Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Endelig gravid. Men i går begynte jeg å blø.

Veldig lite. Vart i et døgn. Ikke kommet mer nå men kan jo begynne igjen i løpet av natta.

Har ikke spesielt vondt - men jeg er redd og spenner kroppen.

Tilsammen har det nok kommet en halv teskje blod - noe brunt, noe rødt og noe rosa. Men ikke så mye at jeg har hatt behov for truseinnlegg.

Er det andre som har opplevd det samme? En abort ville vel vært mye mer blod og enda vondere - selv i uke 6?

Takker for alle svar! Skal selvføleglig kontakte lege

Anonymkode: 22c60...539

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei!

Endelig gravid. Men i går begynte jeg å blø.

Veldig lite. Vart i et døgn. Ikke kommet mer nå men kan jo begynne igjen i løpet av natta.

Har ikke spesielt vondt - men jeg er redd og spenner kroppen.

Tilsammen har det nok kommet en halv teskje blod - noe brunt, noe rødt og noe rosa. Men ikke så mye at jeg har hatt behov for truseinnlegg.

Er det andre som har opplevd det samme? En abort ville vel vært mye mer blod og enda vondere - selv i uke 6?

Takker for alle svar! Skal selvføleglig kontakte lege

Anonymkode: 22c60...539

Helt vanlig❤️  Så lenge det bare er sparsommelig blødning, så kan du nok ta det med ro. Jeg bløde  litt i begge svangerskap mellom uke 6-8. Gikk til legen første gangen som fortalt meg at de var svært vanlig å blø litt. Slimhinnene er ofte skjøre ifm forandringene som oppstår i starten av svangerskapet  Han sa jeg heller skulle komme tilbake om blødningen vedvarte og ble større mengder. Begge svangerskapene var uten komplikasjoner for øvrig og barna friske og fine🙂

Anonymkode: e10ef...d80

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre så er uke 6 veldig tidlig i svangerskapet og ganske vanlig for spontanabort. 

Anonymkode: 64acd...d51

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde mye mer, sporadisk over flere uker fra uke 4 til 12-  sitter og ammer resultatet nå🥰 Så prøv å ikke uroe deg! På en av ultralydene på gyn, så sa dem at det er helt normalt med små blødninger, og at selv et par spiseskjeer ble beregnet som lite. Så lenge du ikke har vondt eller det komme større blødninger og evnt klumper, så går det som regel bra❤️ men skjønner at du blir redd, jeg var også det😔

Anonymkode: d4604...003

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...