Gjest Alea Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 En bekjent av oss som har en nydelig stemme skal synge under vielsen vår. Hun har en anvennelig stemme, som passer til mye. Vi har snakket litt frem og tilbake om sanger, men ikke klart å bestemme oss. Dere som skal ha solist, hvilke sang(er) har dere valgt?
Gjest Anerikke Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 Syns "Brudemars fra Lødingen" er kjempefin! Halvdan Sivertsen har skrevet en kjempesøt tekst til den. Vi hadde et helt kor, men den funker like godt med bare en solist.
LindaL Skrevet 6. februar 2006 #3 Skrevet 6. februar 2006 Hei Alea,Vi skal ha en utrolig flink dame til og synge for oss,hun skal synge Eva Cassidy med Songbird,det er en nydelig sang,som betyr mye for oss.Vi kunne nesten velge hvilken sang vi ville ha,også ble hun glad når hun hørte det var steinkirke,ble visst bedre lyd da,,lykke til
Litjtuppa Skrevet 6. februar 2006 #4 Skrevet 6. februar 2006 Har ikke helt bestemt oss selv enda, men har hørt at "you raise me up", "from this moment" "mysteriet deg" "love lift us up" er fine å ha i kirka..
Nordlandspia Skrevet 6. februar 2006 #6 Skrevet 6. februar 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
Floja Felíz Skrevet 7. februar 2006 #7 Skrevet 7. februar 2006 Har ikke helt bestemt oss selv enda, men har hørt at "you raise me up", "from this moment" "mysteriet deg" "love lift us up" er fine å ha i kirka.. ← Vi har lurt på å ha "Mysteriet deg", men så så jeg teksten. Er det greit med fraser som "men eg tenke på dei nydelige formene dine på brystene som duve når du e engasjert på dei vakre hendene som søke mine kor tent eg blir når du e deilig alterert" ... i kirken? Er det noen som har hatt den?
Gjest Anerikke Skrevet 7. februar 2006 #8 Skrevet 7. februar 2006 Har sunget den selv i bryllup, og fikk bare positive tilbakemeldinger!
Gjest Alea Skrevet 7. februar 2006 #9 Skrevet 7. februar 2006 Her var det jo flere gode forslag. Får gruble litt mer på det..
Sun Mei Skrevet 7. februar 2006 #10 Skrevet 7. februar 2006 Vi har lurt på å ha "Mysteriet deg", men så så jeg teksten. Er det greit med fraser som "men eg tenke på dei nydelige formene dine på brystene som duve når du e engasjert på dei vakre hendene som søke mine kor tent eg blir når du e deilig alterert" ... i kirken? Er det noen som har hatt den? ← VI hadde den, og ingen neagtive reaksjoner på den teksten der. Dette er VÅR sang og vi ville ikke ha noe annet enn den
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #11 Skrevet 7. februar 2006 Vi har tenkt å ha "schnappi" sangen. Tror det vil gjøre susen!
Gjest Maddy Skrevet 7. februar 2006 #12 Skrevet 7. februar 2006 Var i bryllup for snart 2 år siden og da sang solisten "You Raise me up" av Rolv Løvland. Var jo så utrolig flott da og den flotte settingen og. Fikk lyst til å gifte meg omigjen med mannen min jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå