Fionas Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Mine foreldre er veldig opptatt av min søster og hennes familie. Alt med de er så fantastisk. Mine foreldre er med de på hytten i høytider. Min mor er bare såvidt innom oss, da skryter hun over min søsters familie. Hun skal ikke ha noe å drikke (brus/vann) og sitter med jakken på når hun kommer til oss. Hun har ikke noe interesse i oss eller å fortelle om seg selv. Hun holder oss på følesmessig avstand. Noen ganger kommer hun med stikk som sårer. vi sitter ofte å drøfter etterpå hva vi gjør gale. min mor er har lav selvtillit og mine foreldre har alkoholproblemer. Hvordan forholde oss til dette?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #2 Skrevet 1. april 2024 Du bør forandre tittelen på tråden til noe litt mer beskrivende, fornellers blir tråden stengt... Snakk med de om det kanskje? Anonymkode: fc1ef...1d1 1
Fionas Skrevet 1. april 2024 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bør forandre tittelen på tråden til noe litt mer beskrivende, fornellers blir tråden stengt... Snakk med de om det kanskje? Anonymkode: fc1ef...1d1 Vi har prøvd å snakke med de, det ender opp med at de avviser og blir langsinte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå