AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Skrevet 2. april 2024 Som overskriften sier, noen har brukt mitt telefonnummer til å opprette en snapchat konto. Hvordan i huleste er det mulig?? Jeg sitter jo med telefonen på meg 24/7. Kjenner jeg ble småstressa og har endra passord på alt jeg har og eier. Hvordan kan man unngå at dette skjer?? Anonymkode: 9332a...41f
Million Skrevet 2. april 2024 #2 Skrevet 2. april 2024 Det er vanskelig å unngå at noen taster inn et siffer feil og dermed ender opp med ditt telefonnummer. Jeg har et veldig enkelt telefonnummer, mange nuller. I en periode for noen år siden var det stadig folk som ringte feil og skulle til en helt annen person. Viste seg at de tastet kun ett siffer feil på slutten når de skulle taste inn nummeret, og det var nok, de havnet hos meg. Fort gjort å gjøre dette når man legger inn telefonnummer på en eller annen nettside også. Kjenner du navnet på kontoen? Kanskje du kan sende melding og gi beskjed om at tlf nr er feil, be dem korrigere det? Det er altså ikke sikkert at nummeret ditt havnet der er gjort med ond hensikt, det KAN være en feil. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #3 Skrevet 2. april 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Som overskriften sier, noen har brukt mitt telefonnummer til å opprette en snapchat konto. Hvordan i huleste er det mulig?? Jeg sitter jo med telefonen på meg 24/7. Kjenner jeg ble småstressa og har endra passord på alt jeg har og eier. Hvordan kan man unngå at dette skjer?? Anonymkode: 9332a...41f Det er ganske enkelt: ett tastetrykk feil. Du kan gå inn og VERIFISERE DITT TELEFONNUMMER PÅ SNAPCHAT selv, så er det ingen som kan gjøre det samme igjen. Anonymkode: 72614...c7f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #4 Skrevet 2. april 2024 Send også inn en henvendelse til Snapchat om det: https://help.snapchat.com/hc/no/requests/new Jeg vil rapportere ett sikkerhetsproblem - Snapchat kontoen min - Noen bruker telefonnummeret mitt eller e-postadressen min. Anonymkode: 72614...c7f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Skrevet 2. april 2024 Takk for at dere orka å svare 🙂 Regner og håper at det bare er noen som har lagt inn feil nummer. Sender også en henvendelse til snapchat om det Anonymkode: 9332a...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå