Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Mannen min jobber i et serviceyrke, hvor han daglig har kontakt med mange mennesker (både faste kunder og nye kunder).

Han er alltid veldig blid og imøtekommende og alle liker han.

Jeg oppdaget ved en tilfeldighet at han har sendt sms til en av sine faste kunder hvor det sto: "Selvfølgelig, jeg gjør alt for deg" og noen smilefjes. Dette var som svar på en melding hvor hun takket så mye for jobben han hadde gjort.

Jeg vet ikke hvorfor dette gjorde meg litt uvel. Mest sannsynligvis overreagerer jeg og vel så det...men denne faste kunden er både ung og vakker,så kanskje jeg rett og slett følte på et snev av sjalusi? Tåpelig, jeg vet!

Synes du det er ok om din partner skriver slik til andre?

Anonymkode: 3a387...a8e

Endret av Christina82
endret overskrift.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke. Jeg hadde i alle fall spurt kjæresten om det ikke var litt voldsomt å si ti en kunde, da jeg tilfeldigvis hadde sett hva han hadde skrevet.

• Liker 1
Skrevet

Har du noen grunn til å tro at det ikke var en 100% profesjonell melding? Jobber selv i serviceyrke og kunne glatt sendt den meldingen til en fast kunde, og den ville såklart kun gjelde alt hva jeg jobbmessig kunne fikset for vedkommende. 

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor har du så oversikt over kundene hans at du vet både alder og utseende og i tillegg leser kommunikasjonen hans med dem? Meldingen i seg selv høres uproblematisk ut, men han burde tydeligvis skille bedre på jobb og privatliv - jeg ville ikke likt om meldinger jeg sendte til noen i profesjonell sammenheng ble lest av dennes partner. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være noe, men greit å følge med tilfelle det er. 

Anonymkode: d3b40...38f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, blond, utadvendt og smilende. Og menn i ulike yrker kan si, skrive, sende såndt til meg. Jeg registrerer det som lett flørt.

Det har også hendt at de inviterer meg ut på ting, som fjelltur, restaurant, kino osv. Eller følger opp med flere kommentarer på utseendet mitt eller personlighet.

Anonymkode: 37f22...f48

AnonymBruker
Skrevet

Meg ovenfor her.... det er UTELUKKENDE menn som sender en sånn melding du referer til. Aldri kvinnelige ansatte.

Det sier vel sitt.

Anonymkode: 37f22...f48

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Mannen min jobber i et serviceyrke, hvor han daglig har kontakt med mange mennesker (både faste kunder og nye kunder).

Jeg oppdaget ved en tilfeldighet at han har sendt sms til en av sine faste kunder hvor det sto: "Selvfølgelig, jeg gjør alt for deg" og noen smilefjes. Dette var som svar på en melding hvor hun takket så mye for jobben han hadde gjort.

Jeg vet ikke hvorfor dette gjorde meg litt uvel. Mest sannsynligvis overreagerer jeg og vel så det...men denne faste kunden er både ung og vakker,så kanskje jeg rett og slett følte på et snev av sjalusi? Tåpelig, jeg vet!

Litt vel mye mtp at dette er en kunde, så at du føler ubehag skjønner jeg godt. Betyr det noe? Vanskelig å si for oss utenforstående. Hvordan er forholdet deres? Historikk med lignende? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Vi har vært gift i mange år, har barn og et bra forhold.

Tingen er at han er "likandes" mot alle. Om du er ei dame på 70, eller om det er en mann på 50, så er han hyggelig og hjelpsom.  Derfor er det vanskelig å skulle si at akkurat dette ikke er ok.

Men jeg trenger noen ganger å føle meg litt "spesiell" om dere skjønner? At dette er noe han kan si til kona si,men ikke en kunde.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Er mann og har fått slike meldinger av folk jeg har leid inn til diverse på jobb. 

100% ment som spøk i mine tilfeller, og kun fra folk som jeg har brukt mye. 

Sto det noe annet i meldingene som fikk deg til å reagere? Dersom det kun er jobbprat i meldingene hadde jeg ikke tatt det så tungt. 

Men skjønner godt at det kan tolkes som flørting også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Tusen takk. Jeg gjør alt for å ha fornøyde kunder🤗

Det hadde vært OK..

Jeg hadde reagert på det samme. Jeg gjør alt for DEG??

Det blir personlig. 

Høres litt shady ut. Ville konfrontert han!!!

Anonymkode: a4755...a96

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde ikke lagt noe i det annet enn en velvilje til å yte god service.

• Liker 2
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Skrevet

Åpnet tråden da overskriften er endret. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det hadde vært greit hvis han skrev det til flere (ikke alle, for det passer ikke med den tonen til alle). Men jeg skjønner at du trenger å føle deg spesiell, så kan du finne noe annet som han gjør bare for eller med deg? Gjerne med hjelp fra mannen om hva det kan være.

Anonymkode: 54ac0...e38

AnonymBruker
Skrevet
Jonn123 skrev (På 1.4.2024 den 16.21):

Er mann og har fått slike meldinger av folk jeg har leid inn til diverse på jobb. 

100% ment som spøk i mine tilfeller, og kun fra folk som jeg har brukt mye. 

Sto det noe annet i meldingene som fikk deg til å reagere? Dersom det kun er jobbprat i meldingene hadde jeg ikke tatt det så tungt. 

Men 

Ts her.

Nei ingenting annet jeg reagerte på i meldingene. Kun jobbsnakk.

Vi har vært gjennom dette før og derfor er jeg ekstra skuffet nå. Han har sendt blunkesmily til en kvinnelig kunde og da sa jeg at det ble litt for flørtende etter min mening. Han ba om unnskyldning og skulle ikke gjøre det mer.

En stund senere sendte han en snap fra senga med "god natt " til en kollega. Da sa jeg atter en gang at dette blir for drøyt. Han skjønte ikke hvorfor, men lovte å slutte.

Så var det dette da. Respekterer han meg så lite at han glemmer det han har lovet meg, eller krever jeg for mye her.

Jeg er sjenert og innadvendt, mens han er stikk motsatt. Så kanskje jeg ikke forstår tankegangen her...

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen. 

Vil legge til at han veldig sjelden er ute "på byen" og i såfall kommer han tidlig hjem. Han er hjemmekjær og flink familiefar og veldig snill og kjærlig mot meg. Så jeg tror ikke han er utro altså. Han er bare så veldig flørtende og sprudlende av natur. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En stund senere sendte han en snap fra senga med "god natt " til en kollega. Da sa jeg atter en gang at dette blir for drøyt. Han skjønte ikke hvorfor, men lovte å slutte.

Har du spurt om han sender sånne meldinger til mannlige kolleger/ kunder?

• Liker 1
Skrevet
Mt3 skrev (På 1.4.2024 den 15.40):

Har du noen grunn til å tro at det ikke var en 100% profesjonell melding? Jobber selv i serviceyrke og kunne glatt sendt den meldingen til en fast kunde, og den ville såklart kun gjelde alt hva jeg jobbmessig kunne fikset for vedkommende. 

Da burde man vel heller skrive vi gjør alt for deg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...