Gå til innhold

Får blandede signaler fra han, eller er jeg helt sosialt tilbakestående?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Skal prøve å gjøre dette kort. Jeg (slutten av 30 årene) matchet med en fyr (samme alder som meg) i romjula som jeg umiddelbart likte veldig godt, og vi flyttet kommunikasjonen til snap ganske raskt. Jeg klarte imidlertid ikke å følge opp matchen da jeg i utgangspunktet var nær å møte veggen pga jobb og så ble det akutt sykdom i nær familie. Kontakten på snap dabbet brått av og opphørte. For et par uker siden sendte han med en snap, ikke noe spesielt, typisk sånt man sender til mange om at han var på vei til trening og at det var sol ute. Jeg har hatt det bedre i det siste så jeg kjente at jeg gjerne ville ta opp igjen kontakten. Snappet en del frem og tilbake uten å egentlig prate sammen, før jeg sendte en melding og spurte om han kunne tenke seg å møtes. Han sa han gjerne ville det, men har ikke fulgt opp. Spurte igjen nå før helgen og han sa igjen at det hadde vært hyggelig og at han er interessert i «å hilse på». Jeg merker at jeg helt klart tar mest kontakt, overdriver ikke hvis jeg sier jeg holder kontakten gående, mens han svarer, nærmere jatter med? Jeg er nok litt enkel der at jeg forventer at hvis man ikke er interessert og blir spurt rett ut om det, at man sier at det toget har gått eller whatever hvis man ikke er interessert. 
Jeg antar han ikke er interessert i å ha kontakt og møtes selv om han sier han er det. 

Anonymkode: bf2f1...5d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan godt være at han er interessert, men siden det døde ut sist, lar han det være opp til deg og planlegge når og hvordan dere skal møtes. Han gidder nok ikke engasjere seg nevneverdig mer før dere faktisk møtes. Planlegg et eller annet og inviter ham; sett en dag og et klokkeslett. Dropp langvarig kommunikasjon på snap 

Anonymkode: 36b47...17b

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Foreslå konkret sted og tid. Da vil du få enten jaj eller naj. Er det naj. Si at da får han foreslå tid og sted og legge ballen i hans halvdel.

Hr jeg gjort med en som ditcha meg to ganger. Tok det som han ikke var interessert men sender mld etter 3-4 dager igjen og vil fortsatt møtes. Men nå er d opp til han ..  for jeg gidder ikke bry meg lengre.

Kommer han med sted og tid skal jeg stille for jeg likte han egentlig. 

Anonymkode: fb471...7bc

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Da foreslår du konkret tid og sted, for det å bare spørre om han kunne tenke seg å møte deg, uten å følge opp meldingen med tid og sted, er jo ganske vanskelig å forholde seg til. Eventuelt kan du spørre han om når det kan passe for han.

Anonymkode: 9190c...afc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jupp. Konkret dag og tid. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si interessen hans virker vissen. Men det kan være at han mista trua på deg etter at det døde ut og kanskje han føler seg som nr 2 etter at du fløy med en annen. Vet ikke 🤷

Jeg er ikke noe tilhenger av å løpe etter folk som ikke kommer meg i møte. Du må gjerne sette konkret tidspunkt å foreslå, men stålsett deg på at dette er dødt og ta alt mer enn drt som en bonus. 

Anonymkode: 7ae3c...d3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg må si interessen hans virker vissen. Men det kan være at han mista trua på deg etter at det døde ut og kanskje han føler seg som nr 2 etter at du fløy med en annen. Vet ikke 🤷

Jeg er ikke noe tilhenger av å løpe etter folk som ikke kommer meg i møte. Du må gjerne sette konkret tidspunkt å foreslå, men stålsett deg på at dette er dødt og ta alt mer enn drt som en bonus. 

Klarer ikke å lese at HI «fløy med en annen», men at det var andre årsaker til at det døde ut i begynnelsen. 

TS: Som de andre her sier, min erfaring er også at du må være konkret og ikke la samtale på chat/snap drøye ut i evinnelig tid. Handling, ikke ord. Det går begge veier. 

Anonymkode: 05b93...e1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Klarer ikke å lese at HI «fløy med en annen», men at det var andre årsaker til at det døde ut i begynnelsen. 

TS: Som de andre her sier, min erfaring er også at du må være konkret og ikke la samtale på chat/snap drøye ut i evinnelig tid. Handling, ikke ord. Det går begge veier. 

Anonymkode: 05b93...e1f

TS sier ikke at hun fløy med en annen, men det er typisk at den andre parten tenker det når man bare fader ut på den måten og kommer tilbake en stund etterpå. 

Jeg tviler på at det er mye å hente her. Men for all del, det er bare å prøve. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fada ut denne.

Anonymkode: 2b090...4b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...