Gå til innhold

Ny forskning for hjelp til ereksjonssvikt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

De som har sett mine innlegg her vet jeg er opptatt av hjelpemidler for ereksjonssvikt.

I helgen kom jeg over en forskningsartikkel som tok for seg virkningen av elektromagnetisk stråling på dette området.

Der var det testet ut og hadde effekt for flertallet av testpersonene.

Helt enkelt beenyttet de vanlige AA batterier, test personen lehher ett AA batteri i venstre bukselomme og ett i høyre. Det viktige er at polene vender forskjellig vei. Plusspolen opp på det ene og ned på det andre. Også veldig viktig at de ikke hadde andre ting som nøkler eller mobil i lommene da det påviker elektrofeltet.

Det elektromagnetiske feltet som nå dannes mellom disse batteriene stimulerer til økt blodtilstrømning til kjønnsorganet, virkningen oppstår i løpet av 10-20 minutter og skal gi økt ereksjon som holder litt lenger.

Som alt annet på dette området må jo personen være i stemning, og lysten må være tilstede. Forskningen viste også at dette hadde virkning på kvinner, der økt blodtilstrømning, ga lettere tenning.

Vel intet må være uprøvet.. Vi testet ut i dag, og hadde en riktig «hyggelig» morgen, fungerte på oss begge 😉

Endret av Geojak
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synd du ikke linket til denne flotte 1 april-forskningen.

Anonymkode: 546f4...a49

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Geojak skrev (3 timer siden):

De som har sett mine innlegg her vet jeg er opptatt av hjelpemidler for ereksjonssvikt.

I helgen kom jeg over en forskningsartikkel som tok for seg virkningen av elektromagnetisk stråling på dette området.

Der var det testet ut og hadde effekt for flertallet av testpersonene.

Helt enkelt beenyttet de vanlige AA batterier, test personen lehher ett AA batteri i venstre bukselomme og ett i høyre. Det viktige er at polene vender forskjellig vei. Plusspolen opp på det ene og ned på det andre. Også veldig viktig at de ikke hadde andre ting som nøkler eller mobil i lommene da det påviker elektrofeltet.

Det elektromagnetiske feltet som nå dannes mellom disse batteriene stimulerer til økt blodtilstrømning til kjønnsorganet, virkningen oppstår i løpet av 10-20 minutter og skal gi økt ereksjon som holder litt lenger.

Som alt annet på dette området må jo personen være i stemning, og lysten må være tilstede. Forskningen viste også at dette hadde virkning på kvinner, der økt blodtilstrømning, ga lettere tenning.

Vel intet må være uprøvet.. Vi testet ut i dag, og hadde en riktig «hyggelig» morgen, fungerte på oss begge 😉

Det eneste som er aprilsnarr her er at TS hadde en hyggelig morgen. Derfor fikk TS ut energien ved å poste her.

Anonymkode: 5a6a1...85a

AnonymBruker
Skrevet

Kommer langt med trua.

Anonymkode: 91493...239

Skrevet

Batteripikk er vel noe de fleste damer har fra før, så dette er helt bortkastet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det eneste som er aprilsnarr her er at TS hadde en hyggelig morgen. Derfor fikk TS ut energien ved å poste her.

Anonymkode: 5a6a1...85a

Artig, men du bommet, det var faktisk det eneste som ikke var aprilsnarr 😉

Skrevet

Og for de som ikke så på kalenderen.

Joda var et forsøk på en aprilspøk dette,
Sikkert er dårlig forsøk men det beste jeg kom på i farten. 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...