AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Har hatt Camelback til barnet i plast og synes de har blitt slitte med en gang, bilde blir borte osv. Noen som vet hvordan flasken til Trixie i stål bli etter bruk? Disse: https://www.google.com/search?q=trixie+drikkeflaske&sca_esv=e2dc8174cd1c459c&sca_upv=1&sxsrf=ACQVn0_r7AA8Ru4Yq5whQIO61c2GKLtPgg%3A1711959454841&source=hp&ei=nm0KZs7KMcfZwPAPxpqBmAc&oq=&gs_lp=EhFtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1ocCIAKgIIADIHECMY6gIYJzIHECMY6gIYJzIHECMY6gIYJzIHECMY6gIYJzIHECMY6gIYJzIHECMY6gIYJzIHECMY6gIYJzIHECMY6gIYJzIHECMY6gIYJzIHECMY6gIYJzIHECMY6gIYJzIHECMY6gIYJzIHECMY6gIYJzIHECMY6gIYJzIHECMY6gIYJ0jtB1AAWABwAXgAkAEAmAEAoAEAqgEAuAEByAEAmAIBoAIkqAIPmAMkkgcBMaAHAA&sclient=mobile-gws-wiz-hp Anonymkode: 695c7...321
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #3 Skrevet 1. april 2024 Jeg jobber i en småbarnsavdeling, og syns det ser ut som de flaskene holder seg godt. Det er noen som går i arv mellom søsken. De tåler å bli dunket i bordet og kastet i bakken i hvert fall. Og bildet ser ut til å holde seg like fint. Flaskene tas med hjem og vaskes der, så jeg vet ikke hvordan foreldrene gjør det. Jeg er selv fornøyd med flasker fra Liewood. Men de kan ikke vaskes i oppvaskmaskin, og mønsteret har forsvunnet på to av fire slike flasker vi har. De to andre ser fortsatt ganske fine ut. De får bulker, i hvert fall de som tilhører det viltreste av barna mine. Jeg liker dem fordi vannet holder seg kjølig og smaker bedre enn jeg personlig syns det gjør i plastflaskene fra Camelback når jeg smaker på mine barns vann. Camelback sine stålflasker ser også ut til å være holdbare, syns jeg. Men det er ingen på min avdeling som har slike, der går det i disse fra Trixie. Anonymkode: ed5ee...419 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #4 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg jobber i en småbarnsavdeling, og syns det ser ut som de flaskene holder seg godt. Det er noen som går i arv mellom søsken. De tåler å bli dunket i bordet og kastet i bakken i hvert fall. Og bildet ser ut til å holde seg like fint. Flaskene tas med hjem og vaskes der, så jeg vet ikke hvordan foreldrene gjør det. Jeg er selv fornøyd med flasker fra Liewood. Men de kan ikke vaskes i oppvaskmaskin, og mønsteret har forsvunnet på to av fire slike flasker vi har. De to andre ser fortsatt ganske fine ut. De får bulker, i hvert fall de som tilhører det viltreste av barna mine. Jeg liker dem fordi vannet holder seg kjølig og smaker bedre enn jeg personlig syns det gjør i plastflaskene fra Camelback når jeg smaker på mine barns vann. Camelback sine stålflasker ser også ut til å være holdbare, syns jeg. Men det er ingen på min avdeling som har slike, der går det i disse fra Trixie. Anonymkode: ed5ee...419 Tusen takk for svar!:) Anonymkode: 695c7...321 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå