Elma Skrevet 11. november 2002 #1 Skrevet 11. november 2002 Hei alle sammen. Torsdag i forige uke var testen positiv. Vi tok en kontrolltest på fredag, og de blå strekene kom fort frem :-) Dette er stort! VI har kun informert foreldre, resten avventer vi med! Etter mine beregninger er jeg nå 4+6 dager gravid og forventet termin er rundt 17 juli!!! Har nettopp ringt å bestilt en legetime nå, har så mange spørsmål og vi er både skremte og lykkelig på samme tid! Vi får håpe at alt går bra med den lille :-)
Nala Skrevet 11. november 2002 #2 Skrevet 11. november 2002 Gratulerer så masse, Elma. Dette var vel julegave på forskudd vel? Ønsker deg all mulig helle og lykke i svangerskapet! Klem fra Nala
Juli-79 Skrevet 11. november 2002 #3 Skrevet 11. november 2002 Gratulerer kjempe mye. Er selv på dag 36 i syklusen og håper så inderlig at det denne gangen har klaffet. Tenkte jeg skulle ta en test i slutten av uken dersom mensen ikke er komt til da. Har vanligvis menssyklus på rundt 30-33 dager.
Gjest 12 Skrevet 11. november 2002 #4 Skrevet 11. november 2002 HEI ELMA. OG GRTULERER MESSE MED GRAVIDITETEN INGENTING ER SOM Å SE DE TO BLÅ STREKENE I TESTEN. SELV ER JEG GRAVID I UKE 12, MED NR.3,OG SPENNINGEN ØKER FOR HVER GRAVIDITET, HAR NÅ JEG FUNNET UT... ØNSKER DEG LYKKE TIL I SVANGERSKAPET, MED FØDSELEN, OG DEN LILLE... KLEM FRA LINE
Gjest Ellen (uinlogget) Skrevet 11. november 2002 #6 Skrevet 11. november 2002 Hei Elma. Ville bare gratulere deg så mye med graviditeten! Lykke til videre.
Gjest Qlio Skrevet 11. november 2002 #7 Skrevet 11. november 2002 GRATULERER SÅ MYE! KOS DEG!!! VI ER 5+1 I DAG.....
Gjest *Perser* Skrevet 11. november 2002 #8 Skrevet 11. november 2002 GRATULERER SÅÅÅ MASSE MED LILLE BABY I MAGEN
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2002 #9 Skrevet 11. november 2002 Gratulerer så mye Elma! Så koselig med en liten baby i magen. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå