AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Hei. Jeg og kjæresten har vært sammen i noen mnd nå og vi har ett bra sexliv. Men noe jeg enda ikke har gjort er å svelge sæden hans. Dette er noe jeg ønsker å erfare men er så redd for at jeg skal brekke meg eller spy hvis jeg synes smaken er forferdelig. Kan dere fortelle om deres erfaringer Anonymkode: 84cc2...b22
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #2 Skrevet 1. april 2024 La han komme uten at du lukker munnen og smaker. Jeg lar han komme så det går rett i svelget. Merket det knapt🤷🏻♀️ Anonymkode: 4d94b...a59 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #3 Skrevet 1. april 2024 Ha et snapglass med tequila ved siden av senga som du styrter rett etter å ha svelget? Anonymkode: e5671...ceb
Frkego Skrevet 1. april 2024 #4 Skrevet 1. april 2024 Jeg ville ha sagt akkurat dette til partner, så får dere bare se hvordan du takler det. Jeg har aldri reagert negativt når jeg har svelget og for det meste liker jeg smaken. Har vært noen ganger det smaker ekstra bittert (lenge siden sist utløsning, at det er andre-tredje utløsning på veldig kort tid eller avhengig av hva han har spist/drukket). Dere kan lese litt på hva som påvirker smaken på sæden og at han spiser basert på dette i forveien. Hvis du er redd for smaken er mitt råd å ha penis langt bak ved utløsning slik at spruten kommer rett i svelget. Svelg unna med lukket munn og eventuelt hold pusten frem til du har svelget. Da smaker det ingenting. Kanskje blir du positivt overrasket og liker godt å svelge også. 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): er så redd for at jeg skal brekke meg eller spy hvis jeg synes smaken er forferdelig. Det løser du ved å bare svelge sæden med en gang, trenger ikke å skylle munnen og sile det mellom tennene før du svelger. Anonymkode: 0ff05...ffe 3
Bamseklemmer Skrevet 2. april 2024 #7 Skrevet 2. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. Jeg og kjæresten har vært sammen i noen mnd nå og vi har ett bra sexliv. Men noe jeg enda ikke har gjort er å svelge sæden hans. Dette er noe jeg ønsker å erfare men er så redd for at jeg skal brekke meg eller spy hvis jeg synes smaken er forferdelig. Kan dere fortelle om deres erfaringer Anonymkode: 84cc2...b22 Jeg tror ikke du er kåt nok, og da anbefaler jeg deg ikke å svelge😇 Erfaring min sier: jo mere kåt, jo bedre smak.. Og at sæd som har ligget for lenge i blæra, kan smake bittert er fakta.. Jeg synes det er mannens oppgave å servere deg ferskvare som smaker så mye bedre Det er hans ansvar og din tillit.. Derfor synes jeg også at det er temmelig dårlig gjordt, og servere deg sæd som har gått ut på dato. Men det er ikke alle menn som skjønner dette da.. Så du kan evt. smake når du vet han har hatt utløsning på samme dag, eller i løpet av gårdagen😉 Endret 2. april 2024 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #8 Skrevet 2. april 2024 Du trenger ikke å svelge, hvorfor skal du gjøre det når det byr deg imot. Gjør det du er komfortabel med, jeg er sikker på at mannen din ikke er avhengig av at du svelger ned. Han kunne jo prøvd det selv, tror ikke det ville vært noen fristende tanke. Anonymkode: b359a...2bb 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #9 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du trenger ikke å svelge, hvorfor skal du gjøre det når det byr deg imot. Gjør det du er komfortabel med, jeg er sikker på at mannen din ikke er avhengig av at du svelger ned. Han kunne jo prøvd det selv, tror ikke det ville vært noen fristende tanke. Anonymkode: b359a...2bb «Alle» menn har smakt sin egen sæd. Ts sier hun ønsker å lære seg det, da er det jo ikke ufrivillig. Som mann er det ekstra deilig å få lov å komme i munnen på dama. Anonymkode: d2ec1...9dd 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #10 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): «Alle» menn har smakt sin egen sæd. Ts sier hun ønsker å lære seg det, da er det jo ikke ufrivillig. Som mann er det ekstra deilig å få lov å komme i munnen på dama. Anonymkode: d2ec1...9dd Den første påstanden din tror jeg ingenting på. Til det du skriver om at hun ønsker å lære seg dette "frivillig", så tror jeg det er nokså tvilsomt. Hun ønsker antagelig å imøtekomme ønske fra mannen (eller hun tror at dette blir forventet av henne), derav kommentaren om at hun er redd for å spy. Hvis dette var veldig lystbetont for henne ville hun ikke vært så bekymret for å brekke seg. Anonymkode: b359a...2bb 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #11 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Den første påstanden din tror jeg ingenting på. Til det du skriver om at hun ønsker å lære seg dette "frivillig", så tror jeg det er nokså tvilsomt. Hun ønsker antagelig å imøtekomme ønske fra mannen (eller hun tror at dette blir forventet av henne), derav kommentaren om at hun er redd for å spy. Hvis dette var veldig lystbetont for henne ville hun ikke vært så bekymret for å brekke seg. Anonymkode: b359a...2bb Jaja, du får stille deg i KG-køen du også da: Overgrep! Anmeld! Løp alt du kan! Anonymkode: d2ec1...9dd 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #12 Skrevet 2. april 2024 Det er ikke smaken som er så forferdelig med sæd, det er konsistensen. Slimete og snørraktig. Finnes ikke noe verre å få i munnen. Jeg gjør det aldri. Hvis gud hadde ment vi skulle ta det i munnen og svelge det, hadde han gitt sæd en annen konsistens og sukkerspinnsmak. Anonymkode: 0830e...a0a 1 1
Tummy Skrevet 2. april 2024 #13 Skrevet 2. april 2024 En gang du runker han så kan du bare smake litt først. Det må vel gå helt fint tenker jeg
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #14 Skrevet 2. april 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: «Alle» menn har smakt sin egen sæd. Ts sier hun ønsker å lære seg det, da er det jo ikke ufrivillig. Som mann er det ekstra deilig å få lov å komme i munnen på dama. Anonymkode: d2ec1...9dd Som mann har jeg aldri greid å smake på sæd Anonymkode: 739d7...ed0 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #15 Skrevet 2. april 2024 Deep throat akkurat når han kommer, så merker du veldig lite til både smak og konsistens. Hvis han drikker/spiser noe med ananas en stund før så er smaken noe bedre. Alkohol gjør smaken dårligere. Anonymkode: 3eecf...fe7 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #16 Skrevet 2. april 2024 Som en av "alle" menn som har smakt på sæden siden 14-årsalderen, så tror jeg at jeg ville gått for tilvenning, i stedet for å gjøre alt for å få det rett ned i svelget. Det er sexy å svelge, men enda mer å kunne leke litt med det i munnen, gi mannen et skikkelig grisete kyss etc. Jeg kommer ikke mer enn en strøken spiseskje, men jeg kan se utfordringen med de som har større mengder. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Den første påstanden din tror jeg ingenting på. Til det du skriver om at hun ønsker å lære seg dette "frivillig", så tror jeg det er nokså tvilsomt. Hun ønsker antagelig å imøtekomme ønske fra mannen (eller hun tror at dette blir forventet av henne), derav kommentaren om at hun er redd for å spy. Hvis dette var veldig lystbetont for henne ville hun ikke vært så bekymret for å brekke seg. Anonymkode: b359a...2bb Ta nå heller utgangspunkt i at ts er moden nok, og vil erfare, som hun sier. Mye av det vi oppfatter som sexy, er ikke logisk, og vi menn har nok også tanker om ting vi vil oppleve, som kanskje blir skummelt i praksis. Anonymkode: 4a3e3...eca 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #17 Skrevet 2. april 2024 Du har missforstått ! Sæd skal ikkje i munnen, og svelger, men skal i vaginalen😄 Jaggu mye rart som blir postet på dette forumet ! 😪 Anonymkode: adc02...dad 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #18 Skrevet 2. april 2024 Jeg var også livredd for det....men gleden og kåtheten av hele opplevelsen gjorde at jeg måtte prøve..la det går rett ned, da merkes det veldig lite. Ha et glass med noe drikke lett tilgjengelig evt Hvertfall første gangene. Hva man spiser påvirker også smaken, røyk/kaffe også...så unngå det... Men gleden av å suge han hele veien gjør meg dødskåt, når jeg merker han er like ved...er det helt euforisk for meg. Når han kommer ENDA villere.... 🥰. Da føler jeg meg stolt og veeldig fornøyd etterpå ❤️ Gjør det kun når han får en blowjob, har vi sex med samleie så er jo det avslutningen Så blir jo ikke så ofte. Anonymkode: 7b310...8ef 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #19 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei. Jeg og kjæresten har vært sammen i noen mnd nå og vi har ett bra sexliv. Men noe jeg enda ikke har gjort er å svelge sæden hans. Dette er noe jeg ønsker å erfare men er så redd for at jeg skal brekke meg eller spy hvis jeg synes smaken er forferdelig. Kan dere fortelle om deres erfaringer Anonymkode: 84cc2...b22 Hvis du vil og er åpen med ham så tror jeg nok at han vil sette pris på innsatsen uansett. Det ville jeg ha gjort i alle fall. Hvis du ikke vil, så gjør noe annet gøy. Anonymkode: 69734...939 1
svartkatt Skrevet 2. april 2024 #20 Skrevet 2. april 2024 Mannen kan unngå røyk, alkohol og diverse et par dager, OG få i seg ananas, mango, jordbær. Så burde hvertfall selve smaken være grei å forholde seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå