Gå til innhold

Det at han ikke ringer hver kveld lenger, er det et tegn på dalende interesse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært litt av og på dating med en fyr det siste året. Denne tiden har han ringt meg nesten hver dag. Selv om vi periodevis har definert oss som venner og periodevis som at vi dater. Han har ringt hver kveld bare for å prate, høre om dagen min, fortelle om sin. Jeg syns det har vært så koselig. 

Så tok han opp med meg før en måneds tid siden at kanskje det ble litt mye å ringes daglig og hva jeg syns om det. Jeg sa jeg syns det er koselig men at en og annen kveld innimellom er det jo fint å bare se en film eller evt snakke med andre på tlf. Han var enig. 

Jeg har latt det være opp til han, siden han er den som har vist mest interesse mens det har svingt litt hos meg. Nå ringer han meg annenhver, tredjehver kveld. Og da er utrolig koselig. 

Men det føles bare så veldig annerledes og jeg savner å prate med han oftere igjen. Det er helt sikkert sunt å kjenne litt på en liten pause innimellom men jeg blir usikker. Kan interessen ha dalt? Han er fortsatt opptatt av å snakke, og da gjerne flere timer, og han vil gjerne treffes som før... Bør jeg eller bør jeg ikke si noe om at krs savner å snakkes oftere? Føles rart fra hver kveld til annen hver, tredje hver.... 

Anonymkode: cc221...cab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere er venner

Anonymkode: cff1b...05d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Virker nå som han fremdeles er interessert på meg. Kanskje du har litt høye forventninger som ønsker at dere skal snakke sammen hver eneste dag? Høres slitsomt ut i min verden...

Anonymkode: 7b20c...6f2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har latt det være opp til han, siden han er den som har vist mest interesse mens det har svingt litt hos meg. Nå ringer han meg annenhver, tredjehver kveld. Og da er utrolig koselig. 

Kanskje han kjenner på dette, han også? At det er han som "hele tiden" har vært frempå. Nå vil han ikke risikere å bli skuffet, og beskytter seg selv med å trekke seg litt unna.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er venner

Anonymkode: cff1b...05d

Hehe, er nok litt mer enn det altså.... 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
PusheenPusheen skrev (2 minutter siden):

Kanskje han kjenner på dette, han også? At det er han som "hele tiden" har vært frempå. Nå vil han ikke risikere å bli skuffet, og beskytter seg selv med å trekke seg litt unna.

Har tenkt på dette. Mulig det er noe i det. Jeg tar nesten ikke initiativ til å ringes. Det har alltid vært han som er mest "på". Stresser meg derfor litt at han ikke tar kontakt like ofte. Vi meldes nesten daglig uansett da, men likevel. Hadde ingen aning at det ville påvirke med såpass, dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Virker nå som han fremdeles er interessert på meg. Kanskje du har litt høye forventninger som ønsker at dere skal snakke sammen hver eneste dag? Høres slitsomt ut i min verden...

Anonymkode: 7b20c...6f2

Ja jeg har nok det. Og jeg er enig i at det er stress å prates daglig. Likevel savner jeg det og blir usikker. 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har tenkt på dette. Mulig det er noe i det. Jeg tar nesten ikke initiativ til å ringes. Det har alltid vært han som er mest "på". Stresser meg derfor litt at han ikke tar kontakt like ofte. Vi meldes nesten daglig uansett da, men likevel. Hadde ingen aning at det ville påvirke med såpass, dette. 

Jeg hadde heller ikke orket å være like frempå hvis den andre ikke viste tegn på at de også var like interessert. Man tappes jo litt for energi hvis man bare skal gi, men aldri få det samme tilbake. Hvis du ønsker å snakke med ham oftere, kan du kanskje ringe selv også? Gi ham litt tilbake :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...