikkert latt seg forføre. Men hadde han vært like spennende, når fire barn, svigerbarn og barnebarn kom for en dag? 

Anonymkode: b7d21...9dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mannen min hadde nok blitt smigret (gitt vi var skilt, selvsagt) og kunne sikkert latt seg forføre. Men hadde han vært like spennende, når fire barn, svigerbarn og barnebarn kom for en dag? 

Anonymkode: b7d21...9dc

At dere har 4 barn?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hadde vært helt optimalt. Er straks 40, og min nåværende kone er 26. Håper jo ikke det tar slutt, men dersom det skjer er noen i 20-årene helt på toppen av lista over hva jeg kunne tenkt meg. Har bare gode erfaringer med unge kvinner.

Anonymkode: 84b79...d62

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For ett ego boost ligg hadde det vert helt innafor. Ville aldri hatt ett forhold til noen så mye yngre.

Hadde vert flaut å introdusere henne til jevnaldrende barn. 

Anonymkode: 28f0f...0b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 47 og «starten av 20-årene» blir litt ungt for et forhold. Vent til du blir 25 i alle fall.

Anonymkode: f7b70...9f4

AnonymBruker
Skrevet

Starten av 20-årene hadde nok blitt litt for ungt for meg siden jeg er i 40 årene selv. Slutten av tyveårene kanskje, litt avhengig av personlighet selvsagt. 

Anonymkode: 35b7e...e03

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

ja absolutt 

Anonymkode: 1f5e9...505

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ja absolutt 

Anonymkode: 1f5e9...505

Et seriøst og langvarig forhold?

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge tror du at du hadde vært tiltrukket av denne eldre mannen? 

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Hvor lenge tror du at du hadde vært tiltrukket av denne eldre mannen? 

Hvis jeg hadde vært forelsket i han så tror jeg at jeg hadde vært tiltrukket av han så lenge som vi var sammen. Kjemi er viktigst. 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...