AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Det er mitt største ønske for tiden, men klarer ikke se for meg at det skal skje. Hvor i all verden skal jeg møte denne mannen? Anonymkode: f34a0...c22
visp Skrevet 1. april 2024 #2 Skrevet 1. april 2024 Skriv med bruker, alder og bosted så får du jo kanskje kontakt med noen her:) 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #5 Skrevet 1. april 2024 Du må dra på ferie til Tokyo. Anonymkode: ad5ad...a5c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #6 Skrevet 1. april 2024 App, sosiale hobbyer, via venner, jobb, trening? Anonymkode: b939d...f14
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #7 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 21.49): Du må dra på ferie til Tokyo. Anonymkode: ad5ad...a5c 😂😂 hvorfor tokyo? Anonymkode: 6d7ff...860
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #8 Skrevet 5. april 2024 Det skal jo mye til at du møter en fiks ferdig kjæreste, med mindre han er noen annen sin. Tipset er derfor å møte mannfolk, og se om dere har sammenfallende interesser. Ideelt sett skal jo han også møte en kjæreste, som er deg. Vi møttes på match.com. Lykke til! Anonymkode: de71a...db5 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #9 Skrevet 6. april 2024 Lurer jeg og på..har datet 4 menn fra en datingapp på 2 uker og samtlige er knapt gjenkjennbar bilde/irl der jeg 2 ganger hadde lyst å bare gå når vi møttes pga den grelle kontrasten..alle 4 vil møte meg igjen. Jeg har ingenting! Til felles med 3 av dem så fatter ikke hva de skal med meg. 1 liker jeg men om så verdens ende var nær kommer jeg aldri til å ha noe ønske om intimitet med han pga utseendet. Utrolig deprimerende og virker bare helt umulig å finne en vanlig, kjærlig mann, med sunne interesser og et normalt utseende.. Anonymkode: 8a288...867
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #10 Skrevet 6. april 2024 Tinder fungerer fint! Anonymkode: 2a0de...592 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #11 Skrevet 6. april 2024 19 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer jeg og på..har datet 4 menn fra en datingapp på 2 uker og samtlige er knapt gjenkjennbar bilde/irl der jeg 2 ganger hadde lyst å bare gå når vi møttes pga den grelle kontrasten..alle 4 vil møte meg igjen. Jeg har ingenting! Til felles med 3 av dem så fatter ikke hva de skal med meg. 1 liker jeg men om så verdens ende var nær kommer jeg aldri til å ha noe ønske om intimitet med han pga utseendet. Utrolig deprimerende og virker bare helt umulig å finne en vanlig, kjærlig mann, med sunne interesser og et normalt utseende.. Anonymkode: 8a288...867 Stusser så innmari på erfaringene til folk her inne når det gjelder Tinder og Match… møtt 1 fra Match og 1 fra Tinder. Kjempeflotte menn begge to! Datet han fra Match i en måneds tid før jeg avsluttet, han fra Tinder er jeg på vei til nå. 😀 Hvordan kan folk bomme så grasalt da? TS: Datingapper kan funke fint! Som kvinne er det bare å registrere seg og velge blant de som kontakter deg Snakk med 10-15 i en uke eller to, velg 3-5 av de du føler du har nok å snakke med, og kjør kaffe. Verre er det ikke! Anonymkode: a8c4b...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #12 Skrevet 6. april 2024 Om du er kvinne må du visst ut av Norge. Den norske mannen sies å være søppel Anonymkode: 34647...3d9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #13 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stusser så innmari på erfaringene til folk her inne når det gjelder Tinder og Match… møtt 1 fra Match og 1 fra Tinder. Kjempeflotte menn begge to! Datet han fra Match i en måneds tid før jeg avsluttet, han fra Tinder er jeg på vei til nå. 😀 Hvordan kan folk bomme så grasalt da? TS: Datingapper kan funke fint! Som kvinne er det bare å registrere seg og velge blant de som kontakter deg Snakk med 10-15 i en uke eller to, velg 3-5 av de du føler du har nok å snakke med, og kjør kaffe. Verre er det ikke! Anonymkode: a8c4b Tro meg. Jeg har absolutt gjort en grovsortering før jeg datet noen av disse..Det er ikke som jeg gidder snakke, langt mindre møte menn med null sosiale evner som enten graver om dypt private ting i starten av en samtale, incels eller de som føler de må gi beskjed om kuken deres er stiv..likevel finner jeg langt mer normale menn på matbutikken..Problemet er bare at jeg ikke ønsker plage sultne menn som er sannsynlig å alt har en dame med å sjekke dem opp på butikken.. Anonymkode: 8a288...867
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #14 Skrevet 6. april 2024 Tinder fungerte her for meg, i bioen hadde jeg skrevet st jeg ikke ønsket noe seriøst. Ønsket å møte nye folk. Og plutselig var det en mann der som jeg begynte å snakke mye med. Vi begynte i motsatt ende enn det mange gjør grunnet lang avstand mellom oss. Så i løpet av en helg hadde vi snakket om alt mellom himmel og jord. Vi fikk bare mer interesse for hverandre. Ingen av oss skulle ha noen kjæreste og jeg var lei av mannfolk. Her sitter vi snart 3 år etter og har kjøpt bolig sammen☺️ dating apper kan fungere de og men man må være litt kritisk og sile bort folk. Lykke til kjærligheten kommer og når man minst venter det. Jeg lastet kun ned Tinder for å komme meg ut av min komfortsone og for å kunne bli kjent med nye folk. Anonymkode: 5ef39...779 1
Serafin Skrevet 6. april 2024 #15 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 20.29): Det er mitt største ønske for tiden, men klarer ikke se for meg at det skal skje. Hvor i all verden skal jeg møte denne mannen? Anonymkode: f34a0...c22 På seiltur med Christian Radich 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå