Gå til innhold

Blødning/mensen 3 dager over IKM

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nok mensen, (kom i formiddag 3 dager over tiden), men puppene mine er så svære og ømme. Pleier og gi seg så fort mensen er i gang.

Lukter heller ikke menstruasjon, litt mer slimete. 

Noen andre opplevd dette? 

Anonymkode: 142f0...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blødningen min ved kjemisk luktet annerledes enn vanlig mens.

Anonymkode: 1db8e...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Blødningen min ved kjemisk luktet annerledes enn vanlig mens.

Anonymkode: 1db8e...810

Hvordan? Lukter egentlig ingenting…. Stikninger i brystene hele tiden. Hmm. Kanskje kjemisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme erfaring med kjemisk, luktet ikke som mensen, slimete, 4 dager etter ikm, blødde kun i 4 dager mot mine vanlige 8-9. Men kvelden da jeg mistet kaldsvettet jeg og hadde fryktelige magesmerter. Jeg var ikke i tvil at jeg mistet, og hadde hatt positiv test fra 8 dpo til ikm.

Prøver dere på barn?

Anonymkode: f0047...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Samme erfaring med kjemisk, luktet ikke som mensen, slimete, 4 dager etter ikm, blødde kun i 4 dager mot mine vanlige 8-9. Men kvelden da jeg mistet kaldsvettet jeg og hadde fryktelige magesmerter. Jeg var ikke i tvil at jeg mistet, og hadde hatt positiv test fra 8 dpo til ikm.

Prøver dere på barn?

Skjønner. I natt da jeg la meg, begynte det å verke nedover rygg/rompe og strålte nedover beinet… Så rart …

har du opplevd kjemisk flere ganger?

Ja, vi prøver på barn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skjønner. I natt da jeg la meg, begynte det å verke nedover rygg/rompe og strålte nedover beinet… Så rart …

har du opplevd kjemisk flere ganger?

Ja, vi prøver på barn :) 

Nei, ikke som jeg har vært klar over. Men nå når jeg vet det var en kjemisk så er det ikke utenkelig at jeg har opplevd det tidligere uten at jeg har testet og tenkt graviditet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nei, ikke som jeg har vært klar over. Men nå når jeg vet det var en kjemisk så er det ikke utenkelig at jeg har opplevd det tidligere uten at jeg har testet og tenkt graviditet. 

Skjønner. Fått flere svaaaake skygger i 2-3 runder og mensen som var forsinket, som jeg antar var kjemiske… 

Nå er jeg drit kvalm, pupper som fortsatt er ømme, men blør uten noen lukt. NEG test… så er vel bare annerledes da :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet og blø etter 24 t… Kvalmen har tatt seg opp… Kan kanskje være at jeg er litt dårlig også? Forkjølelse…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...