AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Er det noen her som er ansatte på hotell? Ser dere mange utro folk som treffes til hyrdestunder? Er det og mye utroskap mellom de som er ansatte på hotell? Anonymkode: 14cd9...f61
candykiss Skrevet 1. april 2024 #2 Skrevet 1. april 2024 Husker for mange år siden da jeg jobbet som stuepike på hotell, så drev husøkonomen og hotellsjefen på, begge var gift og hadde barn. De hadde seg på rommene, å noen ganger på kontoret til hverandre, de var ikke akuratt forsiktige, hele hotellet snakket om dem. Jeg konfronterte husøkonomen som var min sjef om at jeg mistet totalt respekten for henne å at jeg var drittlei av å være vitne til dette å fikk meg faktisk ikke til å klare å ta henne seriøst på noen som helst måte lengre. Enden på visa var at jeg sluttet, fikk vite i etterkant at husøkonomen og hotellsjefen også hadde sluttet, aner ikke hvordan det hele endte mellom dem.
Miss91 Skrevet 1. april 2024 #3 Skrevet 1. april 2024 Jobber på hotell, og regner med at det er en del utroskap med tanke på at vi har mange tusen gjester i løpet av året. Mange unge og uetablerte ansatte, i tillegg til at vi ikke er sentralt plassert gjør st det er mange som deler hverandre 🤪
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #4 Skrevet 1. april 2024 Jobbet på hotell i noen år. Opplevde kun 1 tydelig tilfelle hvor jeg forstod at det var utroskap + at en som var gift med småbarn prøvde seg veldig. Anonymkode: 15c6c...8e0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #5 Skrevet 1. april 2024 Jobbet i bransjen i 14 år, har ikke opplevd utroskap blant de ansatte. Men skjer at det kommer inn folk som tar en natt med feil partner/jobbturer hvor senger på noen rom ikke blir brukt. Har også hatt en stakkars dame som kom en tidlig søndags morgen fordi hun visste typen var der. Han var der med en dame han hadde møtt på byen. Vi kan ikke oppgi noe informasjon, men hun ventet helt til de kom ned. Stakkars dame. Anonymkode: f415f...d2f 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #6 Skrevet 2. april 2024 Alle nattarbeidsplasser med senger er utsatt for utroskap, helsevesen, hotell, off shore etc. Anonymkode: e873e...620
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #7 Skrevet 2. april 2024 Har jobbet på hotell i noen år. Man vet jo ikke om gjestene som kommer for å sjekke inn er sammen med noen andre eller ikke, det er ikke sånt man spør om, akkurat. Så det er sjelden man kan oppfatte om det er utroskap. Vi selger overhode ikke rom på timebasis, får vi spørsmål om det sier vi blankt nei. Så vidt jeg vet har det ikke vært noe utroskap blant mine kollegaer. Det hender jo at noen finner tonen med hverandre, men de er jo single og dermed ikke utroskap. Anonymkode: 2c5c7...828
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #8 Skrevet 2. april 2024 Blant ansatte: Var vel to tilfeller på et hotell jeg jobbet på som 16-åring som jeg vet om, ellers ikke noe her jeg jobber nå. Hadde riktignok en kollega som var febrilsk på å sjekke opp mannlige gjester samme om det var ring på fingeren der eller ikke, hun fikk valget om å si opp selv eller få oppsigelse til slutt. Blant gjester: Umulig å si, vi sjekker jo ikke akkurat sivilstatusen til de som bor hos oss 😅 Anonymkode: 070a9...363
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #9 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Alle nattarbeidsplasser med senger er utsatt for utroskap, helsevesen, hotell, off shore etc. Anonymkode: e873e...620 Det er jo litt av hele poenget med å jobbe sånne steder. Anonymkode: cc984...611
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #10 Skrevet 2. april 2024 Jeg jobba på et lite hotell hvor det var veldig tydelig at jeg kunne hatt noe med lederen min. Han flørta oh hadde seksuelle undertoner, jeg var 20 og han var vel 37-38. Han ga meg alkohol i gave når jeg hadde gjort en ekstra god jobb osv. Jeg var ung og følte det var kult, men i ettertid synes jeg det hele er ekkelt. Han nevnte aldri at han var i et forhold i det hele tatt, så jrg trodde han var singel, men plutselig en dag så jeg bryllupsbildet hans i avisen. Forstod ingenting. To barn hadde han også. Ikke et pip om verken samboer/forlovede/kone eller unger. Anonymkode: dc4ac...951
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #11 Skrevet 2. april 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo litt av hele poenget med å jobbe sånne steder. Anonymkode: cc984...611 eeh nei? Anonymkode: ff64e...70c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #12 Skrevet 2. april 2024 Det er nok aller mest utroskap i hytter og hus, og i diverse lokaler folk har tilgang til via jobb eller verv. Anonymkode: f2bd9...513
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #13 Skrevet 2. april 2024 Jeg har sett utroskap, jobbet som stuepike da. En annen stuepike hadde sex med en som jobbet på hotellet. Hun hadde samboer. Hun hadde også sex med pianisten. Anonymkode: e5b19...3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå