Gå til innhold

Din fineste sexopplevelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt sex du minnes med fryd, jeg har og skal skrive om den , men vil gjerne høre din først.

Anonymkode: 74526...3b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du hatt sex du minnes med fryd, jeg har og skal skrive om den , men vil gjerne høre din først.

Anonymkode: 74526...3b6

Det er vanskelig å svare på. Det kan deles inn i HOT opplevelse og mest betydningsfulle. Mest betydningsfulle var tidlig i dating fasen med min kjæreste og mitt livs kjærlighet. En weekend tur noen uker etter vi møtte hverandre,og på den turen fant vi ut at dette vi hadde var noe helt unikt❤ Da var det den siste morgenen på hotellet der før avreise jeg aldri glemmer. Så nært,rolig og intenst... Tror jeg elsket han allerede der og da.

Anonymkode: e6597...660

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en date med en fuckboy som helt åpenbart visste hva han drev med. Etter ett 20 årig ekteskap som havarerte så var det en helt ny verden. Han var dominerende, utholdende og rett og slett bare helt rå i sengen. 

Det ble bare med ett par dater, like greit det siden han ikke var en person jeg hadde falt for ellers. Men sexen var mint👌

Anonymkode: a5e80...8c3

AnonymBruker
Skrevet

Har en del fine opplevelser med min første kjæreste. Vi hadde den typen sex hvor du glemmer alt og det kun er hverandre som betyr noe. Lidenskapelig og vakkert. Veldig vått, kan en si. Savner det. Jeg vet ikke om jeg vil oppleve det igjen, jeg var full av kjærlighet og lek da, i dag er jeg bitter, tørr og lei meg. 

Anonymkode: 3bb55...de9

AnonymBruker
Skrevet

Beste sexopplevelse var med den mest attraktive jenta jeg har hatt sex med. Enkelt og greit! 

Anonymkode: c4242...37f

AnonymBruker
Skrevet

Faktisk litt vanskelig å svare på. Har vært seksuell aktiv i akkurat 30 år, men kan ikke si at jeg på stående fot har en opplevelse som skiller seg ut egentlig.

For meg har det spilt liten rolle om partner har vært eldre, yngre, lav, høy, norsk, ikke-norsk, utprøvende, tradisjonell, utagerende, rolig osv osv.. Det er bare sex liksom..

Om noe, så vil jeg kanskje si at de beste opplevelsene har vært med de som har vært litt motsatt av meg og opplevd sexen som fantastisk og var veldig opptatt av sex. Selvom jeg ikke er slik selv, så har kanskje de vært de morsomste partnerne.

Anonymkode: 11a35...cdd

AnonymBruker
Skrevet

Den fineste - da tolker jeg som mest betydningsfulle. Et av de øyeblikkene må være når jeg i en alder av 40 møtte min nye kjæreste og han slikket meg til orgasme, noe jeg aldri hadde opplevd før eller trodd var mulig. Det var særlig intenst fordi det var ham et avstandsforhold og første gang vi hadde sex. Var nok mye innestengt lengsel involvert også men det å merke at han leste meg så lett var veldig betydningsfullt

Anonymkode: 3a083...255

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Beste sexopplevelse var med den mest attraktive jenta jeg har hatt sex med. Enkelt og greit! 

Anonymkode: c4242...37f

Jeg tenker det samme.

Anonymkode: b6ac7...522

AnonymBruker
Skrevet

Mitt første møte med ham som har vært elskere min de siste elleve årene...
Så nært, respektfullt, åpent og samtidig lidenskapelig. Å bygge videre på den tilliten er en lykkeformel.

Anonymkode: eee6d...95c

AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg traff min nåværende mann. 

Det skjedde i hemmelighet på starten av 2000-tallet. Vi avtalte å treffes på et hotell etter å ha fantasert om det i månedsvis over nett og sms. Han var gift, jeg hadde gjort det slutt med samboeren min kun 3-4 dager tidligere. 

Jeg hadde aldri truffet han før. Men kjemien...!! Det var ren eksplosjon av begjær fra første sekund. Han kom inn døren, jeg var kun ikledd undertøy (den første og eneste gang jeg brukte sexy undertøy!! 🤭) og han tok meg i armene sine, strøk hendene over meg og hvisket "så fin du er.." 

Jeg gidder ikke skrive en erotisk novelle, for det er bare kleint, men det var digg. Sinnsykt digg! Ikke fordi det var så avansert. Det var vanlig sex, liksom. Men kjemien mellom oss var ulikt alt annet jeg hadde opplevd. Han var så deilig, og så trygg og nær. Ingen gjorde seg til eller spilte en karakter overfor den andre. 

Det er sånn ennå, etter et langt samliv. Jeg blir kåt av å tenke på han og de tingene vi gjør med hverandre fortsatt. Han er så fin! Har egentlig bare blitt finere med alderen. ❤️

Anonymkode: 96a60...9c9

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...