Gå til innhold

Voldsom oppkast !

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var ute på lørdag og igår kastet jeg opp 20 ganger ish. Vet det går norovirus på jobb der jeg jobbet forrige uke. Kan dette tyde på smitte eller rett og slett fyllesyke? Greit å vite. 

Anonymkode: 3ee18...e00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i alle dager skal kg kunne svare deg på det? 

Anonymkode: fcd5e...89c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan i alle dager skal kg kunne svare deg på det? 

Fyllesyke varer vel ikke så lenge? 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som et magevirus når du kastet opp 20 ganger. Men om formen er helt fin igjen i dag kan det tyde på at det var fyllesjuke. Ved spesielt norovirus ville du vel fortsatt vært klein i dag. 

Anonymkode: f0611...1cd

AnonymBruker
Skrevet

Er man fyllesyk så kan mang kaste opp hele dagen etterpå, snakker av tidligere erfaring. 

Anonymkode: 5f551...0be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Norovirus har vel en relativt kort inkubasjonstid, 12-48 timer. Vet ikke nøyaktig når du var på jobb sist, men passer kanskje bedre med fyllesyke da?

Anonymkode: cf8bf...5b5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Var ute på lørdag og igår kastet jeg opp 20 ganger ish. Vet det går norovirus på jobb der jeg jobbet forrige uke. Kan dette tyde på smitte eller rett og slett fyllesyke? Greit å vite. 

Jeg merker godt forskjell på norovirus og fyllesyke på kroppen. Drakk du så mye at det er sannsynelig med slik mengder oppkast da?

Anonymkode: 8fa89...2ff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvis du har blitt alkoholforgiftet så kan det fort henge i. Men du sier jo ingenting om hvor full du var heller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg merker godt forskjell på norovirus og fyllesyke på kroppen. Drakk du så mye at det er sannsynelig med slik mengder oppkast da?

Anonymkode: 8fa89...2ff

Følte meg ikke full men var litt drinker ja😵‍💫😵‍💫

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fra jeg var 17-18 år og til jeg ble 30, så spydde jeg fra jeg våknet og til jeg la meg igjen - dagen derpå. Og nei, jeg spytta ikke i glasset for å si det sånn 😅💃. Har noen få sånne runder hvert år etter jeg fylte 30 også, men nå er jeg mest dausliten i 2-3 dager.... 

Så jo, fyllesyke kan vare så lenge...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
strawberry88 skrev (2 timer siden):

Fra jeg var 17-18 år og til jeg ble 30, så spydde jeg fra jeg våknet og til jeg la meg igjen - dagen derpå. Og nei, jeg spytta ikke i glasset for å si det sånn 😅💃. Har noen få sånne runder hvert år etter jeg fylte 30 også, men nå er jeg mest dausliten i 2-3 dager.... 

Så jo, fyllesyke kan vare så lenge...

Det var kanskje fyllesyke da. Greit å vite mtp smittefare, vil ikke smitte andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...