Gå til innhold

Kjæresten har mindre penis, er grower og er fyldig og ser mer ut som en gutt en mann!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt sammen med en super fyr, men han er er litt mer fyldigere enn eksen, og han har det som kalles grower og penisen hans er nok av de mindre. Han er en fantastisk kjæreste, og jeg har så dårlig samvittighet, men det ser så rart ut. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det ser liksom ikke mandig ut sånn som eksen var. Han er ganske god i senga, bortsett fra at han ikke er sterk sånn som eksen var. Sorry, klarer ikke å si det noe bedre, men han ser mer ut som en gutt enn en mann. Skjønner dere hva jeg mener? Jeg klarer ikke å komme over dette, men jeg vil ikke bryte med han men jeg klarer å få helt respekten. Skjønner dere?

Hva gjør jeg?

Anonymkode: 5d9c2...c4f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begynne å trene i lag og hjelpe han med dietten?

Penis i slapp tilstand ser en del større ut om han går ned en del i vekt, samt han blir sterkere og "mannligere" om han løfter vekter.

Anonymkode: 287b0...ab0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er det størrelsen eller hvordan han oppfører seg som gjør at du ikke klarer å respektere ham?

Anonymkode: bd69e...147

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

er det størrelsen eller hvordan han oppfører seg som gjør at du ikke klarer å respektere ham?

Det er ikke oppførselen, men når jeg ser han naken. Makes sense?

Skrevet

Jeg elsker liten slapp penis som vokser mye 🤩 jeg vil ikke ha en gigantisk penis, normal størrelse er bra, men sybs det er ekstra tennende når det vokser mye ☺️

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Grower betyr jo at den er stor men at man ikke ser det når den er slapp. 

Jeg tenker at om du ikke har respekt for kjæresten din fordi han ikke ser ut som din eks, så er dere feil for hverandre. Han er så klart god nok som han er.

Anonymkode: 30c19...ecd

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke oppførselen, men når jeg ser han naken. Makes sense?

nei, ikke helt.

de fleste menn er vel growers slik jeg har observert det selv. at han er mindre enn gjennomsnittet, men at sexen er bra gjør at "problemet" kun er visuelt. 

dette sitter i hodet ditt og jeg tror du bare må jobbe litt med deg selv og anerkjenne at ulike kropper ser ulike ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bli sammen med eksen din igjen, da. Eller ha sex med lyset av.

Ellers så skjønner jeg ikke problemet med at den er liten mens den ikke er erigert, hvis den er stor nok når dere skal ha sex.

Anonymkode: 51204...553

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du liker ikke kjæresten din. Da får du vel heller finne deg noen du liker?

Anonymkode: 397b5...017

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Har han kropp som en lubben baby?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar du ikke opp dette med venninnene dine? 

Denne informasjonen vil de helt sikkert like å høre. 

Anonymkode: 821c3...0a6

AnonymBruker
Skrevet

Aprilsnarr! 

Anonymkode: f212d...ddb

Skrevet

Du så vel hvem du ble sammen med? Penisen krympet vel ikke plutselig? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Savner eksens pikk-tråd. 

Derfor men liker damer med lav bodycount. Mye emosjonell bagasje, og komplekser pga nye kjærestes utseende. 

Anonymkode: e3d31...bb0

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det rart mange menn har komplekser for penis når kvinner har slike holdninger 

Anonymkode: a3834...d45

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er det rart mange menn har komplekser for penis når kvinner har slike holdninger 

Anonymkode: a3834...d45

Sikkert en mann som har laget tråden. 

Anonymkode: 397b5...017

AnonymBruker
Skrevet

Du vet ikke hva begrepet "grower" betyr TS.

Anonymkode: 7918e...d70

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du vet ikke hva begrepet "grower" betyr TS.

Anonymkode: 7918e...d70

Det samme tenkte jeg da jeg leste HI 😄 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har blitt sammen med en super fyr, men han er er litt mer fyldigere enn eksen, og han har det som kalles grower og penisen hans er nok av de mindre. Han er en fantastisk kjæreste, og jeg har så dårlig samvittighet, men det ser så rart ut. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det ser liksom ikke mandig ut sånn som eksen var. Han er ganske god i senga, bortsett fra at han ikke er sterk sånn som eksen var. Sorry, klarer ikke å si det noe bedre, men han ser mer ut som en gutt enn en mann. Skjønner dere hva jeg mener? Jeg klarer ikke å komme over dette, men jeg vil ikke bryte med han men jeg klarer å få helt respekten. Skjønner dere?

Hva gjør jeg?

Bruk tid på å komme over eksen før du drar inn andre så slutter du å sammenligne. Evt få deg mer erfaring så forstår du at alt er normalt. 

Anonymkode: d2b95...ab1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...