Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde to varianter i dag 

1: Sa til barna mine at vi ikke har betalt internettregningen, så det blir ikke internett på 2 mnd. Krise

2: Var på jobb. Vi har en pasient som ringer på H E L E  T I D E N, «skjelte ham ut», sa at vi var lei alt maset hans. Gikk ut. For så å gå rett tilbake og rope aprilsnarr 

Håper siste gjør at han likevel skjerper seg litt

Dere?

Anonymkode: e2151...1b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

1: Sa til barna mine at vi ikke har betalt internettregningen, så det blir ikke internett på 2 mnd. Krise

2: Var på jobb. Vi har en pasient som ringer på H E L E  T I D E N, «skjelte ham ut», sa at vi var lei alt maset hans. Gikk ut. For så å gå rett tilbake og rope aprilsnarr 

Dere?

Godt forsøk…………. 

Anonymkode: e5681...685

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Hater slikt.

Anonymkode: d53dc...d2b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dere?

Håper virkelig du ikke gjorde dette :sjokkert:

• Nyttig 3
Gjest Jentamedtekopp
Skrevet

Sa til barna det var en rotte i senga. Hylte og ropte hjelp her er en rotte. 

Gjest Elline
Skrevet

Jeg sa at det lå en mus i musefella på loftet, og jeg er kjemperedd mus så han tømmer fellene men hater det han også, jeg la en liten mikke mus figur i fella i stedet. Ikke den beste pranken men det er en tradisjon. Jeg fikk oreo kjeks med tannkrem inni i fjor da. 

AnonymBruker
Skrevet

Gikk på en Aprilspøk for mange år sidan. 

Dumpet eit maskinskrevet brev på kontorpulten med følgende tekst.

Innstemplingen din m/ flexkonto er desv.  ikkje blitt registrert siste uka så vennligst ta kontakt m/ lønningskontoret. Noen arbeidskolega på lageret hadde selvsagt fikset  dette.  

Til igjenngjeldelse ringte eg kolega som hadde ordnet Aprilspøeken etter  at han var komt hjem, og sa det var kom ein varetaxi med hasteordre til lageret, og ba ha  møte opp omgående. 

Anonymkode: 4b329...2a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte en tekstmelding til typen om at jeg har klippet håret mitt helt kort. Jeg er middelaldrende og da ser man lett kjerring ut med kort hår. Jeg har langt og tykt hår, så han ble ikke særlig glad 😂.

Jeg burde ha sendt ham Kristian Valens konehår-video i samme slengen.

Anonymkode: 6637c...955

AnonymBruker
Skrevet

Ja, særlig. Enten troller du eller så er du utrolig uprofesjonell. 

Anonymkode: 7f43e...b49

AnonymBruker
Skrevet

Aprilsnarr 

Anonymkode: 916ce...221

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...