Kryneren Skrevet 1. april #1 Del Skrevet 1. april I anledning første april. Skriv en påstand om deg selv,, og la nneste bruker si om han/ hun tror på det. Jeg begynner: Jeg har ikke krynt noen I vinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #2 Del Skrevet 1. april Jeg er 2.15 meter høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april #3 Del Skrevet 1. april Jeg tror ikke på noen av dere, men kan informere om at jeg har nakenbadet i snøhaugen utenfor mitt hus i dag. Tror dere på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #4 Del Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg tror ikke på noen av dere, men kan informere om at jeg har nakenbadet i snøhaugen utenfor mitt hus i dag. Tror dere på meg? Tror du har isbadet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 1. april #5 Del Skrevet 1. april Tror ikke på dere. Jeg har opplevd en haunting som var ganske creepy, men det var mange år tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. april #6 Del Skrevet 1. april Ja det tror jeg på Jeg har onna i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 2. april #7 Del Skrevet 2. april Det tror jeg også på😅 Jeg skriver mange anonyme innlegg om sex, forhold og singel liv bl.a, noen er bare for moro skyld og noen sanne. Hva er hva er det bare jeg som vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå