AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Hver gang jeg har vært hos foreldrene mine, er der noen ganger ikke så ofte så har jeg og mamma avtalt at hun skal kjøre meg tilbake og at pappa ikke skal være med, men så finner han ut det og skal alltid være med. Og jeg og mamma får aldri pratet om noe når han er i nærheten. Og han er en sur grinebiter som stresser og kjefter for alt. Jeg blir nesten syk av det. Men mamma får ikke lov av han å kjøre meg tilbake uten han. Er vel for å kontrollere hva vi snakker om. Jeg blir ødelagt i flere dager av dette. Noen kommer vel til å kalle meg en bortskjemt drittunge, jeg er ikke det, men si hva dere vil. Jeg har ikke bil selv. Anonymkode: f5fa4...9f6 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #2 Skrevet 1. april 2024 Hadde tenkt mer på mor som lever med han… Anonymkode: 4af65...193 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #3 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hver gang jeg har vært hos foreldrene mine, er der noen ganger ikke så ofte så har jeg og mamma avtalt at hun skal kjøre meg tilbake og at pappa ikke skal være med, men så finner han ut det og skal alltid være med. Og jeg og mamma får aldri pratet om noe når han er i nærheten. Og han er en sur grinebiter som stresser og kjefter for alt. Jeg blir nesten syk av det. Men mamma får ikke lov av han å kjøre meg tilbake uten han. Er vel for å kontrollere hva vi snakker om. Jeg blir ødelagt i flere dager av dette. Noen kommer vel til å kalle meg en bortskjemt drittunge, jeg er ikke det, men si hva dere vil. Jeg har ikke bil selv. Anonymkode: f5fa4...9f6 Det hørtes ikke noe hyggelig ut. Kan du foreslå å treffe moren din andre steder? På kafé feks? 😊 Anonymkode: e310f...ba2 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #4 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det hørtes ikke noe hyggelig ut. Kan du foreslå å treffe moren din andre steder? På kafé feks? 😊 Anonymkode: e310f...ba2 Kan jo høre 🙂 Anonymkode: f5fa4...9f6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #5 Skrevet 1. april 2024 Ser problemet ditt ja. Men kanskje ta en vanlig prat,finn på noe med denne grinebiteren alene. Mulig du blir kjent med et nytt og bedre menneske. Er tydelig at det er noe vondt som plager han. Anonymkode: c42ff...4fa
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #6 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ser problemet ditt ja. Men kanskje ta en vanlig prat,finn på noe med denne grinebiteren alene. Mulig du blir kjent med et nytt og bedre menneske. Er tydelig at det er noe vondt som plager han. Anonymkode: c42ff...4fa Trenger ikke være annet enn kontrollbehov og sjalusi som plager han for alt det vi vet. Jeg tenkte også at du kanskje kunne avtale møte med bare moren din, TS, sånn at dere får pratet litt uten grinebiter'n tilstede. Anonymkode: d7dfb...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #7 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Trenger ikke være annet enn kontrollbehov og sjalusi som plager han for alt det vi vet. Jeg tenkte også at du kanskje kunne avtale møte med bare moren din, TS, sånn at dere får pratet litt uten grinebiter'n tilstede. Anonymkode: d7dfb...7aa Skjønner. Ja ikke vet jeg hva det er. Kan jo være det eller noe annet. Ja, kan nok få til det. Anonymkode: f5fa4...9f6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #8 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ser problemet ditt ja. Men kanskje ta en vanlig prat,finn på noe med denne grinebiteren alene. Mulig du blir kjent med et nytt og bedre menneske. Er tydelig at det er noe vondt som plager han. Anonymkode: c42ff...4fa Ja kanskje det. Anonymkode: f5fa4...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå