Gå til innhold

Hun gir meg ikke skryt. Betyr det at jeg ikke er den beste elskeren hennes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun har aldri gitt meg komplimenter på størrelsen, utholdenheten, fingrene mine eller andre ting. Betyr det at jeg ikke er den beste hun har møtt i akkurat de tingene?

Anonymkode: a5f0e...b8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen i klubben. Har aldri fått noe skryt av min elsker heller. Men han har nå kommet tilbake for mer de siste 4 åra så tenker at noe må han jo like. Folk er vel bare ikke så flink å rose folk da?

Kvinne

Anonymkode: 4c043...e35

• Liker 4
Skrevet

Spør henne 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun har aldri gitt meg komplimenter på størrelsen, utholdenheten, fingrene mine eller andre ting. Betyr det at jeg ikke er den beste hun har møtt i akkurat de tingene?

Forventer du virkelig at noe her kan vite det???

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du høre da? 
Gir hun ikke utrykk for at hun liker sexen og er tilfredsstillt ? 

Anonymkode: 2453f...664

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huh, mannen min sa jeg IKKE var den beste, men giftet seg nå med meg allikevel. Er det virkelig så viktig å være best? Holder det ikke å være bra nok?

Anonymkode: d4a7a...9a7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker du må leve med det du sår.

Jeg er den laveste hun har vært med, men får tåle at jeg er den største, både i lengde og tykkelse, uten tvil, i følge henne.

Jeg får og tåle at jeg er den eneste som har og får henne til å komme. 

Du må tåle mangt. Alt fra stillhet til jubel. Du er mann.

Anonymkode: 13a56...710

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert bare sånn midt på treet, ikke verdt å nevne hverken i positiv, eller negativ retning.

Anonymkode: 0cebe...079

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Seriøst, skal man liksom gi komplimenter på enkeltelementer hvis de er den beste? Ville aldri kommet på tanken en gang, jeg viser jo entusiasme hvis jeg liker det, skal han ha masse forklaring i tillegg? Det virker veldig needy? Litt turn off med så usikker mann... 

Anonymkode: 5288d...f3e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg ligger med henne så skryter hun veldig av meg, og sier samtidig at jeg er mye bedre i senga enn deg. 

Anonymkode: 2da8b...023

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du turt å be om ærlige tilbakemeldinger da? 

Anonymkode: 0948d...d02

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke spør henne om noe du ikke tåler svaret på.

Anonymkode: feb0c...40f

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr det å være best i sengen da? Jeg synes sexen er best hvis jeg er tiltrukket av en person. Det handler utrolig lite om hva den andre gjør eller hvordan.

Den beste sexen jeg har hatt i mitt liv er med min fwb. Det eneste jeg ønsker at han skal gjøre er å penetrere meg i misjonær. Ingenting annet. Han gjør selvfølgelig andre ting, og jeg med ham også, men det er egentlig helt unødvendig for min del. Så den "kjedeligste" sexen i mitt liv har faktisk vært den beste for min del, fordi jeg tenner så vanvittig på ham.

Ikke prøv å være best, Ts. Sex er ingen konkurranse og det gjør det bare distansert og kjedelig om man har en sånn tilnærming.

Anonymkode: cc12a...889

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kvinner er kloke og holder kjeft, fordi mye ros kan gjøre enkelte menn utroe.. Da hopper de lett over gjerdet for å sjekke ut draget på andre kvinner. Ikke at du er utro altså, men det ligger i underbevistheten..

Så de roser mere til sine nærmeste hvis du er en skikkelig mann, selvfølgelig uten å nevne dine gode seksuelle ferdigheter.

Og blandt offentlige betroende venninner, kan hun likevel rose dine gode seksuelle ferdigheter.. Lykke i forhold er ofte knyttet til god velvære og deilig sex.. Så kvinner kan rose, hvis hun vil poengtere at hun har det fint med mannen sin. Alt dette er jo forbeholdt i parforhold..

Blandt knullevenner er vi mere åpne på å gi hverandre skryt, for det er jo til stor nytte og selvtillit for andre knullevenner. Men vi skryter ikke offentlig om av hverandre, for sexen mellom oss er hemmelig. Men selv om det er hemmelig, kan jo kvinner prate seg i mellom.. Så stor takk til noen av mine knullevenner, som ikke klarte å holde på hemmeligheten😉🥰

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (17 timer siden):

Spør henne 

Akkurat det ville jeg ikke gjort hvis jeg ikke var veldig robust.

Min kjæreste gjorde det, og jeg måtte svare som sant var at: 

- Nei, du er veldig bra, men ikke den beste.

Og det er det ikke alle som tåler å høre.

Anonymkode: 9cee8...100

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har i løpet av mine nøyaktig 30 år som seksuelt aktiv, aldri gitt komplimenter eller kommentert en partner sin størrelse på penis eller utholdenhet. Det er ikke ønskelig med en mann som kan knulle på i 30 minutter liksom…Det blir både sårt og kjedelig. Det er heller ikke positivt med en stor penis. Det gjør samleiet ubehagelig og gjør det umulig å være spontan. Dvs, jeg har jo faktisk kommentert penis. Jeg var helt ærlig på at størrelsen ikke funket for min del.

Jeg har derimot gitt flere kompliment på bruk av hender/fingre, lepper, tunge/munn og leketøy. Dette er ting som er langt viktigere for min nytelse en hva en penis er.

Anonymkode: a6202...ce0

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Velkommen i klubben. Har aldri fått noe skryt av min elsker heller. Men han har nå kommet tilbake for mer de siste 4 åra så tenker at noe må han jo like. Folk er vel bare ikke så flink å rose folk da?

Kvinne

Anonymkode: 4c043...e35

Han liker vel strengt tatt det at du gir han sex. Menn er ikke alltid like opptatt av kvalitet fordi tilgangen deres på sex er så lav. 

Anonymkode: 058d5...0d1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg tenker du må leve med det du sår.

Jeg er den laveste hun har vært med, men får tåle at jeg er den største, både i lengde og tykkelse, uten tvil, i følge henne.

Jeg får og tåle at jeg er den eneste som har og får henne til å komme. 

Du må tåle mangt. Alt fra stillhet til jubel. Du er mann.

Må tåle litt løgn også.

Anonymkode: 5c422...573

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Må tåle litt løgn også.

Anonymkode: 5c422...573

Med store bokstaver.

AnonymBruker
Skrevet

Eg å damen passer på å aldri fortelle om tidligere sex oplevelser om dem var gode eller dårlig.

Men vi snakker gjerne om at " dette var det beste på lenge" (mellom oss selfølgelig)  

Eg aner ikke om hun har følt noe bedre sex med andre, har heller fokus på den sexen vi har❤️

Anonymkode: 4b998...daf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...