AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #21 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg skjønner hva du mener. Jeg er i et ganske nytt forhold, (siden i fjor sommer). Før den tid var jeg singel i mange år, og trivdes godt i eget selskap. På grunn av travle liv på hver vår kant, har vi ikke vært så mye sammen over flere dager i strekk. Men når vi har vært det, merker jeg at jeg blir fort sliten, og kjenner behovet for egentid. Jeg har også en del helseutfordringer, som gjør at jeg trenger mye avslapping og hvile i eget selskap. Det at jeg kjenner på dette behovet når jeg er sammen med han over lengre tid, gjør at jeg lurer på om det er han som ikke er riktig for meg, eller om det er mine egne helseutfordringer som gjør at jeg har behov for egentid. Jeg kjente det nå i påsken etter mange dager sammen, at det var deilig når han dro. Nå kjenner jeg at jeg er mettet for en stund, kjenner ikke på nå når jeg ikke har sett ham på et par dager. Jeg synes det er vanskelig å vite om dette bare er tilfeldig, helseutfordringer eller om det er han som ikke er redd for meg. Hvordan kan man egentlig vite? jeg trives jo sammen med han for det meste selv om det er noe jeg føler mangler også. Men jeg er ikke ung lenger, og jeg ønsker å leve sammen med en partner og bestevenn, og føler ikke jeg kan vente 10 år etter 10 år etter den perfekte partneren for meg. Kanskje må det jobbes litt ekstra for å få til det jeg står i nå. Jeg velger å bli værende, og jeg er glad i han og trives stort sett i hans , men jeg er som sagt usikker på om dette er helt rett for meg. Jeg skjønner usikkerheten din, for kan man egentlig vite med sikkerhet hva som er riktig? Jeg synes det er veldig vanskelig dette med kjærligheten. Håper du finner ut av det❤️ Anonymkode: fc609...520 Jeg føler og opplever akkurat det samme som deg. Og det fører jo selvsagt til at det oppleves som at følelsene har gått over og at vi ikke er rett for hverandre. Men jeg er også redd for at jeg er problemet her,at jeg tar kjæresten for gitt og at det er derfor det nesten er en lettelse når hen drar ? Forstår meg ikke på meg selv og blir så lei meg,da jeg så gjerne vil føle ting annerledes. Anonymkode: 82338...8da
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #22 Skrevet 2. april 2024 Når det var godt at han var ute av huset og jeg ble skuffet når jobbreiser ble kansellert. All form for fysisk kontakt var uønsket. Prøvde lenge og mye for å bedre situasjonen. Det gjorde nok han også på sitt vis. Ble litt utfordrende når kun han skulle ha rett og middelvei var uaktuelt. Jeg kjente at han rett og slett var for krevende for meg. Anonymkode: ba02c...c71
HSV50 Skrevet 2. april 2024 #23 Skrevet 2. april 2024 Eksmannen - vi var fullstendig uenige om hva som var viktig i livet og hvor veien videre gikk. Jeg var glad i ham, sexen var god, men vi hadde mistet vennskapet og levde i hver vår verden. Å gå fra ham var er verdivalg. Vondt, men godt og veldig, veldig riktig. Ekskjæreste - alt han gjorde og sa irriterte meg, og på slutten pustet han feil. De tingene som sjarmerte meg da vi ble sammen endte opp med å bli de tingene jeg mislikte mest med ham. Sex bød meg i mot. Det var helt klart jeg som endret meg. Jeg valgte en mann som var den absolutte motsatsen til eksmannen min, men det jeg trengte var en mellomting mellom ham og motsatsen. Fant det til slutt 🤗 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #24 Skrevet 2. april 2024 12 minutter siden, HSV50 said: Ekskjæreste - alt han gjorde og sa irriterte meg, og på slutten pustet han feil. De tingene som sjarmerte meg da vi ble sammen endte opp med å bli de tingene jeg mislikte mest med ham. Sex bød meg i mot. Det var helt klart jeg som endret meg. Jeg valgte en mann som var den absolutte motsatsen til eksmannen min, men det jeg trengte var en mellomting mellom ham og motsatsen. Fant det til slutt 🤗 Det er akkurat den "blemma" jeg har gått på og, og sitter i samme situasjon etter 2 år som kjærester. Gøy å høre at du fant en mellomting etterhvert, håper jeg blir like heldig. Anonymkode: 80327...603 1
HSV50 Skrevet 2. april 2024 #25 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er akkurat den "blemma" jeg har gått på og, og sitter i samme situasjon etter 2 år som kjærester. Gøy å høre at du fant en mellomting etterhvert, håper jeg blir like heldig. Anonymkode: 80327...603 Tror ikke det er veldig unormalt å bikke litt for langt over til «skal i alle fall ikke ha en som likner eksen» når man går ut av et forhold. 😬 Lykke til med jakten på en du passer bedre med. Verd ventetiden 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #26 Skrevet 3. april 2024 Jeg orker styrer unna å tilnærme meg sex. Jeg sliter med å bli tent og å komme. Jeg blir egentlig lettet når kjæresten ikke sover med meg,for da får jeg egentid. Jeg fantaserer ofte/litt ofte om andre,dvs jeg ser for meg meg selv sammen med en annen og hvordan det hadde vært. Er jeg ferdig med forholdet? Anonymkode: 82338...8da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå