Gå til innhold

T-bane ulykke i natt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Dette var trist sak,og stakkars t-banefører som stt bak spakene.Jern mot jern sklir veldig godt og da hjelper det ikke med sand.Hva har folk å gjøre nede i skinnegangen som er strømførende. :evil: Det blir slik at de gruer seg for å gå på jobb for å gjøre en god jobb når folk roter seg ned i skinnegangen.

http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=2&item=240994

hilsen

indianlady :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen er kanskje der fordi de vet at de ikke vil overleve sammenstøtet med lokomotivet. Jeg sier ikke at det er derfor personen var der. Det vet vi ikke.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg er glad jeg sov godt.. Bor nemlig på Veitvet.

Fikk melding av min beste venninne i går, som nesten hadde panikk, og spurte om alt var bra med meg osvosv. Kos med venner som bryr seg så mye! :)

Synes synd på disse Tbane og trikkesjåførene. Skulle noe skje, så har de jo omtrent null sjans til å stoppe. Det er vel som med store tunge tog, som med biler, at det å stoppe raskt ikke er mulig med litt fart.

Håper for deres del, at de ikke står opp hver morgen og gruer seg til å dra på jobb!

Hva den mannen gjorde på skinnegangen, det kan man jo spekulere i..

-Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Kosepia

Nei, hvorfor skal vi det? Så lenge vi ikke VET, spiller det vel ingen rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny
Huff, jeg er glad jeg sov godt.. Bor nemlig på Veitvet.  

Fikk melding av min beste venninne i går, som nesten hadde panikk, og spurte om alt var bra med meg osvosv. Kos med venner som bryr seg så mye! :)

Synes synd på disse Tbane og trikkesjåførene. Skulle noe skje, så har de jo omtrent null sjans til å stoppe. Det er vel som med store tunge tog, som med biler, at det å stoppe raskt ikke er mulig med litt fart.

Håper for deres del, at de ikke står opp hver morgen og gruer seg til å dra på jobb!  

-Kosepia

Ja venner betyr alt når slikt skjer og heldig vis t-bane føreren få psykriatisk hjelp nå fra bedriften.De har ineg sjangs til å stoppe fordi jern mot jern glir godt selv om vi bruker mye sand og setter på full luftmrems. :o

Jeg har det i bakhodet alltid når jeg er på jobb og er redd for at slikt skal skje meg.Mannen var vell full av etter eller annet og en veit ikke alltid at de kan komme et tog.Det kan være arbeidstog eller et innkjøringstog.

Ha en fin dag da kosepia :D

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart når folk står i skinnegangen ja! Og STAKKAR t-bane sjåfør! Det må ha vært et helvete for vedkommene (og er sikkert ennå). Men skal ikke spekulere jeg heller.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Indianlady: Huff, det må være fælt å ha det i bakhodet hver dag. Men er det ikke en liten lettelse hver dag, når det ikke har skjedd noe som helst?

Og, ha en fortsatt flott dag du også! :)

Tusenfryd: Man KAN spekulere, jeg sa ikke at man må ;) Jeg er nysgjerrig av natur, og lurer alltid på hvorfor og slikt. Men du har rett, man VET jo ikke hva han gjorde der :) Det som skjedde, det skjedde, uansett hva mannen gjorde der.

Klem fra Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...