AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Kan man la være å svare arbeidsgiver om en blir kontaktet i foreldrepermisjon? Hva slags rettigheter har man i permisjon når det gjelder å koble seg helt fra jobb (epost, telefon)? vet det er lurt å holde kontakt osv. for karrieren, men planen er å søke ny jobb i permisjon. Har ingen ønsker om å ha noe kontakt med arbeidsgiver og blir bare uvel av tanken på å bli kontaktet av enkelte fra jobb i babybobla. Anonymkode: bbc2e...915
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #2 Skrevet 1. april 2024 Du trenger ikke ha noe kontakt med jobben i permisjonstiden. Du er i permisjon - har ingenting med jobb å gjøre. Anonymkode: df843...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #3 Skrevet 1. april 2024 Du trenger ikke det. Du velger jo selv å åpne mail, og du får sette dine grenser. Anonymkode: 4821c...987
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #4 Skrevet 1. april 2024 Jeg hadde ikke noe kontakt med jobben i permisjonen. Den eneste kontakten jeg hadde var da jeg ble invitert på julelunsj. Og da det nærmet seg jobbstart igjen fikk jeg en mail med info. Jeg fikk jo mailer sendt til alle, og flere skulle svares på. Men dette gjaldt jo ting som foregikk på jobb der og da, så de svarte jeg ikke på. Jeg sjekka emailer bare fordi jeg var nysgjerrig, ellers hadde jeg ikke gjort det. Anonymkode: 58f45...dfa
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #5 Skrevet 1. april 2024 Jeg hadde ikke det. Anonymkode: f982d...af7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #6 Skrevet 1. april 2024 Det er normal å svare på praktiskr henvendelser av typen "Når kommer du tilbake?" Eller "Vil du være med på julebord?" Men det er ikke greit av arbeidsgiver eller kollegaer å ta kontakt om ting realtert til arbeidet ditt. Du skal heller ikke trenge å lese epost eller svare på job telefoner. Anonymkode: 675b7...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå