Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg lurer på hva reglene er når det kommer til egenmelding i denne situasjonen: jeg har brukt to egenmeldinger i nåværende jobb. Senere på året skal jeg begynne på nytt arbeidssted. Jeg jobber som pedagogisk leder i oslo kommune. Så det er fra en barnehage til en annen i samme kommune. Betyr det at egenmeldingene mine (internt) blir overført til den nye barnehagen? Eller får jeg «blanke ark» i den nye bsrnehagen? 

Er det noen som jobber i bhg som kan disse reglene som kan svare meg?

Anonymkode: 1ed36...f28

AnonymBruker
Skrevet

Reglene gjelder over en 12 mnd periode uavhengig av hvor du jobber. Du er forpliktet til å selv gi beskjed om hvor mange egenmeldingsdager du har brukt i forrige jobb. 

Anonymkode: e162d...d03

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei!

jeg lurer på hva reglene er når det kommer til egenmelding i denne situasjonen: jeg har brukt to egenmeldinger i nåværende jobb. Senere på året skal jeg begynne på nytt arbeidssted. Jeg jobber som pedagogisk leder i oslo kommune. Så det er fra en barnehage til en annen i samme kommune. Betyr det at egenmeldingene mine (internt) blir overført til den nye barnehagen? Eller får jeg «blanke ark» i den nye bsrnehagen? 

Er det noen som jobber i bhg som kan disse reglene som kan svare meg?

Anonymkode: 1ed36...f28

Siden egenmld sendes med amld så antar jeg at du ikke får begynt på nytt. Særlig ikke siden det er samme arbeidsgiver. Men jobber i det private så kan ikke si noe 100% sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...