AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Der føles ut som det sitter fast en rap/luft i halsen. Jeg får det ikke opp. Prøver jeg å rape skjer ingenting, føler bare en stengt følelse. Hvordan få ut? Kan man bli kvalt av rap/luft som sitter fast I halsen? Anonymkode: 84acf...9e7
smurfebuss Skrevet 1. april 2024 #2 Skrevet 1. april 2024 Nei. Den eventuelle rapen sitter fast i spiserøret. Hvis du får noe ned i luftrøret vil kroppen jobbe hardt for å få det opp igjen.
AnonymBruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 0.25): Der føles ut som det sitter fast en rap/luft i halsen. Jeg får det ikke opp. Prøver jeg å rape skjer ingenting, føler bare en stengt følelse. Hvordan få ut? Kan man bli kvalt av rap/luft som sitter fast I halsen? Anonymkode: 84acf...9e7 Er du blitt bedre? Fant du ut noe? Har det samme. Ofte. Anonymkode: 3fc98...963
AnonymBruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er du blitt bedre? Fant du ut noe? Har det samme. Ofte. Anonymkode: 3fc98...963 Kanskje du er plaget med mye gass/oppblåsthet i fordøyelsesystemet? Jeg sliter med det så om jeg skal prøve å presse luft ned for å fremkalle rapen så stopper det opp. Antar at det er fordi det møter motstand av luft pga gass fra fordøyelsen. Anonymkode: fd70a...aa6
iskaffe_87 Skrevet 9. juli #5 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kanskje du er plaget med mye gass/oppblåsthet i fordøyelsesystemet? Jeg sliter med det så om jeg skal prøve å presse luft ned for å fremkalle rapen så stopper det opp. Antar at det er fordi det møter motstand av luft pga gass fra fordøyelsen. Anonymkode: fd70a...aa6 Men, jeg får følelsen av at det sitter fast luft i halsen en plass og får skikkelig panikk. Blir bedre av å rape. Får det også oftere når jeg spiser / drikker.
AnonymBruker Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli Drikk noe med mye kullsyre – enten brus eller energidrikk. Anonymkode: 15656...81b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå