AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Og han forstår ikke at det ikke er nok som middag for barn på 21 mnd Bf har samvær i 6 timer og har gitt barnet 2 smoothier Anonymkode: ba6ba...12b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #2 Skrevet 1. april 2024 Hvorfor bf? Hadde holdt lenge med far. Tror nok alle hadde skjønt hvem du mener. Anonymkode: d1eba...23f 8 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #3 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor bf? Hadde holdt lenge med far. Tror nok alle hadde skjønt hvem du mener. Anonymkode: d1eba...23f hvis du faktisk forstår hva som menes, hvorfor mener du at det er "nødvendig" å påpeke noe sånn?? Anonymkode: 41b3b...9c2 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #4 Skrevet 1. april 2024 Har du sagt der til han da? Anonymkode: 95841...cbf 1
Sofakona Skrevet 1. april 2024 #5 Skrevet 1. april 2024 Hva annet får han da? Frukt? Brød? Grøt? Melk?
Gammelsmurfen Skrevet 1. april 2024 #6 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Og han forstår ikke at det ikke er nok som middag for barn på 21 mnd Bf har samvær i 6 timer og har gitt barnet 2 smoothier Anonymkode: ba6ba...12b For meg er dette et klassisk eksempel på barn som får barn. Det gjelder dere begge. 2 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #7 Skrevet 1. april 2024 Du må si det til han at det ikke er nok og ikke greit. Og at hvis han ikke kan gi barnet mat så kan ikke barnet komme på samvær, det vil du også få medhold for. Det er ikke sånn at man skal sende barna på samvær uansett hva. Anonymkode: fc7af...e21 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #8 Skrevet 1. april 2024 Han forstår ikke at det ikke er nok som middag? Det er ikke middag i det hele tatt. Det er godteri. Anonymkode: 7497c...cf9 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #9 Skrevet 1. april 2024 Dette er typisk mannfolk. De velger enkleste utvei hver gang de får sjansen 🙄 Hver morgen i helgene må jeg stå opp for å påse at ungene får skikkelig frokost. Jeg lager omelett eller skiver med skikkelig pålegg på til de. Dersom far står opp med ungene fores de med klemmeposer og kjeks og han kaller det frokost 🤨 Det er for mye stress å lage normal mat. Anonymkode: 79375...160 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #10 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er typisk mannfolk. De velger enkleste utvei hver gang de får sjansen 🙄 Hver morgen i helgene må jeg stå opp for å påse at ungene får skikkelig frokost. Jeg lager omelett eller skiver med skikkelig pålegg på til de. Dersom far står opp med ungene fores de med klemmeposer og kjeks og han kaller det frokost 🤨 Det er for mye stress å lage normal mat. Anonymkode: 79375...160 Tull! Ditt mannfolk kanskje. Min har aldri vært sånn Anonymkode: 2f22a...f7e 7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #11 Skrevet 1. april 2024 Et barn som snart er 2 år må jo få vanlig middag. Hva spiste faren selv til middag? Var dette eneste mat barnet fikk på 6 timer? Du kan ikke sende barn på samvær om det utøves omsorgssvikt. Å ikke gi mat til barnet sitt på 6 timer er jo det. Kanskje du kan finne noen linker om hva som er vanlig kosthold for barn og sende til ham? Eller skrive ned hva barnet pleier å spise på en vanlig dag, tidspunkter osv? Hvis han skal ha samvær over tid alene med barnet må han jo først kjenne barnet og rutinene til barnet. Anonymkode: c2627...6b4 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #12 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor bf? Hadde holdt lenge med far. Tror nok alle hadde skjønt hvem du mener. Anonymkode: d1eba...23f Far kunne vært ts sin far. Ved å bruke bf, er det snakk med barnets far. Anonymkode: 4a529...574
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #13 Skrevet 1. april 2024 😅 Hvem har hovet ansvaret? Du må da fortelle far hva barnet skal ha av mat hvis barnet bor fast hos deg. Alle beste er å ta med matpakke eller å kommunisere som alle foreldre gjør Anonymkode: df7f7...f60
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #14 Skrevet 2. april 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Dette er typisk mannfolk. De velger enkleste utvei hver gang de får sjansen 🙄 Hver morgen i helgene må jeg stå opp for å påse at ungene får skikkelig frokost. Jeg lager omelett eller skiver med skikkelig pålegg på til de. Dersom far står opp med ungene fores de med klemmeposer og kjeks og han kaller det frokost 🤨 Det er for mye stress å lage normal mat. Anonymkode: 79375...160 Hvorfor gidder du være sammen med noen som irriterer deg så grenseløst da? Det er ikke så typisk mannfolk. Det er typisk din mann. Anonymkode: d3ee4...ebc 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #15 Skrevet 2. april 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Far kunne vært ts sin far. Ved å bruke bf, er det snakk med barnets far. Anonymkode: 4a529...574 Far på samvær med barn, er det ingen som ville trodd var bestefar eller far til ts. Anonymkode: d3ee4...ebc 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #16 Skrevet 2. april 2024 Om du ikke klarer å forklare faren hva som er normalt kosthold for et barn på 2 år, kan han være med på en time hos helseykepleier hvor det snakkes om dette temaet. Snakk med helsesykepleier, du. Husk at faren mister mye naturlig «opplæring» rundt det å ha barn, ved å ha barnet så lite. Anonymkode: 5ecc0...70f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå