AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Hvis livet er vanskelig og det er problemer med partner, hvem snakker du med? Hvis jeg og partner har kranglet om noe og jeg blir lei meg og sliten fordi han ikke hører på meg eller vrir på alt jeg sier, så kjenner jeg et behov for å få det ut, få ut frustrasjon og oppleve at noen hører etter og faktisk bryr seg. Men så vil jeg jo ikke snakke dårlig om partner til familien min eller venner, for det blir jeg jo å angre på når partner og jeg blir venner igjen, og da sitter de jeg snakket med igjen med de dårlige historiene om ham. Har nådd et bristepunkt i forholdet, slik at jeg sier ifra om ting i stedet for å bite det i meg, og da får jeg høre at jeg må gi meg, jeg må slutte, at jeg har forandret meg og blitt så surmaga... ja, det kan hende jeg har det, men det er jo av en grunn, jeg kan ikke bare godta og godta og skulle akseptere at han må få være som han er bestandig, mens jeg har mistet meg selv helt på veien. Føler meg så uendelig alene, selv om jeg har familie, venner og gode kollegaer som bryr seg. Ingen vet jo hvordan jeg egentlig har det. Anonymkode: 8d9e6...b1d 1
SPOCA Skrevet 1. april 2024 #2 Skrevet 1. april 2024 Jeg prater med samboeren min. Har ikke hatt noen vanskelige perioder med samboer, men ville eventuelt snakket med bestevenninna mi.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #3 Skrevet 1. april 2024 Jeg snakker aldri om det til familie. Det synes jeg er illojalt. Det vil også gjøre noe med dynamikken når vi alle er samlet, og jeg opplever ikke at familie er de mest objektive og som kommer med best råd. Jeg kan snakke med noen venninner. Da er venninna ikke nødvendigvis på mitt lag, men på forholdet sitt lag. Og det er viktig at det ikke er noe skitsnakking, det er hjelp til f.eks konfliktløsning eller å se noe jeg synes er vanskelig fra en annen side. Dette tilgodekommer forholdet. Da jeg var i et destruktivt forhold holdt jeg uansett mest for meg selv, så jeg tenker det også er et godt tegn at jeg kan lufte fritt konflikter, fordi jeg aldri er redd for at venninner skal si "han bør du droppe". O.l. Anonymkode: b0604...ccb
Andro Skrevet 1. april 2024 #4 Skrevet 1. april 2024 Du må velge deg en venn eller to å være fortrolig med.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #5 Skrevet 1. april 2024 Snakker med venner eller familie. Anonymkode: 613d0...07a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #6 Skrevet 1. april 2024 har ingen problemer med mannen min. Men med eksmannen så pratet jeg med mamma og søster, og det ble brukt i mot meg senere, så det sluttet jeg med. Skulle det vært noe med mannen min ville jeg tatt det opp med han. Anonymkode: e39c6...308
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. april 2024 #7 Skrevet 2. april 2024 Snakker med venner(Veldig gode da. Vi deler det meste med hverandre. Men prater ikke dritt. Lufter problemstillinger eller tanker og de kommer med råd på lik linje om de trenger å høre et annet perspektiv mht andre ting) Med kjæresten jeg har nå har det ikke vært mye behov da vi ikke krangler og er veldig lik mht kommunikasjon og åpenhet. I sekundet han merker jeg har tanker rundt oss vil han lytte og prate om det❤️
Ellah Skrevet 2. april 2024 #8 Skrevet 2. april 2024 Med venninner - men vi snakker ikke dritt om partner, tar kun opp problemene. Vi er også innforstått med at de tankene vi evt har om partner etter en krangel ikke reflekterer hele personen eller forholdet.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #9 Skrevet 2. april 2024 Har ikke venner, så holder det nok inne. Men så snakker jeg jo mye med partneren min, og vi finner ut av ting sammen uten å involvere andre. Anonymkode: d41c5...eb7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #10 Skrevet 2. april 2024 Har det likt som deg ts, prøver å regulere følelser selv uten å snakke med noen men kjenner at det gjør veldig vondt å sitte alene etter en konflikt. Blir fort til at man kun tar opp det negative om man ringer en venninne hver gang det oppstår. Skulle vært en anonym chatte/ringe nettside med damer som man kunne snakket med 🥲😅 Mitt inntrykk er at mine venninner fort blir negativ til samboeren min hvis jeg forteller om konflikter, slik at jeg ender opp med å forsvare han og føler at de ikke liker han lengre. Jeg er mer nøytral, og skjønner at man har behov for å ventilere, uten at jeg tenker negativt om mannen deres. Jeg kjenner jo mine venninner, og vet at de heller ikke er de enkleste å leve med, så jeg dømmer ingen av partene Anonymkode: 34564...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå