Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det slutt etter 2 1/2 år fordi han gjorde noe som satte punktum for meg. Han gjorde det samme igjen og igjen og jeg sa jeg ikke orket mer igjen og igjen. Hver gang sa han at jeg var hans store kjærlighet og at han kom til å bli knust dersom jeg forlot han. Så jeg ble værende hos han. Når han gjorde den siste usmakelige tingen slettet jeg han som venn på Face, insta og snap. Han svarte med å blokkere meg på Face. 

Jeg har holdt lav profil og bearbeider sorgen etter forholdet. Jeg sa utrolig mye stygt og dro fra han uten å si farvel. Han vet godt at jeg var helt knust. Mamma er fortsatt venn med han og ser at han poster gåturer han er på og poster om ting han engasjerer seg for politisk.. det har ikke gått en uke en gang.. Betyr dette virkelig at han aldri likte meg og at alt var en fasade? Det er sykt skremmende visst det er tilfelle, ettersom han snakket med meg hver dag og sa han elsket meg hver dag og gledet seg til en fremtid med meg osv.. Eller er det for å tøffe seg å vise verden at han later som om han ikke er påvirket av bruddet?

Anonymkode: 2d6e0...7b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mamma er fortsatt venn med han og ser at han poster gåturer han er på og poster om ting han engasjerer seg for politisk.. det har ikke gått en uke en gang.. Betyr dette virkelig at han aldri likte meg og at alt var en fasade? 

Kan man ikke poste gåturer og engasjere seg politisk hvis man har vært i et samlivsbrudd? Er dette aprilsnarr?

Anonymkode: c8ba1...e67

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Vil nok tro at det er sistnevnte. At han prøver å virke upåvirket.

Har han brukt å postet mye på Some tidligere ? Eller er dette nytt?

Endret av mionaS
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Kanskje han bearbeider bruddet på en annen måte enn deg? Hvorfor gidder du bry deg? Og hvorfor er mor di fremdeles venn med han på fb? 

Endret av svartkatt
  • Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Poste på FB gjør jo selv de som nettopp har mistet ett barn.

Du må nok bare innse at du ikke er hele livet hans.

Noe som er bra, eks eller ei.

Anonymkode: a1552...1fe

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Kanskje han bearbeider bruddet på en annen måte enn deg? Hvorfor gidder du bry deg? Og hvorfor er mor di fremdeles venn med han på fb? 

Jeg bryr meg fordi jeg har vært sammen med han så lenge. Og mamma kommer nok til å fjerne han som venn etterhvert

AnonymBruker
Skrevet

Her må politiet kontaktes. Helt utrolig at han prøver å være aktiv og få litt mening i hverdagen etter et brudd. Han må være hjemme og være deprimert.

Ser ikke problemet. Du sørger på din måte. Og han på sin måte. Ville sagt ifra til moren din at hun ikke skal oppdatere deg mer.

Anonymkode: e0b6e...83d

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bryr meg fordi jeg har vært sammen med han så lenge. Og mamma kommer nok til å fjerne han som venn etterhvert

Skjønner det, men du burde jo prøve å komme deg videre? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, mionaS said:

Vil nok tro at det er sistnevnte. At han prøver å virke upåvirket.

Har han brukt å postet mye på Some tidligere ? Eller er dette nytt?

Han har blokkert henne så hun ikke skal se hva han driver med, så han poster nok ikke for å fremstå upåvirket. Han tenker neppe over at TS snoker via morens konto på hans helt dagligdagse gjøremål. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han virker ikke så påvirket av bruddet, nei. Men du forteller at han gjorde usmakelige ting gjentatte ganger mens dere var sammen, uten å ta hensyn til deg. Så hvorfor er du så overrasket over denne oppførselen da? Han er en drittsekk.

Anonymkode: bc64f...bf4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Legge ut gåturer er galt også nå? Hadde skjønt det var kjipt om han la ut bilder fra date med dame, men gåtur?? 

Anonymkode: e5443...581

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Han virker ikke så påvirket av bruddet, nei. Men du forteller at han gjorde usmakelige ting gjentatte ganger mens dere var sammen, uten å ta hensyn til deg. Så hvorfor er du så overrasket over denne oppførselen da? Han er en drittsekk.

Anonymkode: bc64f...bf4

Man kan jo lure på hvor usmakelige de tingene egentlig var, når TS reagerer kraftig på at han går turer og engasjerer seg politisk. Jeg lurer også litt på hvordan de samtalene med moren foregår: Kjartan er ute på tur, GÅTUR! Etter bare en uke! Og han skal stemme Høyre ved neste valg! 😱

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror du triste mennesker sitter bokstavelig talt hvert eneste våkne minutt å griner?

Anonymkode: 0da6d...684

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Man mister ikke beina av et brudd. Er jo ikke benbrudd. Gåturer er jo helt vanlig å gjøre. Kjærlighetssorg eller ei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man kan jo lure på hvor usmakelige de tingene egentlig var, når TS reagerer kraftig på at han går turer og engasjerer seg politisk. Jeg lurer også litt på hvordan de samtalene med moren foregår: Kjartan er ute på tur, GÅTUR! Etter bare en uke! Og han skal stemme Høyre ved neste valg! 😱

Han snakket med jenter uten å fortelle meg. Sendte dem hjerter. Noe han ikke sendte til kompisene sine. Gav dem kosenavn. Kjeftet på meg når jeg spurte hvem de var. Snakket stygt om dem ut av det blå for deretter at navnet dukket opp på telefonen hans. Og samtalene var fulle av hjerter.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han snakket med jenter uten å fortelle meg. Sendte dem hjerter. Noe han ikke sendte til kompisene sine. Gav dem kosenavn. Kjeftet på meg når jeg spurte hvem de var. Snakket stygt om dem ut av det blå for deretter at navnet dukket opp på telefonen hans. Og samtalene var fulle av hjerter.

Tenkte meg det var noe sånt dall du reagerte på ja. Men nå har du jo dumpet ham, så hvilken rolle spiller det at han går tur og deltar i politisk debatt?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

men det tyder kanskje på at du ikke var hans store kjærlighet allikevel, tror du ikke? uansett hva han har sagt, så taler vel dette om at du ikke er kjempeviktig for ham? så bare drit i alt han legger ut og gå videre.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

🤣🤣

Skrevet

Du slo opp fordi du mente han ikke hadde rett fokus med deg. Nå må du stå for bruddet og ikke legge deg opp i hva han driver med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg gjorde det slutt etter 2 1/2 år fordi han gjorde noe som satte punktum for meg. Han gjorde det samme igjen og igjen og jeg sa jeg ikke orket mer igjen og igjen. Hver gang sa han at jeg var hans store kjærlighet og at han kom til å bli knust dersom jeg forlot han. Så jeg ble værende hos han. Når han gjorde den siste usmakelige tingen slettet jeg han som venn på Face, insta og snap. Han svarte med å blokkere meg på Face. 

Jeg har holdt lav profil og bearbeider sorgen etter forholdet. Jeg sa utrolig mye stygt og dro fra han uten å si farvel. Han vet godt at jeg var helt knust. Mamma er fortsatt venn med han og ser at han poster gåturer han er på og poster om ting han engasjerer seg for politisk.. det har ikke gått en uke en gang.. Betyr dette virkelig at han aldri likte meg og at alt var en fasade? Det er sykt skremmende visst det er tilfelle, ettersom han snakket med meg hver dag og sa han elsket meg hver dag og gledet seg til en fremtid med meg osv.. Eller er det for å tøffe seg å vise verden at han later som om han ikke er påvirket av bruddet?

Jeg forstår ikke hva bilder fra gåturer og hans personlige meninger om politikk har noe som helst med deg som person eller deres forhold, å gjøre. 

Kunne du forklare? Mener du at man ikke skal lage et eneste knyst på some om man er i en prosess av noe slag? 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...