AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Jeg og kjæresten bor i 2 forskjellige byer. Han nekter å svare på meldinger når hannes barn er våken, jeg kan sende melding, å ser at han har lest meldingen, men han svarer ikke før barnet har lagt seg. Jeg har eldre barn, så di sover ikke før 2 timer etter hannes barn har lagt seg, å da sover ofte han om jeg ikke svarer meldingen når han sender den, dette sliter meg ut, jeg har egentlig ikke behov for svar men føler det hadde vært koselig, skal jeg være på, la han få styre sitt løp å svare når han skriver eller skal jeg bare la han styre sitt løp han svarer på meldinger når det passer han å han får svar deretter å Anonymkode: c542e...724
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #2 Skrevet 2. april 2024 Kanskje dere heller bør ringe hvis det er noe som haster litt? Anonymkode: 91259...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #3 Skrevet 2. april 2024 dette avstandsforholdet er bygget på dialog via meldinger? Anonymkode: 97ea2...e5c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #4 Skrevet 2. april 2024 Du vet han ikke svarer på meldinger mens barna hans er våkne. Er det ikke bare å vente med å melde han til barna har lagt seg, eller ringe han om du trenger raskt svar? Anonymkode: dd6d1...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå