Gjest Dell Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Hei! Vi har lyst til å ha et lite bryllup når den tid kommer. Men jeg kjenner ingen som har hatt lite bryllup. Er det noen her som har hatt mindre enn 20 gjester som kunne tenke seg å fortelle litt om dagen? Hadde dere eget lokale eller var dere på restaurant. Hadde dere fest med dans etterpå, eller bare kaffe og kake. Eller noe helt annet? Tusen takk!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 Vi hadde et veldig lite bryllup, med bare 10-13 personer til stede inkl oss selv og dattera vår på 8 mnd. Vi giftet oss på julaften, bla for at ingen skulle bli sure for at de ikke ble invitert Vielsen foregikk kl 11, rett i nærheten av der vi bor, og etterpå dro vi hjem og spiste lunsj og bryllupskake + kaffe. Satt og prata og koste oss, og lagde vanlig julemiddag til alle sammen. Forloverne våre og samboeren til søstera til Bjørnemannen skulle hjem til sine familier og spise julemiddag, så vi var ti stk til middag. Det var kjempekoselig og fint, og ingen av oss ville hatt det på noen annen måte
Gjest Gjest_Nuwanda_* Skrevet 7. februar 2006 #3 Skrevet 7. februar 2006 Jeg var i et bryllup hvor vi var 16 totalt. Det foregikk på restaurant, med musiker "i hjørnet", dans etter maten og nattmat. Det var veldig koselig, særlig siden alle kunne sitte rundt et stort bord, så vi hadde stort sett en samtale gående som alle kunne delta i. Allikevel synes jeg vel kanskje at den helt store festen ble det liksom ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #4 Skrevet 7. februar 2006 Vi hadde et lite bryllup. Vi viet oss på Tinghuset. Til selskap etterpå inviterte vår nærmeste familie pluss forlovere. Selskapet ble holdt hos mine foreldre, og vi var 16 stk til middag. Etter middag hadde vi invitert tanter, onkler og noen søskenbarn til kaffe og bryllupskake, og senere nattmat. Det var en flott dag, og rammen rundt den kunne ikke ha vært bedre for min del. Vi ønsket ikke å ha en stor bryllupsfest, men ville likevel feire den store dagen med våre nærmeste. Jeg kan anbefale det på det sterkeste!
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #5 Skrevet 7. februar 2006 Vi giftet oss i Roma med kun foreldre og søsken (med partnere) var til stede. Middagen på restaurant etterpå (totalt 9 personer) var ikke "den store festen" men mye mer "oss". Veldig veldig hyggelig. Intimt, personlig og akkurat slik vi ville ha det. Anbefales på det varmeste.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #7 Skrevet 12. februar 2006 Vi skal være 10 voksne og ett barn(nærmeste familie og forlovere med følge). For oss så føles det som det eneste rette. Vi skal og gifte oss i utlandet, så det blir kanskje litt annerledes... Men vi var heldige og får bryllupsmeny med kake og alt på hotellet
Arkana Skrevet 12. februar 2006 #8 Skrevet 12. februar 2006 Vi har ikke giftet oss enda, men vi skal også ha et lite bryllup. Vi blir ca 10 personer (kun nærmeste familie, er litt usikker på om barna til storebroren skal få være med). Vi skal gifte oss hos Byfogden og så blir det god middag på en fin og romantisk restaurant. Så tenker jeg vi samles hjemme hos oss til kaffe og kaker etterpå. Akkurat et slikt bryllup vi ønsker oss, vi har ikke behov for noen stor fest.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #9 Skrevet 12. februar 2006 Kjenner noen som giftet seg i kirka på en hverdag med kun forlover til stede. Etterpå gikk de 4 på bagatell og koste seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå