AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Hva er egentlig galt da? Et eksempel, var ei på butikken på Lørdag som ble så sint på hun i kassa fordi det var tomt for det brødet hun pleide å kjøpe, og før hun gikk så sa hun at dette er en dritt butikk dere bør skjerpe dere ordentlig! Dårlig dag eller seriøse problemer? Anonymkode: 3f3f8...cc1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #2 Skrevet 1. april 2024 Kan vel være begge deler. En vanlig dag for en paykisk syk person, eller dagen da alt topper seg. Anonymkode: f06ff...fe0 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #3 Skrevet 1. april 2024 Uansett så er det vel ikke skylden til noen at det blir utsolgt for brød. Anonymkode: 3f3f8...cc1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #4 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uansett så er det vel ikke skylden til noen at det blir utsolgt for brød. Anonymkode: 3f3f8...cc1 Bare skylden til de som kjøper det da, og de må jo få lov til det. Anonymkode: 3f3f8...cc1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 15.05): Bare skylden til de som kjøper det da, og de må jo få lov til det. Anonymkode: 3f3f8...cc1 Personen som sitter i kassen på butikken er neppe den som er ansvarlig for å kjøpe inn brød, og har neppe kjøpt opp hvert eneste brød selv. Så hvorfor er enkelte kunder så rævva at de klager til denne personen som sitter i kassen da?? Anonymkode: 5fe7c...57c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så hvorfor er enkelte kunder så rævva at de klager til denne personen som sitter i kassen da?? Anonymkode: 5fe7c...57c Det er personer med lav intelligens og lav impulskontroll. Anonymkode: 2ada9...03d 5
sommerkroppen Skrevet 4. april 2024 #7 Skrevet 4. april 2024 Hadde jeg sittet i kassa og en kunde hadde sagt noe sånt til meg, så hadde det ikke berørt meg en plass. Ville automatisk tenkt at personen slet psykisk og hadde en dårlig dag. Alle kan ha en dårlig dag, men de aller færreste av oss oppfører oss slik. Likevel finnes det de som gjør det, men de er heldigvis i mindretall 🙂
NiceOrNothing Skrevet 4. april 2024 #8 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 14.46): Hva er egentlig galt da? Et eksempel, var ei på butikken på Lørdag som ble så sint på hun i kassa fordi det var tomt for det brødet hun pleide å kjøpe, og før hun gikk så sa hun at dette er en dritt butikk dere bør skjerpe dere ordentlig! Dårlig dag eller seriøse problemer? Anonymkode: 3f3f8...cc1 Emosjonelt umodne folk . Når jeg opplever en sånn person tenker jeg psykisk sykdom eller emosjonelt umoden . Opplever de som en forvokst femåring i trassalder uten selvregulering . 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #9 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 15.53): Personen som sitter i kassen på butikken er neppe den som er ansvarlig for å kjøpe inn brød, og har neppe kjøpt opp hvert eneste brød selv. Så hvorfor er enkelte kunder så rævva at de klager til denne personen som sitter i kassen da?? Anonymkode: 5fe7c...57c Nei, det er vel noen andre som har ansvaret for det. Nei, det skjønner jeg ikke... Anonymkode: 3f3f8...cc1
Gjest Humlemor Skrevet 4. april 2024 #10 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 14.46): Dårlig dag eller seriøse problemer? Anonymkode: 3f3f8...cc1 Sikkert en blanding av begge deler
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #11 Skrevet 5. april 2024 Alle kan ha dårlige dager, vi er bare mennesker og ikke roboter! Kunne vært meg om dagen :fryktelig sliten og lei om dagen etter mye sykdom. Og kjemper en kamp for at det ikke går utover de nærmeste, for de skal jeg ha et godt forhold til lenge. Derfor KAN det sprekke ute i "offentligheten". Og det kan skje for alle. Også folk på høye hester! Anonymkode: d878c...872
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #12 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Alle kan ha dårlige dager, vi er bare mennesker og ikke roboter! Kunne vært meg om dagen :fryktelig sliten og lei om dagen etter mye sykdom. Og kjemper en kamp for at det ikke går utover de nærmeste, for de skal jeg ha et godt forhold til lenge. Derfor KAN det sprekke ute i "offentligheten". Og det kan skje for alle. Også folk på høye hester! Anonymkode: d878c...872 Nei, man lar ikke aggresjonen gå utover andre mennesker bare fordi du holder igjen overfor familien din. Du har ingen rett til å brøle, være ufin eller respektløs. Det er ikke mer synd på deg enn andre, hva om de du brøler til kjemper en lik kamp som deg selv eller verre. Tenk å få dritt slengt til seg bare fordi slike som deg må få utløp. Seriøst, skjerp deg og ta kontakt med en psykolog. Anonymkode: e98b6...350 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #13 Skrevet 5. april 2024 Kan forstå om hun var irritert om dette er et brød som ofte går tomt. Da må de kanskje bestille mer. Men ellers så må man huske at det ofte ikke er den enkelte ansattes feil. Anonymkode: 4bbd9...055
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #14 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 14.46): Hva er egentlig galt da? Et eksempel, var ei på butikken på Lørdag som ble så sint på hun i kassa fordi det var tomt for det brødet hun pleide å kjøpe, og før hun gikk så sa hun at dette er en dritt butikk dere bør skjerpe dere ordentlig! Dårlig dag eller seriøse problemer? Anonymkode: 3f3f8...cc1 Psykisk ubalanse. Du kan ikke, ts, anta mennesker rundt deg er psykisk friske. Du kan og bør anta at de er i stand til å utføre de mest bestialske gjerninger. Neste gang: grip inn og be henne - høyt og tydelig - oppføre seg. Men hold deg så langt unna henne at hun verken kan slå deg eller stikke deg uten å forflytte seg mens du sier det. Verden blir et bedre sted om omverden tydelig grensesetter. Hve, vet? Kanskje holder hun seg hjemme de neste ukene eller årene om noen snakker til henne? Anonymkode: 449d4...339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå