Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Tenkte bare å informere om at jeg fant ny utgave av Nytt bryllup i butikken idag
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 Jeg mente selvfølgelig Ditt bryllup, ikke Nytt bryllup, thi hi
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #4 Skrevet 6. februar 2006 Jo.. også en annen ting.. Det stod en artikkel der (i ditt bryllup altså) om bryllups forsikring.. Er visst noen nå som tilbyr dette i Norge dersom noen er intressert....
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #5 Skrevet 6. februar 2006 Jo.. også en annen ting.. Det stod en artikkel der (i ditt bryllup altså) om bryllups forsikring.. Er visst noen nå som tilbyr dette i Norge dersom noen er intressert.... ← Kva i heite er det ei forsikring mot? Pengane tilbake dersom brura stikk eller kyrkja fløymer over!??!?!
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #6 Skrevet 6. februar 2006 forsikringen gjelder f.eks dersom catering firma går konkurs, kjolen blir ødelagt, tap av ringer osv osv... se www.bryllupsforsikring.no
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #7 Skrevet 6. februar 2006 forsikringen gjelder f.eks dersom catering firma går konkurs, kjolen blir ødelagt, tap av ringer osv osv... se www.bryllupsforsikring.no ← How convinient.... Makkverk, både forsinkring og blad.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #8 Skrevet 6. februar 2006 How convinient.... Makkverk, både forsinkring og blad. ← Vet ikke noe om bladet, men har tatt ut bryllupsforsikring i landet vi bor. Slik vi ser det er det en rimelig trygghet dersom en av oss får influensa (gifter oss midt i sesongen), eller nære slektninger utsettes for noe like før dagen. Med mindre vi avlyser mer enn en mnd i forveien må vi betale 50% av forventet total fra stdet vi skal ha festen, ved avlysning mindre enn to uker før må vi dekke hele beløpet - for oss ville det bety at vi måtte betale for en fest vi ikke holdt og ikke ville hatt penger til å holde bryllup senere.
Gjest lillelou Skrevet 6. februar 2006 #9 Skrevet 6. februar 2006 Kva i heite er det ei forsikring mot? Pengane tilbake dersom brura stikk eller kyrkja fløymer over!??!?! ←
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #10 Skrevet 10. februar 2006 Vet ikke noe om bladet, men har tatt ut bryllupsforsikring i landet vi bor. Slik vi ser det er det en rimelig trygghet dersom en av oss får influensa (gifter oss midt i sesongen), eller nære slektninger utsettes for noe like før dagen. Med mindre vi avlyser mer enn en mnd i forveien må vi betale 50% av forventet total fra stdet vi skal ha festen, ved avlysning mindre enn to uker før må vi dekke hele beløpet - for oss ville det bety at vi måtte betale for en fest vi ikke holdt og ikke ville hatt penger til å holde bryllup senere. ← Oj, leste nettopp artikkelen i Ditt Bryllup, og sjekket linken til forsikring... Det var dyrt! Forsikringen vi har tatt ut koster 1/3 av den rimeligste som tilbys i Norge, og dekker en hel del høyere beløp. En polise tilsvarende den som tilbys i Norge koster i underkant av 500kr her...
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #11 Skrevet 15. februar 2006 For ett flott blad. Gleder meg til og kose meg med det. Synes foresten at bryllupsforsikring var lurt Kanskje dyrere her en i utlandet, men det er alt annet også.
Elise_ Skrevet 15. februar 2006 #12 Skrevet 15. februar 2006 LITE DIGG han fyren som er på side 186 til 195. Fy flate nå sitter jeg her og sikler altså.
*Emma* Skrevet 15. februar 2006 #13 Skrevet 15. februar 2006 Måtte kjøpe bladet og lese om Disney bryllup siden det er det vi skal ha...jippi....var så lettet over at de var storfornøyde....hadde vært nedtur å lese at de ikke fikk et slikt bryllup de ønsket! Nå gleder jeg meg enda mere.... Også skal jeg nysgjerrig løpe å hente bladet å lese sidene 186 - 195 om igjen....
hanne-mor Skrevet 15. februar 2006 #14 Skrevet 15. februar 2006 Også skal jeg nysgjerrig løpe å hente bladet å lese sidene 186 - 195 om igjen.... ← Hehehehe... Da måtte jo jeg bare kikke på side 186 - 195 også, men... Han var ikke så mye å sikle etter dah... Men helt greit blad. Helt greit. Har ikke rukket å lese så mye i de ennå, men det er tydelig at med en gang man nevner ordet bryllup i dette landet så er det bare å vrenge lommeboken, dyrt skal det være ja...
Susan Sto Helit Skrevet 16. februar 2006 #15 Skrevet 16. februar 2006 Synes annonsebiten bakerst var ganske fin jeg. Den inneholdt litt av hvert, og ga informasjon om hva man kunne finne som man ikke har tenkt på.
*Emma* Skrevet 16. februar 2006 #16 Skrevet 16. februar 2006 Må si jeg ler og himler med øynene av de norske brudesalongene som forteller at det er sååååå dumt å handle brudekjole i utlandet eller på nett. (En ting er jo at man ikke får prøvd og det er jo greit nok) Hovedargumentet dems er at det ikke blir noe billigere. Hun ene sier at "det fakisk ofte" er dyrere i utlandet....og hun andre at..kjolene i ulandet koster ofte 8-13.000 også glemmer mange at toll etc kommer oppå?! Ææææææ hva slags kjoler snakker hun om da...eneste jeg har sett som var så dyre er feks Vera Wang...... Alle kjolene jeg har sjekket...fra diverse merker har kommet på under 7.000 inkludert toll, moms og frakt.... Himler "høylytt" med øynene....
Elise_ Skrevet 16. februar 2006 #17 Skrevet 16. februar 2006 Må si jeg ler og himler med øynene av de norske brudesalongene som forteller at det er sååååå dumt å handle brudekjole i utlandet eller på nett. (En ting er jo at man ikke får prøvd og det er jo greit nok) Hovedargumentet dems er at det ikke blir noe billigere. Hun ene sier at "det fakisk ofte" er dyrere i utlandet....og hun andre at..kjolene i ulandet koster ofte 8-13.000 også glemmer mange at toll etc kommer oppå?! Ææææææ hva slags kjoler snakker hun om da...eneste jeg har sett som var så dyre er feks Vera Wang...... Alle kjolene jeg har sjekket...fra diverse merker har kommet på under 7.000 inkludert toll, moms og frakt.... Himler "høylytt" med øynene.... ← Jeg hoppet pent over den artikkelen etter å ha lest første avsnittet. Gjort er gjort og spist er spist, så får det bare være sånn.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #18 Skrevet 16. februar 2006 Det er det beste Bryllupsbladet jeg har sett. 95.- er billig.
Susan Sto Helit Skrevet 16. februar 2006 #19 Skrevet 16. februar 2006 Tja, billig ville jeg vel ikke si... Det er jo nærmest bare reklame. Burde egentlig delt det ut gratis til vordende brudepar spør du meg. Lurer på hvor mye Ditt bryllup får inn av annonseinntekter jeg? Mye av det som står i bladet finner man jo også på nettsidene deres, gratis.
Gjest 2324 Skrevet 16. februar 2006 #20 Skrevet 16. februar 2006 Burde egentlig delt det ut gratis til vordende brudepar spør du meg. ← Veeel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå