Gå til innhold

Flere som er glad for å være tilbake i hverdagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et barnehagebarn og et skolebarn. 

Selvom det er fint med ferie, og godt for barna, så er det også utrolig godt å være tilbake til vanlige rutiner, barna får være med venner, de får ut energien på en helt annen måte 😁 

La oss sette ekstra stor pris på lærere/barnehageansatte som gir barna våre så godt de kan gode hverdager. 💖  De fortjener all ferie og fri de kan få de også, tenk den hverdagen de står i med barna våre 🤩 

Det er fint med ekstra dager man har med barna, men det er også så fint å levere dem og se de møte og kose seg med venner igjen 💖

Anonymkode: c9574...acb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi tok litt ekstra ferie og er glad for det:)

Anonymkode: 42fa3...9a5

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, på ingen måte. Skulle gjerne hatt ferie hele året.

Anonymkode: bddb4...602

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

JAAA! Har ett barnehagebarn, og ferier er slitsomme. Godt med hverdag, så gleder jeg meg til helgen med barnet igjen❤️

Anonymkode: b7b15...1bd

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett snart myndig barn. Kunne tenkt meg ferie denne uken også🤭 Gleder meg til skoleferien begynner, for da har jeg ferie frem til skolestart. 

Anonymkode: b55bd...490

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke enig, hadde vi hatt råd til det, hadde jeg jobbet kun 50%, og hatt bhg- barna hjemme 50%. Nå må jeg jobbe 80%, og kan ha de kun hjemme 1 dag i uken. Skulle gjerne hatt mer fri med barneskolebarnet også. 

Ansatte i skole gjør en like god jobb som ansatte andre steder. Uten at andre får så mye fri som lærerne. Og nei, de jobber ikke alle timene de «avspaserer». 

Anonymkode: bf8e1...4c8

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet i påske så det er det samme for meg. Noen må holde helsevesenet i gang. 

Anonymkode: 94efc...008

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor i Buskerud. Barnehager, skoler og SFO er stengt i dag også. Tilbake til hverdagen fra onsdag av.

Anonymkode: cbbd4...d76

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har to barnehagebarn på 1  og 2.

Det var deilig med ferie, men det er deilig når hverdagen kommer også😊 Alt til sin tid.

Anonymkode: 860b1...696

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Absolutt ikke enig, hadde vi hatt råd til det, hadde jeg jobbet kun 50%, og hatt bhg- barna hjemme 50%. Nå må jeg jobbe 80%, og kan ha de kun hjemme 1 dag i uken. Skulle gjerne hatt mer fri med barneskolebarnet også. 

Ansatte i skole gjør en like god jobb som ansatte andre steder. Uten at andre får så mye fri som lærerne. Og nei, de jobber ikke alle timene de «avspaserer». 

Anonymkode: bf8e1...4c8

Ja ser den. Man får jo lite tid ellers med barna. Det er mye ferie iløpet av året ja for lærere og elever. Litt annerledes med barnehage og ansatte der 😊  

Anonymkode: c9574...acb

AnonymBruker
Skrevet

Både og. Godt å være tilbake i hverdagsrutiner. Påsken er litt for kort(og oppstykka for vår del) til at vi klarer å etablere ferierutiner. Innser at til sommeren må vi være flinkere til å avtale leketreff med andre barn. 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Bor i Buskerud. Barnehager, skoler og SFO er stengt i dag også. Tilbake til hverdagen fra onsdag av.

Rettelse: du bor et sted i Buskerud der det er stengt. Jeg også bor i Buskerud. Vår barnehage er åpen, men vet andre barnehager i kommunen har planleggingsdag. 

Anonymkode: 5ad76...d0d

AnonymBruker
Skrevet

Er absolutt ikke glad for hverdag nei! Jeg trives ikke på jobb og ser ingen positive sider med det dessverre. 

Anonymkode: 0cb54...459

AnonymBruker
Skrevet

JA, hverdagene er best! Mye på grunn av at jeg har et barn med autisme som ikke takler ferie/skolefri så godt - hun er avhengig av fast døgnrytme, stå opp, gå til skolen, ha fag og lære, gå hjem, gjøre lekser, se på TV. Det blir sinne og melt downs når dagen ikke inneholder slike faste rutiner, hun snur døgnet og vil ikke spise og alt bare skjærer seg. Gruer meg allerede til sommerferien.....

Anonymkode: a7dae...184

AnonymBruker
Skrevet

Har en straks 5 åring og en 10 åring. Selv om det kan være slitsomt av og til,  så liker jeg ferie. Skulle gjerne hatt ett par dager til.

Anonymkode: 757f3...7a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke her vi bor i Buskerud 

Anonymkode: 42fa3...9a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Er absolutt ikke glad for hverdag nei! Jeg trives ikke på jobb og ser ingen positive sider med det dessverre. 

Anonymkode: 0cb54...459

Det er ingen positive sider med det heller. En tidstyv og noe folk flest må forholde seg til.

Anonymkode: 7894d...69f

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å være tilbake i hverdagen. Som turnusarbeider kan jeg gå tur i fred, unngå rushtrafikken, unngå kø på matbutikken, stikke til frisøren en formiddag osv. 

Hater når alle har fri samtidig, og at mye er stengt. Liker hverdagen best. 

Anonymkode: 886b0...f10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...