Majer Skrevet 2. april 2024 #1 Skrevet 2. april 2024 (endret) De er langt oftere interesserte, og de aksepterer alt fra en løsning hvor man holder på med flere til at man ikke er tilgjengelig 24/7 Endret 2. april 2024 av Majer
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #2 Skrevet 2. april 2024 Man blir desperat, til slutt. Anonymkode: 552e7...5c7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #3 Skrevet 2. april 2024 Majer skrev (10 minutter siden): De er langt oftere interesserte, og de aksepterer alt fra en løsning med to kjærester til at man ikke er tilgjengelig 24/7 Det stemmer ikke med min erfaring som dame. Etter å ha forlatt et par menn fordi det ikke var bra nok, har jeg snarere heva enn senka forventningene mine. Er det ikke bra og sånn som jeg vil ha det, har jeg det godt på egen hånd. Anonymkode: 26305...dd7 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #4 Skrevet 2. april 2024 Mindre avhengig av deg? Forventer mindre av en yngre mann? Ser lønnsomheten i det? Kjeder seg med en mann eller livet og vil prøve nytt? Tar ikke relasjonen serriøst, og har andre langsiktige planer? Tilfeldig at disse kvinnene bare er åpen for det? Anonymkode: e499d...c96 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Skrevet 2. april 2024 Hva betyr et par år eldre? Alt ettersom hvor gammel du er og hvordan du bruker begrepet "et par år eldre" så kan dette være kvinner fra 25 til 60 eller eldre enn det. Jeg er 50+ og kan tenke meg at det er fordi kvinner også liker å være med på ting, de vil ikke ha noe fast forhold og derfor er med på mer? Hvis du mener kvinner i min alder så er de ferdig med små barn og småbarnslivet, så nå vil de bare ha det bra på sine egne premisser? De er mer tilbakelent fordi de bare ønsker løse forbindelser selv, de ønsker ikke være i forhold, bare møtes innimellom for hygge og sex? Det er sikkert like mange grunner som det er kvinner, men jeg gjetter at det har noe med det å gjøre. Anonymkode: 77795...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #6 Skrevet 2. april 2024 De tenker vel mer praktisk og syns du er grei nok til sex selv om personligheten er av den er av den giftige typen. Anonymkode: 3cd86...801 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #7 Skrevet 2. april 2024 Dette er bullshit. Det var langt enklere da damene var yngre, siden de ikke hadde så mye krav og erfaringer. Anonymkode: e6a1f...cdc 5
Rosalilje84 Skrevet 2. april 2024 #8 Skrevet 2. april 2024 Majer skrev (1 time siden): De er langt oftere interesserte, og de aksepterer alt fra en løsning hvor man holder på med flere til at man ikke er tilgjengelig 24/7 Hvorfor treffer du masse jenter når du har kjæreste? 3 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #9 Skrevet 2. april 2024 Da har du ikke møtt meg, jeg er blitt vrang. Anonymkode: 12dad...b1d 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #10 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det stemmer ikke med min erfaring som dame. Etter å ha forlatt et par menn fordi det ikke var bra nok, har jeg snarere heva enn senka forventningene mine. Er det ikke bra og sånn som jeg vil ha det, har jeg det godt på egen hånd. Anonymkode: 26305...dd7 Samme her, jeg er 36 og det er vanskeligere for en mann å få innpass her enn som presidentkandidat i usa.... jeg har det veldig bra nå, det skal mye til før jeg gidder å ta til takke med noe kødd bare for ikke å være alene. Det brukte jeg dessverre 20årene til. Anonymkode: bbab4...bed 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #11 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det stemmer ikke med min erfaring som dame. Etter å ha forlatt et par menn fordi det ikke var bra nok, har jeg snarere heva enn senka forventningene mine. Er det ikke bra og sånn som jeg vil ha det, har jeg det godt på egen hånd. Anonymkode: 26305...dd7 Samme her. Orker ikke tanken på en fyr som skal komme og rote til livet mitt, han skal være rimelig oppegående for å få innpass her. Anonymkode: f185b...562 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #12 Skrevet 2. april 2024 Møte dem for hva egentlig? Uforfpliktende opplegg eller som fast partner? Anonymkode: f8dd7...87f 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #13 Skrevet 2. april 2024 Majer skrev (5 timer siden): De er langt oftere interesserte, og de aksepterer alt fra en løsning hvor man holder på med flere til at man ikke er tilgjengelig 24/7 Ikke intressert i deg med andre ord. Anonymkode: 9062e...f9d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå