AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Skrevet 2. april 2024 Jeg vasker kun klær på myntvaskerier der jeg selv gjør jobben. Jeg har brukt vaskerier før der man leverer inn klær og og får de levert dagen etter. Men min erfaring er at altfor mange av disse vasketjenestene er rene svindler. De vasker ikke klærne i det hele tatt. Mange bare sprayer på en enorm dose parfyme, bretter klærne og leverer de tilbake. Hvordan vasker dere klær på reise? Anonymkode: 20f9d...3fb
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #2 Skrevet 2. april 2024 Brukt myntvaskeri på langtur på hotell i USA, og om jeg må vaske klær ellers på de små ferieturene har jeg brukt vaskeservicen til Hotellet jeg har bodd på i Europa. Enn så lenge 1 gang iløpet av mitt 30 år gamle liv. Du vet det blir vasket, da det er anerkjente hotell. Anonymkode: d55f7...ded
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #3 Skrevet 2. april 2024 De har ofte vaskemaskin på campingplasser, jeg bruker dem hvis jeg må. Anonymkode: e8c07...e54
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #4 Skrevet 2. april 2024 Jeg har brukt vasketjenester i flere land og har aldri opplevd at de bare sprayer på parfyme og gir dem tilbake. Man ser og lukter jo om klær er rene selv om de er sprayet med parfyme. Anonymkode: e7755...c7f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har brukt vasketjenester i flere land og har aldri opplevd at de bare sprayer på parfyme og gir dem tilbake. Man ser og lukter jo om klær er rene selv om de er sprayet med parfyme. Anonymkode: e7755...c7f Samme her. Har vasket klær flere ganger i ulike land, og alltid med en god opplevelse. Ingen tvil om at de var vaska, jeg så jo at skitten var borte. Anonymkode: 0967f...d8f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #6 Skrevet 2. april 2024 Jeg har brukt vasketjenester i mange land. Aldri opplevd annet enn å få det tilbake i en bedre stand enn jeg kunne klart selv. Anonymkode: cb56e...3ce
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #7 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vasker kun klær på myntvaskerier der jeg selv gjør jobben. Jeg har brukt vaskerier før der man leverer inn klær og og får de levert dagen etter. Men min erfaring er at altfor mange av disse vasketjenestene er rene svindler. De vasker ikke klærne i det hele tatt. Mange bare sprayer på en enorm dose parfyme, bretter klærne og leverer de tilbake. Hvordan vasker dere klær på reise? Anonymkode: 20f9d...3fb Jeg tilbringer flere måneder i året på reisefot der jeg "bor" i en trillekofferter både uker og måneder om gangen, i Asia, USA og Europa. Har aldri opplevd det du beskriver. I Europa og USA kjører jeg myntvaskeri dersom det er praktisk gjennomførbart. I Asia får jeg det vasket i lokale vaskerier. At du har erfart at ikke bare noen eller mange, men at altfor mange, av disse vasketjenestene lurer deg synes jeg høres bare merkelig ut.... Men: I deler av Asia opplever jeg ofte at klærne lukter veldig parfymert etter min smak. En skal også huske på at de mange steder (i Asia) vasker i kaldt vann rett og slett for å spare penger. Kjøper du en splitter ny vaskemaskin i f.eks. Thailand eller Malaysia har den ofte ikke program for 60 grader og kokvask... Anonymkode: 00c61...b38
Bigote Skrevet 2. april 2024 #8 Skrevet 2. april 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vasker kun klær på myntvaskerier der jeg selv gjør jobben. Jeg har brukt vaskerier før der man leverer inn klær og og får de levert dagen etter. Men min erfaring er at altfor mange av disse vasketjenestene er rene svindler. De vasker ikke klærne i det hele tatt. Mange bare sprayer på en enorm dose parfyme, bretter klærne og leverer de tilbake. Hvordan vasker dere klær på reise? Anonymkode: 20f9d...3fb Vasker for hånd i vasken eller betaler jeg for vask om jeg er lat. Kommer selvsagt helt an på hvor jeg er-. Varmt vann er en luksus mange steder i verden, og det går fint an å få rene klær med kaldt vann og. Lar klærne trekke i såpevann i 20 min får jeg vasker plagg for plagg og passer på å skylle klærne godt så det ikke sitter igjen såpeflekker. Har aldri opplevd svindel på klesvasken noen steder jeg har vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå