AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Må bare få lufte meg litt her.. Er i slutten av 30 årene. Vi har vært i sammen i 10 år. Jeg er mann for ordens skyld. Jeg har pratet om dette med initiativ før. Kjenner jeg er egentlig lei av å være den som bringer sex på banen. Nå har det gått 3 uker, og jeg har satt meg fast på bakbena. Jeg kommer IKKE til å gi meg. Dette er ikke noe trivelig. Jeg gidder bare ikke mer. Men nå kjenner jeg at jeg begynner å få en aversjon av henne. Er det på tide å avslutte forholdet? Utroskap er utelukket. Anonymkode: 29349...49f 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #2 Skrevet 1. april 2024 Skjønner hva du mener. Er omvendt her i gården, bare jeg er kvinne. Aner ikke hvordan det skal endre seg. Han lover endring, så er det tilbake til det gamle. En del av meg har gitt litt opp… Anonymkode: 21adf...4ff 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #3 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Må bare få lufte meg litt her.. Er i slutten av 30 årene. Vi har vært i sammen i 10 år. Jeg er mann for ordens skyld. Jeg har pratet om dette med initiativ før. Kjenner jeg er egentlig lei av å være den som bringer sex på banen. Nå har det gått 3 uker, og jeg har satt meg fast på bakbena. Jeg kommer IKKE til å gi meg. Dette er ikke noe trivelig. Jeg gidder bare ikke mer. Men nå kjenner jeg at jeg begynner å få en aversjon av henne. Er det på tide å avslutte forholdet? Utroskap er utelukket. Anonymkode: 29349...49f Du har ikke prøvd å spør henne om hvorfor hun ikke tar initiativ? Om det er noe grunn liksom. Anonymkode: 405dc...d38 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #4 Skrevet 1. april 2024 Tre uker uten sexmas høres fantastisk ut. Skulle ønske min mann også gjorde dette! K37 Anonymkode: 6eaed...d2b 4 12
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #5 Skrevet 1. april 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du har ikke prøvd å spør henne om hvorfor hun ikke tar initiativ? Om det er noe grunn liksom. Anonymkode: 405dc...d38 Jeg har spurt. Jeg vil si jeg er rimelig god på kommunikasjon, og er glad i dialog. Hun sier hun er veldig underdanig og greit nok det, men er lov å tilby og ikke bare ta synes jeg. Jeg har jo lagt på meg siste årene. Var svært godt trent før. Men da tenker jeg å komme meg i form igjen og møte ny kjæreste. Hun har også lagt på seg, så jeg er ikke alene. Anonymkode: 29349...49f 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #6 Skrevet 1. april 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tre uker uten sexmas høres fantastisk ut. Skulle ønske min mann også gjorde dette! K37 Anonymkode: 6eaed...d2b Vel, vi klemmer ikke, koser ikke, sitter i hver vår del av sofaen og ser på tv/mobil Anonymkode: 29349...49f 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #7 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tre uker uten sexmas høres fantastisk ut. Skulle ønske min mann også gjorde dette! K37 Anonymkode: 6eaed...d2b Hvorfor er du i et forhold når du er aseksuell? Anonymkode: 709c2...ead 4 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #8 Skrevet 1. april 2024 Dårlig sexlyst kan komme av at hun er i dårlig form og føler seg uattraktiv. Hvis alt ellers er bra, hva med at dere begynner et nytt og bedre liv sammen. Dvs, tren litt, spis sunt… Hvis du får henne med på dette og dere hadde et bra sexliv før, så kan det hende det hjelper. Hvis hun alltid har vært litt lat, og du ikke får henne med deg nå, så ja… du får velge litt og se hvor mye innsats det er verdt. Hvis dere har barn sammen, så er det verdt et realt forsøk spør du meg. Hilsen K46 Anonymkode: 94a15...89e 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #9 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har spurt. Jeg vil si jeg er rimelig god på kommunikasjon, og er glad i dialog. Hun sier hun er veldig underdanig og greit nok det, men er lov å tilby og ikke bare ta synes jeg. Jeg har jo lagt på meg siste årene. Var svært godt trent før. Men da tenker jeg å komme meg i form igjen og møte ny kjæreste. Hun har også lagt på seg, så jeg er ikke alene. Anonymkode: 29349...49f Jeg har et forslag. Går an å prøve det, og se om det kan nytte, sånn som et siste forsøk (uten at du sier det til henne): Dropp snakk om sex. Fokuser på at dere sammen skal begynne å trene og gå ned litt i vekt. Ikke noe tøft opplegg, men et morsomt treningsopplegg der dere kan komme sammen om et felles mål. Begynn å finne på ting sammen, opplev fellesskapet i dette. Vær oppmerksom mot henne, og vis at du er glad i henne, men null stress med sex, bare kos dere sammen. Gi en god klem, lag noe mat sammen, i det hele tatt: Finn på noe i lag. En sånn tilnærming, der dere kanskje kan finne tonen igjen, begynne å le sammen, flørte med hverandre, DET kan føre til så mye mer. Alt henger sammen. Hvis man opplever at noe er tungt på hjemmebane, så fører det ofte til tørke ellers. Virker ikke dette heller, så må du snakke ut med henne, og si at du opplever å være i en uholdbar situasjon, og tenker på å bryte ut av forholdet. Anonymkode: 5d364...7ac 4 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #10 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor er du i et forhold når du er aseksuell? Anonymkode: 709c2...ead 1: jeg er ikke aseksuell, bare lei av evinnelig mas. Hvis vi har sex på morgenen, grafser han likevel på meg igjen før lunsj og foreslår at vi hopper til sengs igjen. 2: er puling den eneste grunnen til å være i et forhold? Hva med kjærlighet, f.eks? Anonymkode: 6eaed...d2b 2 7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #11 Skrevet 1. april 2024 Jevnlig et problem jeg må ta opp her også, og jeg er kvinne. Mistenker at min mann rett og slett er litt låt og ego. Jeg kan merke at han ønsker at han ønsker at jeg tar initiativet, og blir skuffet når jeg ikke gjør det, men utallige samtaler om det medfører dessverre ikke at han bare tar initiativet selv. Årsaken til at han ønsker at jeg tar initiativet er nok at den som tar initiativet pleier å begynne med å varme opp den andre godt, og det liker han litt for godt at det er jeg som gjør. Selv om han faktisk er kåserer enn meg i utgangspunktet, og jeg kan trenge slik oppvarming mest innimellom, og dessuten synes slikt bør gå begge veier. Dessverre er jeg selv såpass glad i sex at det å bare avvente til han får ut fingeren oftest glipper i at jeg selv blir for utålmodig etter sex. Han tåler visstnok bedre enn meg å vente på mitt initiativ enn jeg klarer omvendt når jeg er lysten. Dritlei av å ta dette opp med ham. Da skjerper han seg kun en liten stund, og så er det rett tilbake til å vente på mitt initiativ, slik at han får ekstraservice i starten, og ikke må gi det istedenfor. I det siste har jeg derfor tatt initiativet uten å yte noe service, men be om det, og det merker jeg at han er litt overrasket og misfornøyd med. Så får han smake sin egen medisin litt, men dette har vært et jevnlig tema i 20 år, så merker at det pirker litt i min lyst på ham innimellom. Har hendt at dette får meg til å velge onani istedenfor, og det er jo egentlig ikke slik jeg heller ønsker at dette skal være. Anonymkode: 0cf4c...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #12 Skrevet 1. april 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Dårlig sexlyst kan komme av at hun er i dårlig form og føler seg uattraktiv. Hvis alt ellers er bra, hva med at dere begynner et nytt og bedre liv sammen. Dvs, tren litt, spis sunt… Hvis du får henne med på dette og dere hadde et bra sexliv før, så kan det hende det hjelper. Hvis hun alltid har vært litt lat, og du ikke får henne med deg nå, så ja… du får velge litt og se hvor mye innsats det er verdt. Hvis dere har barn sammen, så er det verdt et realt forsøk spør du meg. Hilsen K46 Anonymkode: 94a15...89e Hei takk for innspill Ja vi har barn sammen. Ja det blir definitivt sunnere diett og trening igjen. Skal bli godt å komme tilbake til form igjen. Får av og til følelsen at hun liker at hun skal på en måte behandle samleie som en premie for meg. Jeg kjenner jeg får helt avsmak. Hvordan er det hun ser på meg på? Anonymkode: 29349...49f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #13 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis vi har sex på morgenen, grafser han likevel på meg igjen før lunsj og foreslår at vi hopper til sengs igjen. Anonymkode: 6eaed...d2b Høres ut som en drøm. Anonymkode: 66b9a...573 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #14 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det på tide å avslutte forholdet? Utroskap er utelukket. Anonymkode: 29349...49f Det har gått 3 uker…. 3 uker 🙄 Anonymkode: 1bf58...4c1 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #15 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor er du i et forhold når du er aseksuell? Anonymkode: 709c2...ead Hva mener du? 3 uker uten sexmas er deilig = aseksuell? Troller du? Eller vet du ikke hva aseksuell er? Anonymkode: 1bf58...4c1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #16 Skrevet 2. april 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Du har ikke prøvd å spør henne om hvorfor hun ikke tar initiativ? Om det er noe grunn liksom. Anonymkode: 405dc...d38 Vel, nå er det jo sånn at etter 10år er det 47% av kvinner som ikke seksuelt tenner på mannen sin lengre. Hun er vel en av disse. Av den enkle grunn at kvinner tenner fysisk på SVÆRT få menn, og de aller fleste kvinner blir jo ikke sammen med noen som rent fysisk tiltrekker dem. Derfor forsvinner jo tenningen fort spesielt etter man har parret seg. Anonymkode: e3d30...d1f 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #17 Skrevet 2. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Det har gått 3 uker…. 3 uker 🙄 Anonymkode: 1bf58...4c1 Regnet med en slik kommentar ville komme. Hvis du leser innlegget mitt i sin helhet vil du se at dette er noe som gjentar seg. Jeg har pratet med henne om det før. Folk er forskjellige, 3 uker er ganske lenge for meg. Vi er 30 årene, ikke 60 Anonymkode: 29349...49f 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #18 Skrevet 2. april 2024 Her er det motsatt. Vi har ikke like høy libido. De første årene var det frustrerende, men vi har snakket mye om det, og kommet frem til en løsning som funker for begge. Hvordan er hun på kos generelt? Min mann sier at det ikke er sexen i seg selv han trenger, han bare trenger å være nær meg. Er dere kjærlige ellers? Er dere nakne sammen ellers? Det funker her, vi er ofte nakne uten at det nødvendigvis må ende med sex. Noen ganger gjør det det, mens andre ganger ligger vi bare og holder hverandre. Og vi klemmer og kysser mye ellers i hverdagen, bare tar vare på hverandre. Anonymkode: 71925...85e 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #19 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Må bare få lufte meg litt her.. Er i slutten av 30 årene. Vi har vært i sammen i 10 år. Jeg er mann for ordens skyld. Jeg har pratet om dette med initiativ før. Kjenner jeg er egentlig lei av å være den som bringer sex på banen. Nå har det gått 3 uker, og jeg har satt meg fast på bakbena. Jeg kommer IKKE til å gi meg. Dette er ikke noe trivelig. Jeg gidder bare ikke mer. Men nå kjenner jeg at jeg begynner å få en aversjon av henne. Er det på tide å avslutte forholdet? Utroskap er utelukket. Anonymkode: 29349...49f Men hun tar sikkert mye i iniativ til alt annet i familien da. Hvor mye iniativ tar du der? Alt du ikke gjør gjør hun. Og hvordan skal hun da ha overskudd til deg? Anonymkode: e50db...384 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #20 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): 1: jeg er ikke aseksuell, bare lei av evinnelig mas. Hvis vi har sex på morgenen, grafser han likevel på meg igjen før lunsj og foreslår at vi hopper til sengs igjen. 2: er puling den eneste grunnen til å være i et forhold? Hva med kjærlighet, f.eks? Anonymkode: 6eaed...d2b Grunn til å miste sexlyst. Når det er eneste fokus fra partner. Anonymkode: e50db...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå