Sovesmurf Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Skal om en stund lage sjokoladekake til gutten min sin første bursdag, og har lyst å lage en ekstra fin kake med flott pynt på. Er det noen steder man får kjøpt pynt til å ha på kake, eller er det stort sett non-stop og seigmenn det går i? Har og lyst å skrive på kaken, kan man få tak i tuber som er ferdiggjort til dette? Tar og i mot tips om hvordan jeg ska gå frem
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 Er det en ettårings bursdag? Med ettåringer?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #3 Skrevet 6. februar 2006 hvis småttisene skal spise av det så er vel ikke nonstop etc det beste å ha på kaka siden de kan sette slikt i halsen... ville satset på lys, skrift og krem (krem i topper langs kanten er fremdeles pent synes jeg.) kanskje smelte litt sjokolade og ringle over kaka?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #4 Skrevet 6. februar 2006 klipp ut en figur (eller flere) og legg omrisset på kaka og sikt melis over. f.eks et hjerte eller en blomster i hjørnene og så en oval (klipp ut en oval og så klipp ovalen mindre, legg omrisset og den lille ovalen på kaka og melis mellom) og skriv navnet inni.
Sovesmurf Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2006 Ja det er en ettårsdag, men de andre barna er større. Ville ikke gitt gutten min non-stop nei .
MammaSarius Skrevet 6. februar 2006 #6 Skrevet 6. februar 2006 Lagde denne til 2årsdagen til niesen min, stor suksess!
Thomasine Skrevet 6. februar 2006 #7 Skrevet 6. februar 2006 Her har du link til en side med mange fine kaker - til alle anledninger. Litt innviklede mange av dem, men du får sikkert noen ideer herfra... http://home.c2i.net/tmengelsen/droemmekaker.htm
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #8 Skrevet 6. februar 2006 Har og lyst å skrive på kaken, kan man få tak i tuber som er ferdiggjort til dette? ← Det finnes tuber med "gele" som man kan skrive med.
ashera Skrevet 6. februar 2006 #9 Skrevet 6. februar 2006 Se www.cacas.no, der finner du mange idéer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå