AnonymBruker Skrevet 1. april #21 Del Skrevet 1. april Æsj hadde du sex uten kondom? Det er sykt mye gonore nå blant unge, du burde teste deg. Klamydia også, og alt mulig annet ekkelt. Og du burde ta angrepille. Og seriøst ikke ha sex uten kondom det er sjukt nasty. Anonymkode: 17661...d24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 1. april #22 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skulle man tatt alle mulige slags forhåndsregler for å unngå alle mulige former for mikroskopiske sjangser for å bli smittet av sykdommer eller bli skadet eller utsatt for noen annen risiko så blir man jo en helt paranoid hypokonder. En 16 årig gutt har nok ikke mange seksualpartnere, og hvis de han eventuelt har er rundt samme alder så har de heller ikke noe særlig sjangse for å ha noe kjønnssykdommer. Anonymkode: dd88e...498 Eh..er du seriøs? Det er ikke uvanlig at 16 åringer har hatt sex med 8-10 stykk. Det holder med èn som har SOS.. Norge ligger på verdenstoppen når det kommer til SOS og ONS - og det er jo ikke så rart når voksne mennesker sier at det ikke er så farlig å pule uten kondom. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #23 Del Skrevet 1. april Er det noen som kommer til å være forsiktig fremover er det nok TS! Slutt å gjøre henne mer bekymret enn nødvendig, gjort er gjort, hun får ikke gjort om på det nå! Hun er nå en erfaring rikere og må nå gjøre det beste utav situasjonen! Husk på at jenta er bare 16 år(!) når dere svarer her! Kjære TS, som jeg svarte lenger oppi her; ta kontakt med helsesøster, hun hjelper deg❤️ å uansett, så ordner dette seg❤️ Anonymkode: 76109...325 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 1. april #24 Del Skrevet 1. april Mezzosoprena skrev (1 time siden): Dere bruke vel kondom? For det MÅ dere gjøre! ? De gjorde jo ikke det når hun lurer på om han kom inni henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #25 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Skulle man tatt alle mulige slags forhåndsregler for å unngå alle mulige former for mikroskopiske sjangser for å bli smittet av sykdommer eller bli skadet eller utsatt for noen annen risiko så blir man jo en helt paranoid hypokonder. En 16 årig gutt har nok ikke mange seksualpartnere, og hvis de han eventuelt har er rundt samme alder så har de heller ikke noe særlig sjangse for å ha noe kjønnssykdommer. Anonymkode: dd88e...498 Det stod vel ingenting om alderen til gutten her. Bare at ei 16 år gammel jente har hatt ubeskyttet sex. Anonymkode: 4ce62...a9d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #26 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis gutten er på samme alder så er det nok veldig liten risiko for at han har noen sykdommer han kan smitte henne med. Anonymkode: dd88e...498 Ehh…Det har da ingenting med alderen å gjøre. En 16 åring kan ha mye eller lite tilfeldig sex på samme måte som en i 20-årene. En 16 åring kan dessuten kun hatt sex med EN dame eller mann som igjen har hatt sex med en mann som har hatt 100 partnere. Vipps! Anonymkode: d714c...c51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #27 Del Skrevet 1. april Grüner skrev (10 minutter siden): ? De gjorde jo ikke det når hun lurer på om han kom inni henne! Kondomer kan sprekke you know Anonymkode: 4ce62...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #28 Del Skrevet 1. april Du kan jo spør om han kom inni deg... Anonymkode: d8a74...6f7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #29 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ehh…Det har da ingenting med alderen å gjøre. En 16 åring kan ha mye eller lite tilfeldig sex på samme måte som en i 20-årene. En 16 åring kan dessuten kun hatt sex med EN dame eller mann som igjen har hatt sex med en mann som har hatt 100 partnere. Vipps! Anonymkode: d714c...c51 For det første så har ikke 16 åringer like mye tilfeldig sex som folk i starten av 20 årene nei. Spesiellt ikke gutter i den alderen. Og for det andre så har de stort sett sex med folk på samme alder som da også har lavere risiko for å ha kjønnssykdommer. Så totalt sett har de en MYE lavere risiko for kjønnssykdommer. Risikoen for å få kjønnssykdommer avhenger ikke bare om hvor mange DU har sex med, men avhenger i en mye større grad av hvem og hvor mange dine partnere har sex med. Å pule 5 bygdegutter som ikke har mye sex kan altså være mye tryggere enn å pule 1 bifil gutt som tilbringer helgene på gay bars i storbyen. Anonymkode: dd88e...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 1. april #30 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Skulle man tatt alle mulige slags forhåndsregler for å unngå alle mulige former for mikroskopiske sjangser for å bli smittet av sykdommer eller bli skadet eller utsatt for noen annen risiko så blir man jo en helt paranoid hypokonder. En 16 årig gutt har nok ikke mange seksualpartnere, og hvis de han eventuelt har er rundt samme alder så har de heller ikke noe særlig sjangse for å ha noe kjønnssykdommer. Anonymkode: dd88e...498 Det er veldig naivt å si. Du trenger bare å ha sex med én person som har en kjønnssykdom for å få det selv. Det har aldri vært mer kjønnssykdommer blant unge jenter og gutter i Norge. Norge har vært på klamydiatoppen i flere år, men etter pandemien har gonorésmitten i Norge eksplodert, og gonoré er verre å behandle enn klamydia. Aborttallene har også økt kraftig i takt med at gutter ikke vil bruke kondom og trenden med at mange jenter ikke vil bruke hormonell prevensjon lenger. Så norske jenter og gutter må ganske enkelt skjerpe seg! Alltid kondom i ikke monogame forhold! I monogame forhold er risikoen for kjønnssykdommer mindre, men også der må en beskytte seg hvis en ikke vil bli gravid: å hoppe av i svingen eller ha sex på «trygge» tider i menstruasjonssyklusen er usikre metoder. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #31 Del Skrevet 1. april Er ikke farlig. Du er moden nok til å bli mor. Anonymkode: 2eff4...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #32 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kan jo spør om han kom inni deg... Anonymkode: d8a74...6f7 Ja, ikke sant... TS må jo kjenne gutten om hun ligger med ham. Hvorfor i alle dager snakker man ikke sammen... Anonymkode: c1526...437 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 1. april #33 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Æsj hadde du sex uten kondom? Det er sykt mye gonore nå blant unge, du burde teste deg. Klamydia også, og alt mulig annet ekkelt. Og du burde ta angrepille. Og seriøst ikke ha sex uten kondom det er sjukt nasty. Anonymkode: 17661...d24 Hva får det til å skrive slikt til en bekymret 16-åring? 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 1. april #34 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, ikke sant... TS må jo kjenne gutten om hun ligger med ham. Hvorfor i alle dager snakker man ikke sammen... Anonymkode: c1526...437 Kyrene må ikke glemme at de har vært kalver. Det kan være flaut å spørre om sånt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #35 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du kan jo spør om han kom inni deg... Anonymkode: d8a74...6f7 Han har blokket meg:( Anonymkode: 405e9...8dc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #36 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, ikke sant... TS må jo kjenne gutten om hun ligger med ham. Hvorfor i alle dager snakker man ikke sammen... Anonymkode: c1526...437 Han var kun her pp ferie å vi «snakket» men nå ignorer han meg å har blokket meg Anonymkode: 405e9...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #37 Del Skrevet 2. april Tusen takk for all svar å hjelp å støtte! Men gutten er et år eldre (17) å jeg vet at han har logget med en del men det er ikke en sv bekymringene mine, tar alikavell en test i tilfelle<3 men jeg er bare så usikker på hvorfor jeg ikke kjente noe renne ut, andre gangen kjente jeg noe men det kom liksom 10 minutter senere så jeg vet ikke om det var mitt eget eller hans… og gutten har blokket meg. Jeg er ganske redd for å være gravid. Anonymkode: 405e9...8dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #38 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for all svar å hjelp å støtte! Men gutten er et år eldre (17) å jeg vet at han har logget med en del men det er ikke en sv bekymringene mine, tar alikavell en test i tilfelle<3 men jeg er bare så usikker på hvorfor jeg ikke kjente noe renne ut, andre gangen kjente jeg noe men det kom liksom 10 minutter senere så jeg vet ikke om det var mitt eget eller hans… og gutten har blokket meg. Jeg er ganske redd for å være gravid. Anonymkode: 405e9...8dc Ja jeg glemte å nevne også at jeg skjekkwt Flo å jeg har hatt sex på sånn blå dag, å det står 7 dager før eggløsning Anonymkode: 405e9...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 2. april #39 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja jeg glemte å nevne også at jeg skjekkwt Flo å jeg har hatt sex på sånn blå dag, å det står 7 dager før eggløsning Anonymkode: 405e9...8dc Husk at du kan ikke bruke en app ( flo) etter du slutter med p piller...du må ha en stabil syklus på iallefall 6-12 mnd før du kan bruke en app . Så ikke gå etter når en app forteller deg når du har eller hadde eggløsning. Har du snakket med foreldrene dine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #40 Del Skrevet 2. april Sofakona skrev (44 minutter siden): Husk at du kan ikke bruke en app ( flo) etter du slutter med p piller...du må ha en stabil syklus på iallefall 6-12 mnd før du kan bruke en app . Så ikke gå etter når en app forteller deg når du har eller hadde eggløsning. Har du snakket med foreldrene dine? Nei… jeg sluttet med p pillene i desember tror jeg:) Anonymkode: 405e9...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå