Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ekstremt sterke energier som sendes til jorden nå og mange i denne tiden og 2-3 uker fremover i tid vil oppleve mye hodepine, slitenhet, ikke orke så mye, konsentrasjonsvansker, smerter i ledd, utmattelse, problemer med søvnen eller mentale utfordringer som depresjon, tankekjør, forvirring, osv?

https://www.facebook.com/5dnewearthlightworker

Anonymkode: 00f3a...826

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 8d3ed...ea1

AnonymBruker
Skrevet

Ja dette er veldig interessant. Jeg har fulgt flere åndelige veiledere på sosiale medier i flere år, og alle skriver mye om dette. Det er ikke bare nå og i tre uker fremover, det har vært perioder med sterke energier i mange år, ofte rundt fullmånen, og rundt portalene, som de sier (datoer 1/1, 2/2, 3/3 osv). Nå er det sterke solstormer som påvirker oss, i tillegg til at 4/4 portalen nærmer seg. Det er så mye som kan skrives om dette, men jeg kan ikke nok til å gjengi det helt riktig. Anbefaler å følge Divinefeminine7777 og Rachaelsbutterflyeffect på Instagram, og Håkon Sletnes og Diamantlyset på Facebook. Derfra finner du nok også mange flere å følge. Det er spennende tider😊

Anonymkode: 51d4a...d37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- ja nå så jeg jo at det var Håkon Sletnes sin facebookside du linket til😊 Jeg kjenner definitivt energiene på kroppen. Hvordan kjennes det for deg?

Anonymkode: 51d4a...d37

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg generelt bra jeg. Eneste er at det er en del rare og intense drømmer. Drømt hver natt nå i det siste

Anonymkode: 00f3a...826

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...