AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Jeg har slitt med spiseforstyrrelser i mange år. Fått mye god hjelp og klart å "holde det gående" på et vis, men aldri blitt frisk. Det siste året har jeg vært uten noen som helst oppfølging. Det har ikke gått så bra, og nå er jeg inne i en dårlig periode. Innerst inne er jeg redd for egen helse, men jeg klarer ikke å slutte med de destruktive handlingene. Har begynt å lure på om innleggelse kan være siste utvei, men er usikker på om jeg er "syk nok". Derfor lurer jeg på om noen har erfaring med dette? Vet jo at det er kamp om plassene, og at det ikke passer for alle. Hva gjorde at du/behandlingsapparatet ditt søkte (og fikk plass)? Svar gjerne selv om det er andre ting enn spiseforstyrrelse du har vært innlagt for også. Anonymkode: b4c55...8ab
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #2 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har slitt med spiseforstyrrelser i mange år. Fått mye god hjelp og klart å "holde det gående" på et vis, men aldri blitt frisk. Det siste året har jeg vært uten noen som helst oppfølging. Det har ikke gått så bra, og nå er jeg inne i en dårlig periode. Innerst inne er jeg redd for egen helse, men jeg klarer ikke å slutte med de destruktive handlingene. Har begynt å lure på om innleggelse kan være siste utvei, men er usikker på om jeg er "syk nok". Derfor lurer jeg på om noen har erfaring med dette? Vet jo at det er kamp om plassene, og at det ikke passer for alle. Hva gjorde at du/behandlingsapparatet ditt søkte (og fikk plass)? Svar gjerne selv om det er andre ting enn spiseforstyrrelse du har vært innlagt for også. Anonymkode: b4c55...8ab Det er aller første skrittet er å kontakte fastlegen og få henvisning til for eksempel Dps. For uten en fot innafor spesialisthelsetjenesten får du ikke noe innleggelse for spiseforstyrrelse Anonymkode: 6b1c9...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå