AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Del Skrevet 2. april 2024 I år blir det Norgesferie grunnet graviditet, men vi er helt lost på hvor vi bør dra, bo og oppleve. Vi bor i Innlandet, er åpen for det meste unntatt Nord-Norge da det blir for langt i bil som høygravid😅 telt er heller ikke aktuelt som høygravid. Men er ellers åpen for de fleste tips! Er glad i å gå turer, men vet ikke hvor god formen er når den tid kommer, men tar gjerne imot turtips også Anonymkode: 65109...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #2 Del Skrevet 2. april 2024 Jeg var 7 mnd på vei sist sommer. Vi reiste fra bergen, overnattet på hotell i sandnes, arendal, lillehammer, Trondheim, ålesund og stryn. Tok det veldig med ro. Kjørte litt omveier og stoppet her og der for å se og vandre litt. Det gikk overraskende bra for min del, så lenge jeg fikk stoppet og gå på do sånn minst hver 2 time 😂 er veldig glad for at vi fikk den siste kjæreste tiden før barnet kom 🥰 Anonymkode: edb73...8b2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #3 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg var 7 mnd på vei sist sommer. Vi reiste fra bergen, overnattet på hotell i sandnes, arendal, lillehammer, Trondheim, ålesund og stryn. Tok det veldig med ro. Kjørte litt omveier og stoppet her og der for å se og vandre litt. Det gikk overraskende bra for min del, så lenge jeg fikk stoppet og gå på do sånn minst hver 2 time 😂 er veldig glad for at vi fikk den siste kjæreste tiden før barnet kom 🥰 Anonymkode: edb73...8b2 Det hørtes ut som en veldig fin tur! Både Sørlandet og Vestlandet er jo kjempefint på sommeren😍 kunne også tenkt meg til Stryn. Kanskje vi kopierer deres rute 🙈 takk for tips! Anonymkode: 65109...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #4 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det hørtes ut som en veldig fin tur! Både Sørlandet og Vestlandet er jo kjempefint på sommeren😍 kunne også tenkt meg til Stryn. Kanskje vi kopierer deres rute 🙈 takk for tips! Anonymkode: 65109...96d Hvis dere gjør det så vil jeg anbefale å kjøre langs sjøen så mye som mulig, og ikke nøle med å stoppe hvis dere plutselig ser et skilt ☺️ Har veldig lyst til å ta dne turen igjen i år, med litt ekstra stopp slik som i foreksmpel stavanger, kristiansand og molde/kristiansund 🤔 men usikker på om hvordan det blir å reise med en baby 😂 og Arendal overrasket meg litt, har såå lyst til å reise dit igjen! ☺️ Anonymkode: edb73...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det hørtes ut som en veldig fin tur! Både Sørlandet og Vestlandet er jo kjempefint på sommeren😍 kunne også tenkt meg til Stryn. Kanskje vi kopierer deres rute 🙈 takk for tips! Anonymkode: 65109...96d Stryn er fint! Mye hytter å leie i Loen og Olden feks. Kan feks. kombineres med tur til Geiranger, Ålesund, Hjørundfjorden. Anonymkode: 23e83...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå