Gå til innhold

Nytt Ditt bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg hoppet pent over den artikkelen etter å ha lest første avsnittet. Gjort er gjort og spist er spist, så får det bare være sånn.

Syns du kan bare lese den.

Hele artikkene var idiotisk. De drev jo rett å slett å fant på ting jo. At det er dyrere i utlandet feks.....veldig.....og at man kan forandre kroppen før bryllupet (tenk på hun som kjøpte kjole i australia og ble gravid og måtte kjøpe ny.....) Idiotisk artikken laget kun for å få demselv til å virke bedre enn de er.....de sjelver vel av at folk har oppdaget hvor grise-dyrt alt er i Norge!

Vært glad du har fått fin og billig kjole du :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Syns du kan bare lese den.

Hele artikkene var idiotisk. De drev jo rett å slett å fant på ting jo. At det er dyrere i utlandet feks.....veldig.....og at man kan forandre kroppen før bryllupet (tenk på hun som kjøpte kjole i australia og ble gravid og måtte kjøpe ny.....) Idiotisk artikken laget kun for å få demselv til å virke bedre enn de er.....de sjelver vel av at folk har oppdaget hvor grise-dyrt alt er i Norge!

Vært glad du har fått fin og billig kjole du :klem:

Så flott!

men vi fikk en liten påminnelse om prevensjon nå da...

Skrevet

Ha ha ha ha :ler:

Ja du må passe på å ikke bli gravid - sånn at kjolen din ikke passer...

Skrevet

Hadde kjolen passet hvis den var kjøpt i Norge og du ble gravid før bryllupet?

Skrevet
Hadde kjolen passet hvis den var kjøpt i Norge og du ble gravid før bryllupet?

Jepp, for i Norge kan dei trylle!! Hihi...

Skrevet
Jepp, for i Norge kan dei trylle!! Hihi...

Hmmm... Skulle ønske de virkelig kunne det, og at de tryllet til kjoler som var kjøpt andre steder også!

Er redd for å bli gravid før bryllupet, så den perfekte kjolen min ikke passer. (Samtidig som jeg vil bli gravid, vi har lyst på barn NÅ.)

Men det er jo bra de tror de kan trylle selv da! *Knis*

Skrevet

Akkurat det var det jeg tenkte også.......og enda en grunn til at jeg syns det var et håpløst argument!!

Skrevet

Argumentet med at de kan sy ut kjoler de selv har peiling på er jo en god grunn, men jeg satser på at det ikke er aktuelt.

Skrevet

Sant nok Elise men jeg tror fortsatt det mest var snakk om å "skremme folk" vekk fra å ikke ndle hos dem....

Det går da ann å finne syersker i Norge som kan sy en kjole ut eller inn...

Og hvis man blir gravid tror jeg ikke det hjelper at kjolen er kjøpt her og kan fikses.....for såååå mye kan de sikkert ikke tas ut uansett....

Skrevet

Ja, jeg skjønner jo at de sier det for å skremme litt og holde kundene for seg selv. Men de har allikevel et lite poeng i det de sier, selv om det ikke hadde fått meg til å betale 3 ganger så mye for en kjole som det jeg gjør nå.

Skrevet

Ja akkurat det er et poeng ,men jeg syns liksom det mistet litt av "verdien" sin når resten av kommentarene dems var så innmari på trynet ;)

Skrevet
Må si jeg ler og himler med øynene av de  norske brudesalongene som forteller at det er sååååå dumt å handle brudekjole i utlandet eller på nett. (En ting er jo at man ikke får prøvd og det er jo greit nok) Hovedargumentet dems er at det ikke blir noe billigere. Hun ene sier at "det fakisk ofte" er dyrere i utlandet....og hun andre at..kjolene i ulandet koster ofte 8-13.000 også glemmer mange at toll etc kommer oppå?! Ææææææ hva slags kjoler snakker hun om da...eneste jeg har sett som var så dyre er feks Vera Wang......

Alle kjolene jeg har sjekket...fra diverse merker har kommet på under 7.000 inkludert toll, moms og frakt....

Himler "høylytt" med øynene....

Dette må være sponset av diverse brudebutikker. For det første slipper man toll hvis man reiser flere sammen, (Man kan importere for 6000,- pp) og kjøper man i Danmark og man får behov for å endre på kjolen koster det ikke mye å fly t/r - en liten tur får man også :o)

Skrevet

Tja, og så var det dette med at de også hadde "utenlandske kunder" da. (Som syntes det var tryggere å handle HJEMME i norge fordi de skal ha bryllupet her.)

Er det et argument for at det er billigere i Norge? Tror ikke det nei!

Utrolig at de ikke gikk ut og advarte folk mot å kjøpe brukt også... Eller hjelper de velvillig til med tilpassning av kjole kjøpt brukt bare den er en orginal av et merke de selger i butikken?

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg synes egentlig ditt bryllup er et stort annonse blad :forvirret: Jeg kjøper det hvert år får å titte på kjoler og pynt, men må si jeg blir veldig skuffet hvert år. Det er bare reklame, og jeg finner sjelden mer enn 1-2 fine kjoler i hele bladet. Synes de har veldig mange like kjoler der, og veldig mange bilder der det er umulig å se hvordan kjolen ser ut. De få blomsterbukettene de hadde bilder av var også veldig like.

De bildene med cathrine sørland og hun top model jenta var forferdelig dårlige! Kjolene var ikke pene og bildene i seg selv var langt ifra pene....

Jeg er nok mest interessert i design på blomster og klær, men det er vel de som skal gifte seg også?

Skrevet
Jeg synes egentlig ditt bryllup er et stort annonse blad :forvirret:  Jeg kjøper det hvert år får å titte på kjoler og pynt, men må si jeg blir veldig skuffet hvert år. Det er bare reklame, og jeg finner sjelden mer enn 1-2 fine kjoler i hele bladet. Synes de har veldig mange like kjoler der, og veldig mange bilder der det er umulig å se hvordan kjolen ser ut. De få blomsterbukettene de hadde bilder av var også veldig like.

De bildene med cathrine sørland og hun top model jenta var forferdelig dårlige! Kjolene var ikke pene og bildene i seg selv var langt ifra pene....

Jeg er nok mest interessert i design på blomster og klær, men det er vel de som skal gifte seg også?

Enig i det at det er mest annonser, mener det nærmest burde vært gratis, for det er lite annet enn reklame å finne.

Ble veldig skuffet egentlig. Sliter mest med smykker, sko, slør og andre tilbehør-ting. Syntes det var lite råd og tips, og at det var veldig fokus på det veldig moderne, spesielt innen buketter og borddekning.

Har kjole i hus jeg, og har en viss ide om hvordan blomster jeg vil ha. Det var dessuten veldig lite tips til gutta.

Likte annonsene bak i bladet. Skulle gjerne bare hatt dem, gjerne trykkt på avispapir så det ikke ble så tungt.

Gjest Bride to be
Skrevet

Har også fått det nyeste "Ditt bryllup" og reagerte også på artikkelen om kjolekjøp. Dårlig skjult agenda får'n si...

Synes ikke Bryllupsmagasinet er så bra heller, tror det gis ut over samme lest ihvertfall i Sverige; flere av artiklene er utrolig dårlig oversatt...

Beklager avsporingen, men kjøpte akkurat Amelia brud & bröllop, synes det er litt bedre, ihvertfall mht. bilder av kjoler...

Skrevet

Ditt Bryllup er jo godt jent for å balansere dårlig mellom redaksjonelt stoff og reklame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...