Gå til innhold

Hjelp meg å finne navn til valpen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Vi får en liten valp (gutt) i hus på lørdag og har ennå ikke funnet et godt navn:) Noen med forslag til navn? Vi har allerede en hund ved navn "Atlas" og trenger derfor noe som ikke klinger likt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Globus, hehehe icon_wink.gif

Skrevet

Det synes jeg faktisk var et glitrende forslag! Atlas og Globus ... mmm... smaker godt det!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Balder

Brutus

Troll

Gorm

Loke

Nikk

King

Det var de jeg kom på i farta

Skrevet

-Pepsi

-Japp

-Snickers

-Pepper

Synes disse var litt fine jeg, vet ikke hvorfor alle har noe med gode ting å gjøre men... icon_lol.gif12

Gjest sexysadie
Skrevet

Tico er et kjempenavn for hunder.Hvis d er en stor rase så synes jeg at Bamse Er greit!

Skrevet

-Derox

-Arro

-Nanok

-Pjokken

-Järlo

Hunder jeg har elsket....*snufs*12

Skrevet
Her er en link til en jente som etterlyste navn på sin hannkatt. Det kan jo være noen gode tips der.12
Skrevet

Ja, hvilken rase er det. Har alltid syne at navnet skal passe rasen, bygningen, men det er nå bare meg..

Hva med:

Can

Terry

Gorm

Perry

shacko

Oden

Balder

Ufo

Frits

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan jo ikke dy meg, må bare komme med et innlegg.

Jeg må si at jeg også syns Globus var bra, og så likte jeg Derox som en foreslo.

Ellers må jeg komme med noen forslag :

Kompis

Xerox

Snoopi

Det er jo ikke lett dette her, og jeg er enig med andre i at det kanskje hadde vært letter hvis vi visste hva slags rase det er. Er det samme rase på begge hundene, så er Globus min favoritt.

Skrevet

Hermes synes jeg er et flott navn. Det er navnet på den greske guden som bringer bud, og er navnet på hunden i "Sofies verden" av Jostein Gaarder (en labrador).12

Skrevet

Hei!

Takk for mange svar! Det var en del som spurte om rasen: Rasen heter Weimaraner og er en stor sølvgrå fuglehund. Hvis du ikke vet hvordan de ser ut så kan du se bilde av Atlas her :

http://www.weimaraner.no

Håper på flere forslag!!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ.....hadde selv en Vorsteh. Ikke helt samme hunden, men samme slekta. Jeg simpelheten elsker styrken og energien de har!! Tror jeg ville kalt den Globus, Fritz eller Can. Er Atlas også Weimaraner er det jo litt moro med Globus da. Men hvis du søker på hundenavn på nettet (mulig canis.no har en link dit), så fant vi en tysk side som har 2000 hundenavn alfabetisk!!!

Skrevet

E svak for Aimèe/Amy jeg, det betyr jo "elsket"

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Globus var jæ... bra *flirer*

hørte en her om dagen som het Kaos - det var også stilig synes jeg.

Hilsen Otto (blandingshund)

Gjest svenskbrud
Skrevet

Mysig ras!

Jag röstar för Globus!

Fast hunden på bilden såg ut som om den sett ett UFO...

• 1 måned senere...
Skrevet

Hva ble tilslutt hundens navn????12

Gjest Anonymous
Skrevet

Aron er mitt favoritt hundehavn, Hero er også fint synes jeg.

Bennny

• 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...